Ik heb zat ervaring met Marokaans tuig. Ik heb echter ook ervaring met de goede variant. Het enige dat ik mij afvraag is wat zijn uitgaanprobleem heeft te maken met links.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:50 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hij zei niet dat hij niet lekker kan stappen, je moet er eens heen gaan dan kun je ervaren wat Marokkaans tuig is voordat jij ze in je achterhuis stopt.
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja ga savond eens mee naar Den Haag in bepaalde buurten en maak een filmpje en zet het op internet.
Alleen durf ik niet eens, maar met 1 Molukker erbij echt geen enkel probleem hoor
Vraag eens aan je opa wat hij van de treinkapingen vond. Dikke kans dat je op weinig begrip stuit.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Juist oudere Nederlanders weten de geschiedenis van de Molukken en de belofte van de regering dat de Molukkers eens terug zouden keren naar hún land.
Nu maak je jezelf echt belachelijkquote:Op maandag 4 januari 2010 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb echter ook ervaring met de goede variant.
Nogmaals, hoezo is dat de schuld van links? We hebben al geruime tijd geen overwegend links kabinet meer gehad.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
vind jij de sfeer verbeterd na 30 jaar pappen en nathouden en thee drinken ?
Het gaat niet over stappen, wie zegt dat ? het gaat ook over gezellig winkelen en gezellig naar de bios
je weet ook dat veel gegijzelden sindsdien pro-RMS / begrip voor de situatie hebben getoond? Verder is die misplaatste wrok om die acties wel danig verzacht me dunkt.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de eerste plaats omdat de twee treinkapingen op weinig sympathie konden rekenen. Dat heeft bij veel mensen een nare smaak achtergelaten. Je weet hoe haatdragen oudjes kunnen zijn.
ja zeer goed vbquote:Op maandag 4 januari 2010 23:53 schreef RAVW het volgende:
[..]
bedoel je de Schilderswijk
Ik kom vaak in Den haag ( laak , schilderswijk spoorwijk
Dus ik ken het wel ..
Zeker de schilderwijk.
PS, ik ben geboren in Den haag
ach ze zijn wel goed voor "in " het huis , kan goed werken als isolatiequote:Op maandag 4 januari 2010 23:50 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hij zei niet dat hij niet lekker kan stappen, je moet er eens heen gaan dan kun je ervaren wat Marokkaans tuig is voordat jij ze in je achterhuis stopt.
Was even vergeten dat er geen vriendelijke Marokkanen bestaan. Excuses daarvoor.quote:
Het landschap is anders, 10 jaar geleden was het nog extreem-rechts en not done om kritische vragen te stellen over immigratie.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, hoezo is dat de schuld van links? We hebben al geruime tijd geen overwegend links kabinet meer gehad.
Ik heb in deze topic niet mogen ervaren dat jouw zaak daarmee sterker werd.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Soms moet je nuance voor even laten varen om je punt te maken.
De meesten noemen gewoon wat het is, namelijk hypocriet.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Soms moet je nuance voor even laten varen om je punt te maken.
Wellicht dat de kwade gevoelens inmiddels iets zijn bekoeld. Neemt niet weg dat er lange tijd een negatief beeld over Molukkers bestond.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:54 schreef EricT het volgende:
[..]
je weet ook dat veel gegijzelden sindsdien pro-RMS / begrip voor de situatie hebben getoond? Verder is die misplaatste wrok om die acties wel danig verzacht me dunkt.
Excuses aanvaard!quote:Op maandag 4 januari 2010 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was even vergeten dat er geen vriendelijke Marokkanen bestaan. Excuses daarvoor.
Tellen gemeentebesturen of burgemeesters niet mee?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, hoezo is dat de schuld van links? We hebben al geruime tijd geen overwegend links kabinet meer gehad.
nee alleen al 40 jaar een meerderheid van links in de grote steden. In de gemeenteraad, Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen (helaas zijn mijn grootouders inmiddels dood), maar we leven toch niet meer in hun tijd? Dingen zijn veranderd, mensen zien dingen anders.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vraag eens aan je opa wat hij van de treinkapingen vond. Dikke kans dat je op weinig begrip stuit.
Dus enkel extreem-rechts bewandelt de juist weg? Althans, dat hoop jij.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:55 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het landschap is anders, 10 jaar geleden was het nog extreem-rechts en not done om kritische vragen te stellen over immigratie.
Een correcte observatie. Dat viel mij ook nogal tegen.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:55 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik heb in deze topic niet mogen ervaren dat jouw zaak daarmee sterker werd.
Dat zegt hij toch helemaal niet??quote:Op maandag 4 januari 2010 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus enkel extreem-rechts bewandelt de juist weg? Althans, dat hoop jij.
Nog steeds hoor, het wordt nu alleen in een openlijker en minder verkrampte sfeer gedaan, en gelukkig tegenwoordig ook met een minder zware lading.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:55 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het landschap is anders, 10 jaar geleden was het nog extreem-rechts en not done om kritische vragen te stellen over immigratie.
Nee, maar de linkse partijen laten Nederlanders geen andere keuze op deze manier.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus enkel extreem-rechts bewandelt de juist weg? Althans, dat hoop jij.
Volgens mij roert Leefbaar Rotterdam sinds 2002 met een flinke vinger in de pap. Hoeveel zetels bezitten ze momenteel?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee alleen al 40 jaar een meerderheid van links in de grote steden. In de gemeenteraad, Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht.
Nijmegen heeft ook een links college nu bv al een tijdje, gaat ook lekker daar
Kijk maar naar New York, maar Guliani de misdaad een stuk heeft teruggedrongen. Hoe ? door ze keihard aan te pakken
ja dat ken ik.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja zeer goed vb
ga eens naar de rosse buurt daar savonds, je weet niet wat je daar meemaakt, maar dat ken je wel als je daar geboren bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |