12 uur slapen en 5:45 de wekker ga ik niet nog een keer doenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:56 schreef Houniet het volgende:
Ik ben zo gaahááárrr. Straks nog werken ook.
Precies, sowieso de laatste paar dagen al weinig slaap. En als ik sliep, was het slecht. Morgen gelukkig uitslapen.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
12 uur slapen en 5:45 de wekker ga ik niet nog een keer doen! Moet deze week nog een keer zo vroeg op
!
Lekker de hele week om 6 uur opquote:Op maandag 4 januari 2010 15:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
12 uur slapen en 5:45 de wekker ga ik niet nog een keer doen! Moet deze week nog een keer zo vroeg op
!
Vannacht ook ieder uur wakker...quote:Op maandag 4 januari 2010 15:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies, sowieso de laatste paar dagen al weinig slaap. En als ik sliep, was het slecht. Morgen gelukkig uitslapen.
Pomp van de sloop + handige kennis geen optie?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben dus de schade aan de auto ontdekt, en het ziet er naar uit dat de waterpomp dus kaduuk is.
net garage gebeld, gaat ons 325 euro kosten...
maarja.. een nieuwe auto kopen is ook weer >500 euro en dan weet je ook niet wat je koopt... en auto weg doen is ook niet echt een optie.. dus we moeten welmaar dat is dus mooi klote, en dat allemaal omdat de vorige eigenaar water als koelvloeistof gebruikte.. en ja, DAT bevriest...
wat een troll!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben dus de schade aan de auto ontdekt, en het ziet er naar uit dat de waterpomp dus kaduuk is.
maarja.. een nieuwe auto kopen is ook weer >500 euro en dan weet je ook niet wat je koopt... en auto weg doen is ook niet echt een optie.. dus we moeten welmaar dat is dus mooi klote, en dat allemaal omdat de vorige eigenaar water als koelvloeistof gebruikte.. en ja, DAT bevriest...
Zo doe ik dat altijd, ken een handig "mannetje" dat m'n auto onderhoudt en onderdelen van de sloop bij elkaar scharrelt.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Pomp van de sloop + handige kennis geen optie?
we hebben geen vrienden handige kennissen. nou ja, in Den Haag kende ik er wel wat, maar dat gaat die auto echt niet reddenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Pomp van de sloop + handige kennis geen optie?
De koelvloeistof werd dus te cool..?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
Laat dan gelijk de distributieriem maar vervangen, dan ligt de zooi toch los.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:01 schreef motorbloempje het volgende:we hebben dus de schade aan de auto ontdekt, en het ziet er naar uit dat de waterpomp dus kaduuk is.
Al wekenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:52 schreef L.no het volgende:
Haha, sinds wanneer is die spamrecord van jna erin.
Haha, tof zeg.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:17 schreef jna het volgende:
[..]
Al weken
met dank aan jouw toekomstige lover
Zo goed?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:27 schreef jna het volgende:
Oh en ik sta in de file dus het zou leuk zijn als jullie een beetje actief meeposten zodat ik vermaakt word
Hier, leesvoer.. corsspost:quote:Op maandag 4 januari 2010 16:27 schreef jna het volgende:
Oh en ik sta in de file dus het zou leuk zijn als jullie een beetje actief meeposten zodat ik vermaakt word
neequote:Op maandag 4 januari 2010 16:27 schreef jna het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:23 schreef jna het volgende:
Ik heb al een TT voor het eerste topic na zaterdag: Boer vindt vrouw!
Die situatie had ik precies hetzelfde na nieujaarsdag, nou ik was he-le-maal kapot.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hier, leesvoer.. corsspost:
Hoi hoi..
2 uur slaap gehad vannacht.. was pas om 04.45 thuis en 't was >5 uur voordat ik in m'n nest lag. Is zo leuk als je er dan om 7 uur weer uit mag.
Mijn god wat een pech allemaal.quote:Met inpakken gister was de achterklep vastgevroren en bij het tanken bleek dat de tankdop ook was vastgevroren.. na 350km was de ruitenwisservloeistof op. Pas bij 't 4e tankstation was 't spul _NIET_ uitverkocht.. om er dan achter te komen dat de motorkap ook vastgevroren zat.
(Toen we er net waren had 't echt onwijs veel geijzeld)
De corsa gisterochtend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder wel prima vakantie gehad. Iedereen hier nog de beste wensen en zo
.
Zekerquote:
Nah, onderweg naar huis en dan issie ook weer weg.quote:
Want?quote:
Jezus wat een apparaat.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:37 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, ze hadden er trouwens ook deze motherfuckers.. Beetje sneeuw op de rails? Geen probleem.
[ afbeelding ]
Misschien moet de NS eens een paar van die dingen aanschaffen.
Zit je nog in die rolstoel?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echt niet! Ik weet hoe groot JNA geschapen is. Nou dat is 1 keer, maar nooit weer
Idd, waar gaat het heen met dit topic?quote:
Idd. Bahquote:
Het spijt me.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:46 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Idd, waar gaat het heen met dit topic?
Ik zeg vriendelijk gedag en niemand reageert...
Mijn ego is geschaadt.
Idd.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja opeens gaat het over grote apparaten.
En 21 is...?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:19 schreef Bootje84 het volgende:
Rofl. Ik heb nu iemand op paiq met een score van 21. Afstand : 725 km
quote:
Dzjenn.quote:
De score hoe die persoon met mij "matcht"..quote:
Daarvoor kan ik heen en terug Limburg manquote:Op maandag 4 januari 2010 17:19 schreef Bootje84 het volgende:
Rofl. Ik heb nu iemand op paiq met een score van 21. Afstand : 725 km
Dean!quote:
Dat is het hem net man, daar moet wat staanquote:Op maandag 4 januari 2010 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Dean, neutraler kan je een TT niet krijgen hoor
Rexz0rzquote:
En 21 is goed?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De score hoe die persoon met mij "matcht"..
Op 0-100quote:
Dushiquote:
Daarom zeg ik het ook evenquote:
Zaterdagquote:Op maandag 4 januari 2010 17:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hebben jullie nou al een date gehad of wat?
Nogal jaquote:Op maandag 4 januari 2010 17:33 schreef Milou__ het volgende:
Dat vi-elftal van het jaar is ook bagger.
Ja mooi. Hier nog een..quote:Op maandag 4 januari 2010 17:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarvoor kan ik heen en terug Limburg man
Zitten daar ook Belgen ofzo?
De teeeeering.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nogal ja.
Ik moest hardop lachen toen ik het zag.
Fo' sho'!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |