Ik heb hier wat leuks voor jequote:Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef Lonker het volgende:
ik vind het een enge aflevering met al die gevaarlijke wapens
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alberto hosselt de zaak.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb hier wat leuks voor je![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft geen wapen nodig, haar blik is dodelijkquote:Op zondag 3 januari 2010 22:29 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien heeft zij een wapen![]()
Inderdaad jaquote:Op zondag 3 januari 2010 22:30 schreef Karina het volgende:
Het zal je buurman maar zijn, die mongool.
Ik val alleen op mannen met rood haar....zoietsquote:Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb hier wat leuks voor je![]()
[ afbeelding ]
En de douane controleert het niet eens als je een nieuw messenset koopt!!!@21 WTF IS DIT VOOR EEN ZIEK LAND!!@!@quote:Op zondag 3 januari 2010 22:29 schreef Doler12 het volgende:
Een mogelijk moordwapen, dus ook een keukenmes oow dat dit kan!
Dat is een vrouw hequote:Op zondag 3 januari 2010 22:31 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik val alleen op mannen met rood haar....zoiets![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Hij doet het vakerquote:Op zondag 3 januari 2010 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij geniet er hardstikke van, dat schieten
Trustenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:33 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ga nu slapen![]()
Hou van jullie, vooral xxiessiexx
quote:Op zondag 3 januari 2010 19:02 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Alberto moet Schiphol opnieuw onderzoeken of de beveiliging wel deugd in verband met de mislukte aanslag
Alberto vast gezegd toen die het hoorde : Dat dit kan in Nederland !![]()
uhum...quote:Op zondag 3 januari 2010 22:33 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ga nu slapen![]()
Hou van jullie, vooral xxiessiexx
EN LONKER NATUURLIJKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Misschien, waar gaat het over?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:34 schreef Pieter-utd het volgende:
Wie wil er met mij vanavond Reportage kijken???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |