mongolen als jij maakt ONZ niet meer leuk dan het al isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed "weerwoord"
Dan vragen ze zich af waarom Onzin niet zo leuk meer is.
Triest om zo te reageren.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef murp het volgende:
[..]
mongolen als jij maakt ONZ niet meer leuk dan het al is
je heb altijd wat te zeiken als ik een kuttopic van je dichtgooi, accepteer het gewoon maar, denk daar maar over naquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triest om zo te reageren.
Zegt genoeg.
Ik post soms in onzin. Al kan er een minder geslaagd topic tussen zitten.
Die gaan dan op slot. Maar het standaard Tong topics op slot gooien stuit me minder tegen de borst dan je laatste reactie.
Denk daar maar over na.
Waar slaat dat op?quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:10 schreef murp het volgende:
8108139dpths en Huppelmuts, flikker eens op om tegen iedereen goedemorgen te zeggen, dit is topicverneukend. Doe dat lekker in de SC zeg
Het is gewoonweg niet de bedoeling dat je iedere user die het GM-topic binnekomt apart Goeiemorgen gaat wensen. Dat is gewoon postopkrikken, is storend, en dan is het topic binnen een uurtje helemaal vol.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar slaat dat op?
Het is het goedemorgentopic notabene. Eerst kregen we al te horen dat er geen SC mocht gebeuren, althans het mocht absoluut niet uit de hand lopen je mocht wel kort een gesprekje hebben over bijvoorbeeld of iemand lekker heeft geslapen.
Nu mag je dus in het GM topic geen goedemorgen meer zeggen![]()
Ik doe op zich mn best om te multiquoten maar soms is dat gewoon even niet mogelijk.
Op zich doe ik mn best om te multiquoten maar dat lukt niet altijd. Wat jullie als postopkrikken zien is voor ons gewoon sociaal doen on the interwebbbzzz.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is gewoonweg niet de bedoeling dat je iedere user die het GM-topic binnekomt apart Goeiemorgen gaat wensen. Dat is gewoon postopkrikken, is storend, en dan is het topic binnen een uurtje helemaal vol.
In de SC kun je elkaar gerust goedemorgen wensen. Maar daar is het niet de bedoeling dat iedere keer als een user binnenkomt, vertrekt, gaat eten, gaat slapen, gaat poepen enz door iedereen afzonderlijk 'hoi', 'doei', 'smakelijk', 'slaap ze', 'prettige ontlasting' wordt geroepen. Ook dat is gewoon postopkrikken en kunnen we de SC beter omdopen tot het Twitter-topic (en nee, dat gaat niet gebeuren).
Probeer dus zelf gewoon de gulden middenweg te vinden.
Je snapt toch wel dat een SC met 3 pagina's achter elkaar waar in alleen maar staat: 'Ik ga eten', 'doei', 'eet ze', 'smakelijk', 'tot straks', 'ik ga ook eten', 'smakelijk', 'toedels', 'ik ben er weer', 'o haai', 'hoi', enz enz echt niet de bedoeling is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich doe ik mn best om te multiquoten maar dat lukt niet altijd. Wat jullie als postopkrikken zien is voor ons gewoon sociaal doen on the interwebbbzzz.
Ik ben het helemaal met je eens. Maar jij snapt ook wel dat als jij al weken her en der waarschuwingen en reacties dropt dat we in het gm topic niet mogen sc-en en in de sc dat we daar geen hoi en doei moegen zeggen. dat we dan best raar reageren als murp, de grote afwezige, opeens komt roepen dat we in de sc maar goedemorgen moeten gaan roepenquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat een SC met 3 pagina's achter elkaar waar in alleen maar staat: 'Ik ga eten', 'doei', 'eet ze', 'smakelijk', 'tot straks', 'ik ga ook eten', 'smakelijk', 'toedels', 'ik ben er weer', 'o haai', 'hoi', enz enz echt niet de bedoeling is.
En dat een GM-topic waarin je iedereen apart goedemorgen gaat wensen ook niet de bedoeling is. Gewoon je goeiemorgen droppen en verder gaan.
Er zijn meer topics dan alleen de SC en het GM-topic. Kun je daar niet je ei kwijt, kun je net zo goed gaan msn'en of twitteren.
Dat is 't 'm juist. Het is niet zo zwart-wit!quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Maar jij snapt ook wel dat als jij al weken her en der waarschuwingen en reacties dropt dat we in het gm topic niet mogen sc-en en in de sc dat we daar geen hoi en doei moegen zeggen. dat we dan best raar reageren als murp, de grote afwezige, opeens komt roepen dat we in de sc maar goedemorgen moeten gaan roepen![]()
Lekker duidelijk zo allemaal
En wat mag dan wél in het goedemorgen topic?quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is 't 'm juist. Het is niet zo zwart-wit!
Het mag wél in de SC, maar met mate, geen pagina's volspammen met twitter- en msn-meldingen.
Jij en murp spreken elkaar gewoon tegen!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik geeft het bij deze op, na weken van proberen willen sommigen het maar niet begrijpen![]()
Mocht je iets verkeerds doen, hoor je het wel. Hoor je niets, dan is er ook niets aan de hand.
Ik ben er klaar mee.
Einde.
Punt.
Jim, hou op.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik geeft het bij deze op, na weken van proberen willen sommigen het maar niet begrijpen![]()
Mocht je iets verkeerds doen, hoor je het wel. Hoor je niets, dan is er ook niets aan de hand.
Ik ben er klaar mee.
Einde.
Punt.
Schijnbaar heeft Jim daar als leraar geen ervaring mee, hij begint gewoon meteen met de lesquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jim, hou op.![]()
Denk na, als iemand goedemorgen zegt is het toch niet meer dan normaal dat je goedemorgen terug zegt, net als je IRL zou doen?
Dat bedoel ik dus een beetje, ik weet dat jullie heel sociaal zijn en dat jullie het liefst iedereen persoonlijk goedemorgen wil gaan zeggen, alleen staat dat een beetje raar op een forum, dan krijg je alleen qoutes met goedemorgen "insert naam"quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Het is gewoonweg niet de bedoeling dat je iedere user die het GM-topic binnekomt apart Goeiemorgen gaat wensen. Dat is gewoon postopkrikken, is storend, en dan is het topic binnen een uurtje helemaal vol.
Mijn briljante topics horen standaard open te blijven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 06:52 schreef murp het volgende:
[..]
je heb altijd wat te zeiken als ik een kuttopic van je dichtgooi, accepteer het gewoon maar, denk daar maar over na
Excuses aanvaard.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:12 schreef murp het volgende:
en tong80? Ook jij krijgt mijn excuses, ik had je nooit een mongool moeten noemen.
Dorpsgekquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
Hoe had je me dan moeten noemen ?
Maar in de SC zegt SwJ dat we het quoten en goedemorgen zeggen maar in het GM topic moeten zetten, en niet in de SCquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:11 schreef murp het volgende:
jullie snappen
[..]
Dat bedoel ik dus een beetje, ik weet dat jullie heel sociaal zijn en dat jullie het liefst iedereen persoonlijk goedemorgen wil gaan zeggen, alleen staat dat een beetje raar op een forum, dan krijg je alleen qoutes met goedemorgen "insert naam"
Normaal gesproken ging het in de GM topic dat je gewoon Goedemorgen zegt en eventueeel aan nieuwe GM mensjes je de SC link laat zien, want daar kan je lekker twitteren en elkaar blijven qouten
Ik bedoel dit echt niet verkeerd, alleen komt het misschien een beetje vaag mn strot uit omdat ik de grote afwezige ben, daarvoor mijn excuses
Je moet minder vaak in de spiegel kijken.quote:
Spuitelf, zie ik alquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar in de SC zegt SwJ dat we het quoten en goedemorgen zeggen maar in het GM topic moeten zetten, en niet in de SC
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind dat het in beide topics niet hoort. Maar nu spreken jullie elkaar gewoon tegen, jij hier, en SwJ in de SC. Jij verwisjt naar de SC, SwJ naar GM. Zeg dat gewoon dat het nergens mag.
nu snap ik het niet meerquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar in de SC zegt SwJ dat we het quoten en goedemorgen zeggen maar in het GM topic moeten zetten, en niet in de SC
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind dat het in beide topics niet hoort. Maar nu spreken jullie elkaar gewoon tegen, jij hier, en SwJ in de SC. Jij verwisjt naar de SC, SwJ naar GM. Zeg dat gewoon dat het nergens mag.
laten we maar zeggen dat jij gewoon tong80 bentquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
Hoe had je me dan moeten noemen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |