nee die wijzen naar Nederlanders die de wet overtreden (Marokkanen aanvallen, discrimineren) en dat die vooral zwaar gestrafd moeten worden.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan precies? Linksen verbergen moslims op hun zolder en worden daarom beschouwd als NSB´ers?
Overigens opmerkelijk dat de doorgaans zo verguisde Molukker nu bejubeld wordt. Iets met de vijand van jouw vijand is jouw vreemd misschien?
Molukkers zijn geen NSB'ers want daarvoor zouden ze hun eigen volk moeten verraden. Dat deden ze niet, dus zijn het geen landverradersquote:Op maandag 4 januari 2010 23:39 schreef Deprater het volgende:
[..]
Molukkers zijn NSBers hoor, die heulden met de vijand, dus moesten ze mee omdat ze anders kapot gemaakt zouden worden
Nee?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh mijn god, wat een medemenselijkheid. Ben ik heul niet van he gewend Lavenderrr
Ik heb alvast een achterkamer gereed gemaakt voor een bange Marokkaanse familiequote:Op maandag 4 januari 2010 23:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee die wijzen naar Nederlanders die de wet overtreden (Marokkanen aanvallen, discrimineren) en dat die vooral zwaar gestrafd moeten worden.
Ik prijs je eerdere reactie, daar niet van. Echter, dergelijke nuance ten aanzien van Marokkanen is doorgaans ver te zoeken in jouw posts.quote:
jij vindt dat de linkse partijen ons land niet aan het verraden zijn ?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb alvast een achterkamer gereed gemaakt voor een bange Marokkaanse familie
Geïnspireerd door mijn ondertitel?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb alvast een achterkamer gereed gemaakt voor een bange Marokkaanse familie
wow die Marokkanen zijn echt beesten blijkbaar, maar goed dat die Molukkers die hier nu een paar jaar wonen het vuil wel even opruimen. Allemaal de schuld van de politiek want die had natuurlijk allang een standje moeten geven. Kom op zegquote:Op maandag 4 januari 2010 23:42 schreef macca728 het volgende:
ik heb zelf ook Indonesiche vrienden en die zeggen dat het niet meer rustig gaat worden.
Als ze worden aangevallen, gaan ze zich gegroepeerd verdedigen.
Niet zoals Nederlanders die bang weglopen, inderdaad ook door de houding van de politie en de politiek.
En denk maar dat Marokkanen schijten in hun broek voor Molukkers hoor, ik wandel zelf vaak door Den Haag met een Molukse vriend en ik heb nooit last van ze
Ja, omdat ik die marokkaanse relschoppers echt niet ga verdedigen. Heb een hekel aan die gastjes die het voor zichzelf en hun hele groep verpesten en zou willen dat ze zich eindelijk eens netjes gingen gedragen. Is dat teveel gevraagd?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik prijs je eerdere reactie, daar niet van. Echter, dergelijke nuance ten aanzien van Marokkanen is doorgaans ver te zoeken in jouw posts.
zorg wel even dat je er dan ook heen gaat ....quote:Op maandag 4 januari 2010 23:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
jij vindt dat de linkse partijen ons land niet aan het verraden zijn ?
Je komt zeker niet uit de Randstad ?
ga eens een weekend uit in Rotterdam
Haha, lees je ondertitel net pasquote:Op maandag 4 januari 2010 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geïnspireerd door mijn ondertitel?²
Nee, dat je je afzet tegen rel-Marokkaantjes kan ik mij voorstellen. Het bevreemdt mij daarentegen dat je je volledig achter de zijde van de Molukkers schaart en zelfs stelt dat zij in de steek zijn gelaten door de Nederlandse overheid. Veel oudere Nederlanders zullen het daar niet mee eens zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, omdat ik die marokkaanse relschoppers echt niet ga verdedigen. Heb een hekel aan die gastjes die het voor zichzelf en hun hele groep verpesten en zou willen dat ze zich eindelijk eens netjes gingen gedragen. Is dat teveel gevraagd?
Jij vind het gedrag van Marokkanen normaal ? echt ?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wow die Marokkanen zijn echt beesten blijkbaar, maar goed dat die Molukkers die hier nu een paar jaar wonen het vuil wel even opruimen. Allemaal de schuld van de politiek want die had natuurlijk allang een standje moeten geven. Kom op zeg
Hoe is het de schuld van links dat jij niet lekker kan stappen in Rotjeknor?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
jij vindt dat de linkse partijen ons land niet aan het verraden zijn ?
Je komt zeker niet uit de Randstad ?
ga eens een weekend uit in Rotterdam
Ik vind dat de nuance bij jou ook hier en daar ontbreekt.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik prijs je eerdere reactie, daar niet van. Echter, dergelijke nuance ten aanzien van Marokkanen is doorgaans ver te zoeken in jouw posts.
ja ga savond eens mee naar Den Haag in bepaalde buurten en maak een filmpje en zet het op internet.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:45 schreef RAVW het volgende:
[..]
zorg wel even dat je er dan ook heen gaat ....
misschien komt hij dan nog eens een Nederlander tegen
Soms moet je nuance voor even laten varen om je punt te maken.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:49 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind dat de nuance bij jou ook hier en daar ontbreekt.
Waarom niet?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat je je afzet tegen rel-Marokkaantjes kan ik mij voorstellen. Het bevreemdt mij daarentegen dat je je volledig achter de zijde van de Molukkers schaart en zelfs stelt dat zij in de steek zijn gelaten door de Nederlandse overheid. Veel oudere Nederlanders zullen het daar niet mee eens zijn.
Hij zei niet dat hij niet lekker kan stappen, je moet er eens heen gaan dan kun je ervaren wat Marokkaans tuig is voordat jij ze in je achterhuis stopt.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe is het de schuld van links dat jij niet lekker kan stappen in Rotjeknor?
je kan niet lezen en niet nuanceren.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
Jij vind het gedrag van Marokkanen normaal ? echt ?
Vooral verder slapen, Molukkers wonen hier al 60 jaar hoor en veroorzaken weinig tot geen problemen hier in vergelijking met NL
In de eerste plaats omdat de twee treinkapingen op weinig sympathie konden rekenen. Dat heeft bij veel mensen een nare smaak achtergelaten. Je weet hoe haatdragen oudjes kunnen zijn.quote:
vind jij de sfeer verbeterd na 30 jaar pappen en nathouden en thee drinken ?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe is het de schuld van links dat jij niet lekker kan stappen in Rotjeknor?
Juist oudere Nederlanders weten de geschiedenis van de Molukken en de belofte van de regering dat de Molukkers eens terug zouden keren naar hún land.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat je je afzet tegen rel-Marokkaantjes kan ik mij voorstellen. Het bevreemdt mij daarentegen dat je je volledig achter de zijde van de Molukkers schaart en zelfs stelt dat zij in de steek zijn gelaten door de Nederlandse overheid. Veel oudere Nederlanders zullen het daar niet mee eens zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |