abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76421315
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:18 schreef bastibro het volgende:

[..]

Nee, niet de haat tegen moslims, hoe kom je daarbij!
De haat tegen straat-terroristen die al jarenlang er alles aan doen om het gelijk van Wilders aan te tonen!

Zelfs ik begin te denken dat het misschien goed zou zijn als PVV eens gaat mee regeren.
Freaky UI heb jij.
pi_76421335
Jaja, plotseling is er niets mis met moslims. Enkel met het Marokkaanse straattuig. Ik loop al langer mee op FOK! en weet dat die vlieger in veel gevallen niet opgaat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_76421374
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:11 schreef _Midnight_ het volgende:

[..]
Balkenende staat gewoon volledig in z'n hemd en schaamt zich de ogen uit z'n kop!
Wat -kan- hij nu nog zeggen zonder zichzelf belachelijk te maken???
Balkie is nu eenmaal een sociaal geremde wortel

url
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 23:21:51 #104
249559 crew  Lavenderr
pi_76421378
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
Jaja, plotseling is er niets mis met moslims. Enkel met het Marokkaanse straattuig. Ik loop al langer mee op FOK! en weet dat die vlieger in veel gevallen niet opgaat.
In Culemborg gáat het om Marokkaans straattuig, dat moge duidelijk zijn.
pi_76421383
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, die vlieger gaat niet op.
De Marokkanen zijn de aanvallers, lees de berichten van de afgelopen maanden maar eens door.
De Molukkers zijn de slachtoffers. Hetgeen ook blijkt uit de gebroken ruiten en het meisje wat bedreigd en aangereden is.
Ja maar de gemeente doet niks voor de Marokkanen. Tenminste dat verkondigde zo'n Marokkaan.
  maandag 4 januari 2010 @ 23:22:01 #106
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_76421385
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jaja, begrip voor de treinkapingen was er wel degelijk
Dit zeg ik niet. Als jij het hebt over dat Molukkers doorgaans verguisd worden en ik na aandringen maar zelf opper dat je mogelijk doelt op de treinkapingen is het zo dat hiervoor eerder begrip (en dan heb ik het over de motivatie van dat gebeuren) is dan dat Molukkers door de maatschappij worden verguisd, zoals jij wilt doen geloven.

Je zit er gewoon naast met doorgaans verguisd.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_76421387
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:18 schreef bastibro het volgende:

[..]

Nee, niet de haat tegen moslims, hoe kom je daarbij!
De haat tegen straat-terroristen die al jarenlang er alles aan doen om het gelijk van Wilders aan te tonen!

Zelfs ik begin te denken dat het misschien goed zou zijn als PVV eens gaat mee regeren.
Het enige wat Wilders schreeuwt is toch dat hij ze het land uit wil schoppen?
Dat je alleen al zo'n figuur serieus kan nemen
pi_76421390
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk dat je dit onderschat, trots en ego (lees: macho behavior) zijn misschien wel de belangrijkste drijfveren achter de problematiek met Marokkaanse boys.

²
En gebrek aan deugdelijke opvoeding door incapabele ouders.
  maandag 4 januari 2010 @ 23:22:18 #109
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_76421398
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:17 schreef _Midnight_ het volgende:

[..]

Vraag jezelf eens af, wat -kunnen- ze nog zeggen?
Je hebt het over de partijen die ons jarenlang koeien met gouden horens hebben beloofd.
De multi-culti samenleving was immers het hoogst haalbare voor hun, een ideale droom. En haalde het niet in je hoofd om er kritiek op te hebben!

Nu de droom in een nachtmerrie aan het veranderen is vallen ze door de mand. Punt.
het zal eens tijd worden.
En nu zeker snel even alles weer recht praten en dan weer verder gaan tot dat de burgers het recht in handen gaan nemen.

En waarom zou het toch komen dat het respect weg is tegen over meneer agent ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_76421412
quote:
Dat is gewoon een heel andere discussie.
  maandag 4 januari 2010 @ 23:23:08 #111
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_76421433
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Het enige wat Wilders schreeuwt is toch dat hij ze het land uit wil schoppen?
Dat je alleen al zo'n figuur serieus kan nemen
ach het land uit schoppen is nog beter dan vergassen ...
het is wat menselijker.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_76421447
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:22 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit zeg ik niet. Als jij het hebt over dat Molukkers doorgaans verguisd worden en ik na aandringen maar zelf opper dat je mogelijk doelt op de treinkapingen is het zo dat hiervoor eerder begrip (en dan heb ik het over de motivatie van dat gebeuren) is dan dat Molukkers door de maatschappij worden verguisd, zoals jij wilt doen geloven.
Neehee. Oke, wellicht dat ik ietwat oude koeien uit de sloot haal. Maar nog geen tien jaar geleden werd met een hoop boosheid gesproken over problemen met Molukkers.
pi_76421459
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja maar de gemeente doet niks voor de Marokkanen. Tenminste dat verkondigde zo'n Marokkaan.
Nee, doen ze zelf ooit iets terug dan? (Op een positieve manier dan.)
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 23:23:52 #114
236264 crew  capricia
pi_76421469
quote:
Dat zul je dan met de betreffende users moeten bespreken. Ik post hier als mezelf en ik heb geen haat of iets dergelijks jegens moslims en ik wens ook niet in die hoek gezet te worden.

Bovendien vind ik jouw opmerking erg generaliserend. Alsof heel Fok hetzelfde denkt?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_76421492
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:22 schreef cocomotion het volgende:

[..]

Dat is gewoon een heel andere discussie.
Jij bracht de PVV in de discussie. De afkeer van de PVV reikt verder dan de straatterroristen.
  maandag 4 januari 2010 @ 23:25:12 #116
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_76421515
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Neehee. Oke, wellicht dat ik ietwat oude koeien uit de sloot haal. Maar nog geen tien jaar geleden werd met een hoop boosheid gesproken over problemen met Molukkers.
Dit vind ik (nogmaals) te vaag en ook geen recht doen aan grote woorden zoals doorgaans verguisd.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 23:25:21 #117
236264 crew  capricia
pi_76421526
quote:

[..]

Laten we hopen dat we over 10 jaar ook zo naar het Marokkaanse-kut-tuig van welleer kijken.
- Goethe, “Faust”
  maandag 4 januari 2010 @ 23:25:31 #118
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76421532
Miste ik nu iets in de nieuwsberichten? Is er nog niemand opgepakt?
hmmz dat is gek...
Snollebolt
pi_76421533
quote:

[..]

Dat was een politiek conflict. Hier betreft het Marokkanen, wat niet meer is dan onaangepast straattuig.
pi_76421552
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij bracht de PVV in de discussie. De afkeer van de PVV reikt verder dan de straatterroristen.
Ben je niet in de war met iemand anders?
  maandag 4 januari 2010 @ 23:26:11 #121
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_76421566
quote:
Op maandag 4 januari 2010 22:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, rassenrellen hebben doorgaans een positieve uitwerking. Dat heeft het verleden wel uitgewezen
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_76421575
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:17 schreef capricia het volgende:

[..]

Haat jegens moslims?
Sorry, maar dat zie ik hier niet zo terug. Wel een godsgruwelijke hekel aan dat marokkaans-kut-tuig.
Dit geldt in elk geval voor mij: geen problemen met moslims, wel met klootzakken.
  maandag 4 januari 2010 @ 23:27:02 #123
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_76421605
quote:

[..]

Bronnen?
  maandag 4 januari 2010 @ 23:27:11 #124
207372 bastibro
I`ll get there
pi_76421617
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ongelooflijk he, hoe krijgt ie het z`n strot uit, de low-life, om zo de boel te vergoeilijken
pi_76421641
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:25 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Miste ik nu iets in de nieuwsberichten? Is er nog niemand opgepakt?
hmmz dat is gek...
Jawel, maar met die auto zijn er vier van de vijf alweer thuis.
pi_76421666
Toegegeven, negatieve berichten over Molukkers zijn tegenwoordig een zeldzaamheid. Maar jullie begrijpen hopelijk wel dat ik niet op zoek ga naar nieuwsberichten van een aantal jaren terug. Bovendien is de nationale houding van dat moment moeilijk in geschreven bronnen uit te drukken. Je hebt het ervaren en meegemaakt, of niet.
pi_76421678
quote:

[..]

10 jaar geleden voelden de molukkers zich (weer) bedrogen en alleen gelaten toen hun eilanden in brand stonden en duizenden met hulp van Indonesische soldaten werden kapot geschoten.

Dat leidde toen tot rellen in Den Haag, brandstichting en bedreigingen. Dus daar heb je gelijk in. Maar anders dan nu met veel Marokkanen worden buurten niet geterroriseerd door Molukkers, het ging toen om een mislukte schreeuw om aandacht (net als de treinkapingen)
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_76421685
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:27 schreef bastibro het volgende:

[..]

Ongelooflijk he, hoe krijgt ie het z`n strot uit, de low-life, om zo de boel te vergoeilijken
Nou wedden dat ze een buurthuis krijgen oid.
pi_76421696
quote:
Niemans spreekt hier over moslims, dat doe jij.
Jij bent echt behoorlijk verknipt, en gooit moslims en marokkanen zelf hier op 1 hoop.
Laten we hier dus wel ontopic blijven.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  maandag 4 januari 2010 @ 23:29:27 #130
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76421716
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef EricT het volgende:

[..]

10 jaar geleden voelden de molukkers zich (weer) bedrogen en alleen gelaten toen hun eilanden in brand stonden en duizenden met hulp van Indonesische soldaten werden kapot geschoten.

Dat leidde toen tot rellen in Den Haag, brandstichting en bedreigingen. Dus daar heb je gelijk in. Maar anders dan nu met veel Marokkanen worden buurten niet geterroriseerd door Molukkers, het ging toen om een mislukte schreeuw om aandacht (net als de treinkapingen)
Ze zijn idem snel verhit, gezien de vele ruzies vroeger in de kroegen en discotheken...die ik me nog weet te herinneren...
Maar gelukkig doen ze dat niet meer..
Snollebolt
pi_76421722
De vegan streaker is geboren in Culemborg. Kan hij niet bemiddelen in dit conflict?
  maandag 4 januari 2010 @ 23:29:58 #132
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_76421745
En laten we niet vergeten dat 50% van de Molukkers moslim is.
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 23:29:59 #133
249559 crew  Lavenderr
pi_76421746
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja, ook zoiets volstrekt onbegrijpelijks. En er zitten nog twee Molukkers vast? Hoe is het toch mogelijk.
  maandag 4 januari 2010 @ 23:30:13 #134
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_76421756
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:29 schreef cocomotion het volgende:
De vegan streaker is geboren in Culemborg. Kan hij niet bemiddelen in dit conflict?
Goud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 4 januari 2010 @ 23:30:59 #135
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_76421786
Molukkers weten als geen ander volk hoe onbetrouwbaar de Nederlandse overheid is. Ze nemen terecht het recht in eigen hand. Van Balkenende cs is immers geen enkele bescherming te verwachten. Het Nederlandse volk zou massaal steun moeten betuigen aan de kinderen van de dapperste soldaten uit Nederlands Indië in hun strijd tegen de Marokkanen die er op uit zijn hun wil op te leggen aan gans het Nederlandse volk.
Wij zijn allen Molukkers!!!
pi_76421788
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:28 schreef huhggh het volgende:

[..]

Niemans spreekt hier over moslims, dat doe jij.
Jij bent echt behoorlijk verknipt, en gooit moslims en marokkanen zelf hier op 1 hoop.
Laten we hier dus wel ontopic blijven.
Goed plan, ik ga de discussie liever ook uit de weg. Dikke kans dat zo´n topic zich eens dezer dagen wel weer laat zien.
  maandag 4 januari 2010 @ 23:32:02 #137
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76421828
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:27 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Dus waar ligt de fout nu dan?
Ach...het rechtssysteem dan toch...!
je gooit hier moletov cocktails bij mensen in huis, en dikke bakstenen door de ramen, raakt een meid die belde omdat er een auto in de fik stond...
naar 112...en dat mag niet enzo..dus?

Maar gewoon rond laten lopen! Heel verstandig besluit..wie wakkert er hier haat aan...denk de regering zelf!
Aanpakken moet je dit...!!!
Snollebolt
pi_76421861
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, ook zoiets volstrekt onbegrijpelijks. En er zitten nog twee Molukkers vast? Hoe is het toch mogelijk.
Wat ik heb gelezen zitter er idd nog twee Molukkers vast ja. Precies de reden waarom Nederlanders vaak niks doen, die worden nl wel gelijk opgepakt en vastgezet omdat ze maar al te bang zijn dat de discriminatie kaart weer wordt getrokken.
pi_76421933
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:32 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Wat ik heb gelezen zitter er idd nog twee Molukkers vast ja. Precies de reden waarom Nederlanders vaak niks doen, die worden nl wel gelijk opgepakt en vastgezet omdat ze maar al te bang zijn dat de discriminatie kaart weer wordt getrokken.
aha dus justitie discrimineert.
Ow en thanks, nu weet ik waarom niks doe
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 23:34:42 #140
249559 crew  Lavenderr
pi_76421944
quote:

[..]

Dat is toch afschuwelijk? En die jongens uit die auto die dat meisje hebben aangereden zitten alweer lekker thuis.
God, wat heb ik toch een vertrouwen in ons rechtssysteem .
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 23:35:48 #141
236264 crew  capricia
pi_76421998
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is toch afschuwelijk? En die jongens uit die auto die dat meisje hebben aangereden zitten alweer lekker thuis.
Er kon er officieel natuurlijk maar 1 gereden hebben, dus de anderen in die auto zijn onschuldig...dat snap jij zelf toch wel?
- Goethe, “Faust”
pi_76422043
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

aha dus justitie discrimineert.
Ow en thanks, nu weet ik waarom niks doe
Dat zeg ik niet, alleen dat de ene groep blijkbaar anders wordt aangepakt dan de andere. Tenminste als het waar is wat ik lees natuurlijk, wie weet zijn die Molukkers ook wel thuis.
pi_76422056
quote:

[..]

Kan aan mij liggen, maar heel misschien hebben de heren en damen agenten wel reden gehad om deze twee Molukkers op te pakken. Of denk je dat de rellen een soort Ghandi versus Britse soldaten is?
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 23:37:30 #144
249559 crew  Lavenderr
pi_76422070
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:30 schreef voice-over het volgende:
Molukkers weten als geen ander volk hoe onbetrouwbaar de Nederlandse overheid is. Ze nemen terecht het recht in eigen hand. Van Balkenende cs is immers geen enkele bescherming te verwachten. Het Nederlandse volk zou massaal steun moeten betuigen aan de kinderen van de dapperste soldaten uit Nederlands Indië in hun strijd tegen de Marokkanen die er op uit zijn hun wil op te leggen aan gans het Nederlandse volk.
Wij zijn allen Molukkers!!!
Ja, hier ben ik het uit de grond van mijn hart mee eens.
Molukkers, die altijd beloofd is dat ze naar hun eigen land terug mochten keren, maar nooit heeft de regering die belofte ingelost. Kun je begrijpen hoe moeilijk dat geweest moet zijn voor de mensen die nog op de Molukken gewoond hebben en hun land dus nooit meer terug hebben gezien.
  maandag 4 januari 2010 @ 23:37:52 #145
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_76422082
Ik vind dat ze die meid een dikke taakstraf moeten geven, hoe durft ze te discrimineren

Ik denk dat de politie die meid wel durft te arresteren met vijf man
pi_76422121
quote:

[..]

Gelukkig maar dat je wel vertrouwen hebt in iemand die rascistisch is en shit uit de duim zuigt en we durven conclusies te trekken zonder het verhaal te kennen (zelf indien het waar zou zijn)

Omdat een bericht in de media verschijnt, is het nog geen feit.
  maandag 4 januari 2010 @ 23:39:11 #147
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_76422142
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Molukkers, die altijd beloofd is dat ze naar hun eigen land terug mochten keren, maar nooit heeft de regering die belofte ingelost. Kun je begrijpen hoe moeilijk dat geweest moet zijn voor de mensen die nog op de Molukken gewoond hebben en hun land dus nooit meer terug hebben gezien.
Molukkers zijn NSBers hoor, die heulden met de vijand, dus moesten ze mee omdat ze anders kapot gemaakt zouden worden
pi_76422170
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat je wel vertrouwen hebt in iemand die rascistisch is en shit uit de duim zuigt en we durven conclusies te trekken zonder het verhaal te kennen (zelf indien het waar zou zijn)

Omdat een bericht in de media verschijnt, is het nog geen feit.
Dat zei ik net toch al.

Van het vijftal dat betrokken was bij de aanrijding, heeft de rechter-commissaris er inmiddels vier in vrijheid gesteld. Ze blijven nog wel verdachte.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-in-Culemborg.dhtml
  maandag 4 januari 2010 @ 23:40:08 #149
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_76422193
quote:

[..]

ja helemaal waar ..
een jaar geleden hier ook een grote Café ruzie gezien .. Antillianen tegen Nederlanders.
Ging er om dat een dame een glas water over een Nederlander heen gooide en die op zijn beurt een glas terug gooide ..
Een van die anti's had het voorval niet gezien en ging verhaal halen bij die knul..
Want uitmondde in een groot gevecht waarbij die Nederlandse knul met veel letsel weg gevoerd werd .
En ja de politie liet de Anti's gewon weg gaan en een korte preek gehad inc de dame die het water eerst gooide ..
En de Nederlandse knullen afgevoerd in politie busje en hebben heel wat gezeik er mee gehad.
Knul die het water gooide weet niet eens meer wat er na het water gooien gebeurd is omdat hij bij de eerste klap met een barkruk zonder aanleiding al neer ging.
pi_76422194
quote:
Op maandag 4 januari 2010 23:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh mijn god, wat een medemenselijkheid. Ben ik heul niet van he gewend Lavenderrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')