Geen tijd, ik moet huiswerk maken!quote:
Jij hebt die link altijd, stuurquote:Op zondag 3 januari 2010 21:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Geen tijd, ik moet huiswerk maken!
Wapens die via TNT post ons land binnenkomtquote:Op zondag 3 januari 2010 21:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Geen tijd, ik moet huiswerk maken!
Vooruit.quote:
Pieter, doen we een dubbel date. Jij met xx en ik met Maraca. Kunnen we het ook eens hebben over Goodfellas enzoquote:
iedereen negeert mequote:Op zondag 3 januari 2010 21:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Pieter, doen we een dubbel date. Jij met xx en ik met Maraca. Kunnen we het ook eens hebben over Goodfellas enzo
Hahaquote:Op zondag 3 januari 2010 21:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Pieter, doen we een dubbel date. Jij met xx en ik met Maraca. Kunnen we het ook eens hebben over Goodfellas enzo
Aandachtshoer.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:25 schreef 9611Niels het volgende:
En wat heeft iedereen hier tegen roze?![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oewww dat lijkt me dolletjesquote:Op zondag 3 januari 2010 21:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep je hoort de vogelsquote:
En ik danquote:Op zondag 3 januari 2010 21:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Soundeffectsquote:Op zondag 3 januari 2010 21:26 schreef Starm het volgende:
[..]
Jep je hoort de vogelsanders zou ik niet weten dat het een bos is
![]()
Tuurlijk niet, alleen oog voor jou damequote:
Bladzijde 7, onderaanquote:Op zondag 3 januari 2010 21:26 schreef Fosfolipide het volgende:
heeft iemand een stream voor mij, thx
Fouten maken ist verboten, dat weet je tochquote:Op zondag 3 januari 2010 21:26 schreef omg-rmc het volgende:
ja maar je kan toch ook fouten maken koos
dingen verkeerd inschatten enzo
BOETE BETALEN JE MOET AAN DE REGELS HOUDEN!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:26 schreef omg-rmc het volgende:
ja maar je kan toch ook fouten maken koos
dingen verkeerd inschatten enzo
We houden gewoon een meet in Utrecht en iedereen is welkomquote:
Weet jij waarquote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
We houden gewoon een meet in Utrecht en iedereen is welkom
Denk het welquote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit zal wel de laatste 'confrontatie' worden voor alberto
Gaat hij dood dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rijbewijsquote:Op zondag 3 januari 2010 21:28 schreef xxiessiexx het volgende:
Hoezo houden ze een auto aan zonder reden?!![]()
want?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik merk dat ik hier geliefd benquote:
Ook gezellig inderdaadquote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
We houden gewoon een meet in Utrecht en iedereen is welkom
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, ook echt zo lekker moeilijk doen omdat 'ie een buitenlands rijbewijs heeftGa godverdomme lekker boeven vangen, stelletje helden.
Dat deed ik een keer en ik moet eind januari een examen herkansenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:29 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik merk dat ik hier geliefd benDus fuck het huiswerk, ik ga Alberto kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |