Watt!! wil jij dan met hem trouwenquote:
Alberto vertrouwt geen mensen, hij is een verbitterde veteraanquote:
Duh zo zit Alberto in elkaar een verkapte Peter dus!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:41 schreef Karina het volgende:
Dit gaat weer helemaal nergens over, gewoon een sukkel die zich rijker voordoet dan hij is en zijn rekeningen niet betaalt.
Neuh.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:42 schreef 9611Niels het volgende:
Voor de dames,
[ afbeelding ]
Zouden jullie hem geven?
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:42 schreef 9611Niels het volgende:
Voor de dames,
[ afbeelding ]
Zouden jullie hem geven?
je tag klopt echt niet hequote:Op zondag 3 januari 2010 21:42 schreef 9611Niels het volgende:
Voor de dames,
[ afbeelding ]
Zouden jullie hem geven?
Ik vind het meer Tros Opgelicht, daar zijn ook altijd van die gasten die spullen kopen en niet betalen.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:42 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Duh zo zit Alberto in elkaar een verkapte Peter dus!
Ja?quote:
Het is een oplichter geen wapenhandelaar die komen straks pasquote:Op zondag 3 januari 2010 21:44 schreef Starm het volgende:
De politie is echt waardeloos![]()
![]()
Maar hij is opgepakt waar zijn de wapens dan
quote:
... ha-ha-haquote:Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef omg-rmc het volgende:
WOW EEN METALEN PLAAT VAN EEN GROTE HOOGTE OP ZijN LICHAAM
IK DURF NIET TE KIJKEN OMG URI GELLER WAT EEN ENGE MAN ZO KNAP OMG HIJ IS MAGISCH
Ik denk ik zeg gewoon gezellig hooi tegen zo een goeie jongenquote:
Lol rook jij?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand ervaring met niquotine zuigtablet?
Hihihihihi okequote:Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
a echt een tegenvaller, ik ga maar even dromen hihihihi
Ik had het net doorquote:Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het is een oplichter geen wapenhandelaar die komen straks pas
Jawelquote:
Sinterklaas rookt niet!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat zo'n verassing?
Hoi? Daar vroeg ik niet omquote:Op zondag 3 januari 2010 21:46 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg gewoon gezellig hooi tegen zo een goeie jongen![]()
![]()
![]()
Jij klopt niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:46 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
JawelOm de een of andere reden twijfelden mensen eraan
Tegen wie heb je het?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:46 schreef Maraca het volgende:
Alberto! Hoe doe je dat cappen? Hier gaat het enorm traag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |