Eensch, had al een topicreport neergezet paar uur terugquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:35 schreef Lonker het volgende:
O ja... nog een vraag SWJ,
Waarom moet Twilight altijd onze topics verneuken ( stevenmac,paul, ik) Ik kom nooit in zijn topic klooien ofzo.
Stevenmac26 gefeliciteerd met je verjaardag
Want bij dat topic begon twylight weer met :quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Eensch, had al een topicreport neergezet paar uur terug
Wanneer ik de hele laatste pagina lapo zit te roepen, dan mag je klagen. Jij hebt hier helemaal geen last van. Ik bagger er niet om, ik heb alleen de laatste post. Tenzij je betreffende laatste post zelf wil, heb jij er dus niets mee te maken. en in dat geval ben je even erg als ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ SC# Hij kwam, hij zag en...
Dit is toch wel heel ergBijna een heel uur post ie niet, en op de laatste pagina is die niet te bekennen, en dan neemt ie alleen de lapo
![]()
Lapohunten mag toch niet? of ben ik nou gek?
ik vind honden leukquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:38 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom mag een gedicht over een hond wel, en over Lonker niet?
ahhh toe lieve murp... eeen half uurtjequote:
als jij niet meer in ONZ-FB loopt te zeikenquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:45 schreef Lonker het volgende:
[..]
ahhh toe lieve murp... eeen half uurtje
Ik zeik hier nooitquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:45 schreef murp het volgende:
[..]
als jij niet meer in ONZ-FB loopt te zeiken
die zet ik even in je notes ter info... en je naamtopic is effies open, veel plezierquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:47 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik zeik hier nooit![]()
Dat van Twylight was een terechte klacht !
Maar oke.. met pijn in mijn hart.. deal
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:35 schreef Lonker het volgende:
O ja... nog een vraag SWJ,
Waarom moet Twilight altijd onze topics verneuken ( stevenmac,paul, ik) Ik kom nooit in zijn topic klooien ofzo.
Stevenmac26 gefeliciteerd met je verjaardag
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Eensch, had al een topicreport neergezet paar uur terug
Dat topicreport heb ik gezien.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:39 schreef Lonker het volgende:
[..]
Want bij dat topic begon twylight weer met :, en ruzie uitlokkende onzin
Het topic is gesloten. What's your point?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:03 schreef Luco het volgende:
Hoi ik ben Sonja
Flikker dan gewoon het hele topic in de shredder
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:15 schreef Dirkh het volgende:
Kan dat Paul gedoe de kop ingedrukt worden, ik wordt er godver zo schijtziek van. De hoeveelheid bagger die hij opent, post en veroorzaakt in die paar kutdagen dat hij weer onder dit account aan het posten is, is verdomme niet te filmen.
Dirkh moet je weer huilen, ik ben al een stuk verminderd met baggeren hoor, ik open nu alleen even een murp topicje en je moet weer klagen.quote:
Flikker eens uit dit topic, als ik jou wat wil vragen dat kan ik dat in ieder willekeurig topic doen aangezien je in ieder willekeurig topic post.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Dirkh moet je weer huilen, ik ben al een stuk verminderd met baggeren hoor, ik open nu alleen even een murp topicje en je moet weer klagen.
Ik heb al een afspraak met Murp erover gemaakt alleen liet ik me nu even gaanafkickverschijnselen je weet
Ik flikker niet opquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Flikker eens uit dit topic, als ik jou wat wil vragen dat kan ik dat in ieder willekeurig topic doen aangezien je in ieder willekeurig topic post.
opgelostquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:15 schreef zoalshetis het volgende:
race auto raakt kangaroo
misschien fijn om dit achter een spoiler te hebben of gewoon te editten?
dank is groot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |