quote:Op woensdag 27 januari 2010 05:41 schreef ToT het volgende:
Nou ja, toch nog ff een goede nacht gewenst en voor over 19 minuutjes een goede morgen dan!
Elmoquote:
Mirnequote:
huppelquote:Op woensdag 27 januari 2010 06:10 schreef Huppelmuts het volgende:
goedemorgen schatjes en gespuis![]()
:w
Huppeltjequote:Op woensdag 27 januari 2010 06:10 schreef Huppelmuts het volgende:
wat ben jij vroeg joh. mogguhquote:
Ik was er om 4 uur al uit of zo...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 06:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik was er om 4 uur al uit of zo...
pff en ik vind 6 uur al vroeg, doe nu ook mobiel fokken vanuit bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Chantalquote:Op woensdag 27 januari 2010 06:10 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 06:46 schreef murp het volgende:
dames, hier is de SC:
ONZ SC# Waar we blij zijn met Pingwingei !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogguh murpquote:Op woensdag 27 januari 2010 06:46 schreef murp het volgende:
dames, hier is de SC:
ONZ SC# Waar we blij zijn met Pingwingei !
Daar word ik nou vrolijk vanquote:Op woensdag 27 januari 2010 06:57 schreef Tiggerman het volgende:
guten Morgen, goodmorning, bonjour, buenos dias, god morgon, bom dia, buongiorno, godmorgen, näkemiin en Dobré ráno
Vroeg uit de verenquote:Op woensdag 27 januari 2010 06:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar word ik nou vrolijk van![]()
Goedemorgen tigger![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 06:57 schreef Tiggerman het volgende:
guten Morgen, goodmorning, bonjour, buenos dias, god morgon, bom dia, buongiorno, godmorgen, näkemiin en Dobré ráno
spaghettibandtopje en vest is warm genoegquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:03 schreef Tiggerman het volgende:
[..]
Vroeg uit de verenwarm aankleden als je naar buiten gaat he!
Parasietjequote:
Nou ja mag je niet eens meer goedemorgen zeggen in het goedemorgentopic?quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:10 schreef murp het volgende:
8108139dpths en Huppelmuts, flikker eens op om tegen iedereen goedemorgen te zeggen, dit is topicverneukend. Doe dat lekker in de SC zeg
Goedemorgen Murp en 8108139dpthsquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:10 schreef murp het volgende:
8108139dpths en Huppelmuts, flikker eens op om tegen iedereen goedemorgen te zeggen, dit is topicverneukend. Doe dat lekker in de SC zeg
Daar is dit topic toch voor? Dat mocht juist niet meer in de SC...quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:10 schreef murp het volgende:
Over een poosje moeten we hier weer SC-en en goedemorgen zeggen in het SC-topicquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Daar is dit topic toch voor? Dat mocht juist niet meer in de SC...
hey jijquote:
Goedemorgen Ladiquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Over een poosje moeten we hier weer SC-en en goedemorgen zeggen in het SC-topic
GOEDEMORGEN ERWIN
naatjequote:
Jullie weten niet meer wat jullie willen hehquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:10 schreef murp het volgende:
Kquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:48 schreef minkuukel het volgende:
Mogguh medestrijders![]()
![]()
En zoals altijd in het bijzonder:
Muts![]()
![]()
Erwin![]()
![]()
Eze![]()
Tralaladi![]()
Naat![]()
Gummi![]()
![]()
SWJ![]()
Murp![]()
En al mijn nog slapende fans![]()
Morge Kuukelquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:48 schreef minkuukel het volgende:
![]()
Muts![]()
![]()
Erwin![]()
![]()
Eze![]()
Tralaladi![]()
Naat![]()
Gummi![]()
![]()
SWJ![]()
Murp![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:49 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts komt heel snel hoi zeggen tegen kuuk, naat en ladi en hoopt dat jim het niet ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
* Huppelmuts komt heel snel hoi zeggen tegen kuuk, naat en ladi en hoopt dat jim het niet ziet
Morge Naatjequote:Op woensdag 27 januari 2010 07:52 schreef naatje_1 het volgende:
Vanwege de ontbreking van een goede quote app op dit platform, kan ik jullie ff niet GM zeggen, want dat is postopkrikken
Dus bij deze: Mogge huppel, erwin, trev, kuuk en de rest![]()
1 champignonnetje tralaladidaquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:48 schreef minkuukel het volgende:
![]()
Muts![]()
![]()
Erwin![]()
![]()
Eze![]()
Tralaladi![]()
Naat![]()
Gummi![]()
![]()
SWJ![]()
Murp![]()
Trev fijne pantalonis![]()
![]()
Morge Ladiquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
1 champignonnetje tralaladida
2 champignonnetjes traa lala laladi
3 champignonnetjes tralaladida
4 champignonnetjes traa lala laladi
Morgen kuukie
goedemorgen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Hee Trevquote:
Ja Paulie?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:25 schreef vlam12 het volgende:
Goedemorgen iedereen !
nu lekker in de kou gaan fietsen
Hoiquote:
Conneponquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:48 schreef minkuukel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]Lees maar ff terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
Goeiemorgen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:59 schreef Qebbel het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ziet nou niemand dat het helemaal geen 17 januari is, maar 27??
quote:
oh, oepsquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:59 schreef Qebbel het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ziet nou niemand dat het helemaal geen 17 januari is, maar 27??
Wouterquote:
Inderdaad, waar is je kleurtje?quote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:25 schreef ajf het volgende:
Goedemorgen mensjes.
Goedemorgen lieverdquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik durf het haast niet te vragen, maar heb je een beetje geslapen?
Oh dat is mooi lieverdquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:29 schreef ajf het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd![]()
Ja ik heb goed geslapenEn hoe is het met jou?
Ik heb geslapen als een blokquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh dat is mooi lieverdNiet veel wakker geweest?
Hier gaat het ook wel wat beter
Oh dat is mooi lieverdquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:39 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb geslapen als een blok![]()
Je houdt alweer eten binnen?
Goedemorgenquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:43 schreef gateway het volgende:
mogguh!
Okee mooi zo. Wel goed drinken hèquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh dat is mooi lieverd![]()
JaGister een biscuitje en een kwart mandarijn. En vanmorgen een beschuitje
Kuukeltje!quote:
Met Kuuk gaatiequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kuukeltje!![]()
Hoe is het met nu meneer?
Al zicht op een eitjes-eet-meet
![]()
IJkjequote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:06 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Met Kuuk gaatie![]()
En de eitjes meet wordt aan gewerkt
Bartje!quote:
Ratelmeisje!quote:
Selmaquote:
Morgen snoetje!quote:
Ja probeer ik maar ik heb niet zo'n zinquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:50 schreef ajf het volgende:
[..]
Okee mooi zo. Wel goed drinken hèEn we kunnen beter verder gaan in de sc
Poppedijnquote:
Marijkequote:
Sir kuukalotquote:
[miniSwJ betoog]quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja probeer ik maar ik heb niet zo'n zin
Niet zo bangWe mochten hier toch gewone 'hoihoegaathet'-conversaties houden?
Goedemorgen Luna!quote:
Maantjequote:
Liefjequote:
Ik schrok alquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
LiefjeIk zag je helemaal over ;t hoofd
Ik werd helemaal depressief en ging krassen, dat jij me aan ;t negeren wasquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dan neem je maar kleine slokjes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja probeer ik maar ik heb niet zo'n zin
Niet zo bangWe mochten hier toch gewone 'hoihoegaathet'-conversaties houden?
Zonnestraalquote:
Hij heeft zelf gezegd dat korte gesprekjes hier wel mochten toch? Ze weten het zelf ook niet echt hè?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[miniSwJ betoog]
Nee, hier mag je hoi zeggen. Het hoegaathet gedeelte in de SC
[/miniSwJ betoog]
Maantjequote:
Meneerquote:
Dat doe ik ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:28 schreef ajf het volgende:
[..]
Dan neem je maar kleine slokjes.
Dat mocht wel ja
Ik pas altijd op je schatquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat doe ik ookPas je op me!
Lekker duidelijk
Weet ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:41 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik pas altijd op je schat
Nee niet echt
Morge ajfquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:41 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik pas altijd op je schat
Nee niet echt
Thee of boullion voor jouquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Weet ikIk mis melk
Jammer dat ze dat zelf niet inzien
Ja word de thee een beetje zat zo langzamerhandquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:12 schreef ajf het volgende:
[..]
Thee of boullion voor jou![]()
Ja beetje jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |