12 uur slapen en 5:45 de wekker ga ik niet nog een keer doenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:56 schreef Houniet het volgende:
Ik ben zo gaahááárrr. Straks nog werken ook.
Precies, sowieso de laatste paar dagen al weinig slaap. En als ik sliep, was het slecht. Morgen gelukkig uitslapen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
12 uur slapen en 5:45 de wekker ga ik niet nog een keer doen! Moet deze week nog een keer zo vroeg op
!
Lekker de hele week om 6 uur opquote:Op maandag 4 januari 2010 15:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
12 uur slapen en 5:45 de wekker ga ik niet nog een keer doen! Moet deze week nog een keer zo vroeg op
!
Vannacht ook ieder uur wakker...quote:Op maandag 4 januari 2010 15:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies, sowieso de laatste paar dagen al weinig slaap. En als ik sliep, was het slecht. Morgen gelukkig uitslapen.
Pomp van de sloop + handige kennis geen optie?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben dus de schade aan de auto ontdekt, en het ziet er naar uit dat de waterpomp dus kaduuk is.
net garage gebeld, gaat ons 325 euro kosten...
maarja.. een nieuwe auto kopen is ook weer >500 euro en dan weet je ook niet wat je koopt... en auto weg doen is ook niet echt een optie.. dus we moeten welmaar dat is dus mooi klote, en dat allemaal omdat de vorige eigenaar water als koelvloeistof gebruikte.. en ja, DAT bevriest...
wat een troll!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben dus de schade aan de auto ontdekt, en het ziet er naar uit dat de waterpomp dus kaduuk is.
maarja.. een nieuwe auto kopen is ook weer >500 euro en dan weet je ook niet wat je koopt... en auto weg doen is ook niet echt een optie.. dus we moeten welmaar dat is dus mooi klote, en dat allemaal omdat de vorige eigenaar water als koelvloeistof gebruikte.. en ja, DAT bevriest...
Zo doe ik dat altijd, ken een handig "mannetje" dat m'n auto onderhoudt en onderdelen van de sloop bij elkaar scharrelt.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Pomp van de sloop + handige kennis geen optie?
we hebben geen vrienden handige kennissen. nou ja, in Den Haag kende ik er wel wat, maar dat gaat die auto echt niet reddenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Pomp van de sloop + handige kennis geen optie?
De koelvloeistof werd dus te cool..?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
Laat dan gelijk de distributieriem maar vervangen, dan ligt de zooi toch los.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:01 schreef motorbloempje het volgende:we hebben dus de schade aan de auto ontdekt, en het ziet er naar uit dat de waterpomp dus kaduuk is.
Al wekenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:52 schreef L.no het volgende:
Haha, sinds wanneer is die spamrecord van jna erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |