Fixedquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:02 schreef Pingwingei het volgende:
hihi deze nog ff in de op lieve maan
[ afbeelding ]
Dan weltrusten![]()
quote:
Hoe leeft het daar?quote:
quote:
hier ook aardigquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:10 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Wel aardig! En daar? Heb je inmiddels nog meer kwalen?
[..]
Mooi he?![]()
[ afbeelding ]
Nu ja zeg!quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:10 schreef JanPiraat het volgende:
Ik wou dat ik je eigeel was pinguin
Dat is meer ChiefBigMoustache he?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:10 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Wel aardig! En daar? Heb je inmiddels nog meer kwalen?
[..]
Mooi he?![]()
[ afbeelding ]
Voel je het alleen, of zie je het ook van de buitenkant?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:12 schreef Pingwingei het volgende:
ik heb snotdomme de hele dag al last van dat mijn neusvleugel aan >>>> die kant loopt te trekken, zoeen spiertje ofzoNet of ik een konijn wil nadoen ofzo
Is verrekte irritant
En nu ga ik heel even snel voer maken
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is meer ChiefBigMoustache he?
Konijnenvoer?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:12 schreef Pingwingei het volgende:
ik heb snotdomme de hele dag al last van dat mijn neusvleugel aan >>>> die kant loopt te trekken, zoeen spiertje ofzoNet of ik een konijn wil nadoen ofzo
Is verrekte irritant
En nu ga ik heel even snel voer maken
Iets te groot (opvallend) denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is die zijkant irritant?
ik voel het alleen en soms trek ik van irritatie gewoon een keer echt die kant omhoog als een konijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voel je het alleen, of zie je het ook van de buitenkant?
Weer broodjes ham en kaas en daarna een blikje knakworst?
iets "doorzichtiger" maken, dus meer richting de witte kantquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is die zijkant irritant?
maak die film !! het wordt eens tijd voor een nederlandse tarantinoquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Is die zijkant irritant?
Het tijdschrift is al af.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
maak die film !! het wordt eens tijd voor een nederlandse tarantino
Hihi. Net Thijs als je zegt: wat doet een konijntje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:19 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik voel het alleen en soms trek ik van irritatie gewoon een keer echt die kant omhoog als een konijn2 broodjes en 2 blikjes
wat hij zegtquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
iets "doorzichtiger" maken, dus meer richting de witte kant
kudoooootje kudoooootjequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:22 schreef justmattie het volgende:
Ik zie de OP nu pas
Kudo's voor de maker![]()
u is in my hedz, steelin mi eyedeesquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:20 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
iets "doorzichtiger" maken, dus meer richting de witte kant
helemaal goed, is dat een standard afbeelding want het schalen is een beetje misluktquote:
Ik weet niet of ze dat als compliment opvat, dat laatstequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:25 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
helemaal goed, is dat een standard afbeelding want het schalen is een beetje misluktmaargoed, als ik een geiddeld tijdschrift bekijk steekt dat vaak nog veul slechter in elkaar dan wanneer een kind van 3 het zou doen
Dit is alleen het proces verslag maar. Dus het hoeft niet te precies.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:25 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
helemaal goed, is dat een standard afbeelding want het schalen is een beetje misluktmaargoed, als ik een geiddeld tijdschrift bekijk steekt dat vaak nog veul slechter in elkaar dan wanneer een kind van 3 het zou doen
ik altijd met mijn opmerkingenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat als compliment opvat, dat laatste
Denk het niet.
ooooooooooooooooooooooh okquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit is alleen het proces verslag maar. Dus het hoeft niet te precies.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo'n grote variant loopt hier ook rondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, loopt... nieuwe poging!
Zo'n grote variant slaapt hier ook de klok rond
Nu
Een pers?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:36 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Zo'n grote variant loopt hier ook rondNou ja, loopt... nieuwe poging!
Zo'n grote variant slaapt hier ook de klok rond
pweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
Maow.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een poezenfoto
quote:
quote:
AAAAHHHHHAHAAHAHHHHHH HAAL HET WEGquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:43 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Deze is ook zooooooooooooooooooooooo
[ afbeelding ]
Parry Gripp is een heldquote:
Die zijn echtquote:
Hahahquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:43 schreef Pingwingei het volgende:
[..]mijn vriendin noemt me vaak Mao
![]()
Daar had ik eigenlijk nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:44 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Parry Gripp is een held![]()
http://parrygripp.com/ <- voor downloads.
Dat konijntje op 0:20 is toch wel een van de schattigste wezentjes ooit. Ooit.quote:
Nu kan je de schade inhalenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Daar had ik eigenlijk nog nooit van gehoord
Zeker wetenquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat konijntje op 0:20 is toch wel een van de schattigste wezentjes ooit. Ooit.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef ChiefBigFoot het volgende:
En met deze schattigheid op mijn netvlies neem ik wederom afscheid van jullieTot de volgende keer!
Dat zijn de besten!quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:39 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Nee, een geen-idee-van-alles-wat-kat.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:46 schreef ChiefBigFoot het volgende:
En met deze schattigheid op mijn netvlies neem ik wederom afscheid van jullieTot de volgende keer!
not if i has him furrstquote:
yuu can has det wanquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:58 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
So I takes this wan?
yes, so wie go peent toekesser, zettul be sooo muts funquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:00 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
yuu can has det wandet wan luuks like bob ross
peenting meowntenz ent threeeeeesquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
yes, so wie go peent toekesser, zettul be sooo muts fun![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
1 verslag, iets van 6 design opdrachten en een dummy. Lees: ja.
Ik kan niet werken als er geen stress is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:30 schreef Pingwingei het volgende:
[..]fucking veel, niet genoeg gedaan de weken hiervoor?
Naarquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan niet werken als er geen stress is.
Ik moet het ook gaan veranderenquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:43 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Naarik doe altijd juist rustig en aan t eind alles (ook rustig) en dan nog heb ik vaak tijd over
nee ik verslons alles in de eerste 4 weken en dan de laatste 2 keihard werken, maar wel rustig enzo, niet gestresstquote:Op woensdag 27 januari 2010 01:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet het ook gaan veranderen
Maar zonder stress en een deadline die heel erg in de buurt komt, kan ik het gewoon niet.
Ik denk dat je 't dan beter niet kan inleverenquote:Op woensdag 27 januari 2010 05:59 schreef Myraela het volgende:
Zouden ze het doorhebben als ik mijn dummy van vorige kwartaal voor nu inlever?
Ik ga in de metro wel schetsen ofzo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 06:11 schreef Elmostyle het volgende:
Mogeeeeh
[..]
Ik denk dat je 't dan beter niet kan inleveren?
Kan je niet beter gewoon zeggen dat je 't al hebt ingeleverd kwartaal geleden en hun nog geen cijfer hebben gegeven?quote:Op woensdag 27 januari 2010 06:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga in de metro wel schetsen ofzo.
Fijn he modjes die op 1 lijn zittenquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Daar is dit topic toch voor? Dat mocht juist niet meer in de SC...
En meneer zaagmans komt ook langsquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:24 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
![]()
![]()
![]()
Oh wat is het toch fijn alweer een nieuwe werkdag joepie
Gezelligquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En meneer zaagmans komt ook langs
Nu maar hopen dat die bij mij niet zo veel herrie maaktquote:Op woensdag 27 januari 2010 07:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En meneer zaagmans komt ook langs
Moet elk kwartaal een dummy inleveren, of een uitbreiding ervan ofzo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 06:14 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kan je niet beter gewoon zeggen dat je 't al hebt ingeleverd kwartaal geleden en hun nog geen cijfer hebben gegeven?
Zullen jullie collega's blij mee zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:04 schreef Panda72 het volgende:
Collega met wie ik op de kamer zit en ik zijn vandaag allebei een beetje hyper en dan zijn wij beiden heel vervelend. Normaal zijn wij al vervelend maar als wij in zo'n bui zijn zijn wij helemaal vervelend.![]()
Mijn collega heeft de muismat van collega die naast ons in de kamer zit vastgeplakt aan zijn bureau en we zijn nu nog iets aan het bedenken waardoor we meerdere collega's lekker kunnen pesten maar het wil nog niet zo vlotten met de ideeën
Ja daar zullen ze zeker blij mee zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zullen jullie collega's blij mee zijn, heb zo geen id
Hier staan genoeg ideeënquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:04 schreef Panda72 het volgende:
Collega met wie ik op de kamer zit en ik zijn vandaag allebei een beetje hyper en dan zijn wij beiden heel vervelend. Normaal zijn wij al vervelend maar als wij in zo'n bui zijn zijn wij helemaal vervelend.![]()
Mijn collega heeft de muismat van collega die naast ons in de kamer zit vastgeplakt aan zijn bureau en we zijn nu nog iets aan het bedenken waardoor we meerdere collega's lekker kunnen pesten maar het wil nog niet zo vlotten met de ideeën
Aaah das minder leukquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet elk kwartaal een dummy inleveren, of een uitbreiding ervan ofzo.
Hehequote:Op woensdag 27 januari 2010 08:04 schreef Myraela het volgende:
Printer geïnstalleerd op de schoolcomputer. Kunnen die prutsers dat zelf niet.
Gezellige collega heb jequote:Op woensdag 27 januari 2010 08:04 schreef Panda72 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |