Ik zeg doenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:54 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Is House leuk? Ik twijfel al tijdje om te kijken
Hahahahaquote:Op zondag 3 januari 2010 21:53 schreef Lonker het volgende:
[..]
hihihihi je zei sperma hihihiihihihihihi![]()
![]()
ik ga snel mijn internet geschiedenis wissen voordat iemand ziet dat ik dit heb gezien
Kleiner krijg ik ze niet..quote:
Dat had ik eerst ook. House blijkt leuker dan je denkt.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:54 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Is House leuk? Ik twijfel al tijdje om te kijken
Na deze aflevering niet meer natuurlijkquote:Op zondag 3 januari 2010 21:55 schreef Stephan1237 het volgende:
Je kan toch gewoon zo naar Belgie -> Nederland zonder douane?
Nee.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ook. House blijkt leuker dan je denkt.
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:55 schreef Stephan1237 het volgende:
Maar Dexter blijft het beste.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Moest je echt lachenquote:
Dat snap ik ook niet, er is geen grens meer.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:55 schreef Stephan1237 het volgende:
quote:
Ik ga een topic over jouw ronselpraktijken openenquote:
in nederland?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet ik het maar een kans gevenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dacht het ook nietquote:Op zondag 3 januari 2010 21:57 schreef Karina het volgende:
Je mag in Belgie toch ook niet zomaar wapen in huis hebben? Of wel?
Ze zijn vrij te koop dus...quote:Op zondag 3 januari 2010 21:57 schreef Karina het volgende:
Je mag in Belgie toch ook niet zomaar wapen in huis hebben? Of wel?
NAAM TOPIC !!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:57 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik ga een topic over jouw ronselpraktijken openen
Voor wanneer staat het in de programmering?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:57 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je kan deze fout nu nog herstellen
Nietquote:Op zondag 3 januari 2010 21:59 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Voor wanneer staat het in de programmering?
En ik zet er een foto inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |