iedereen negeert mequote:Op zondag 3 januari 2010 21:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Pieter, doen we een dubbel date. Jij met xx en ik met Maraca. Kunnen we het ook eens hebben over Goodfellas enzo
Hahaquote:Op zondag 3 januari 2010 21:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Pieter, doen we een dubbel date. Jij met xx en ik met Maraca. Kunnen we het ook eens hebben over Goodfellas enzo
Aandachtshoer.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:25 schreef 9611Niels het volgende:
En wat heeft iedereen hier tegen roze?![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oewww dat lijkt me dolletjesquote:Op zondag 3 januari 2010 21:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep je hoort de vogelsquote:
En ik danquote:Op zondag 3 januari 2010 21:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Soundeffectsquote:Op zondag 3 januari 2010 21:26 schreef Starm het volgende:
[..]
Jep je hoort de vogelsanders zou ik niet weten dat het een bos is
![]()
Tuurlijk niet, alleen oog voor jou damequote:
Bladzijde 7, onderaanquote:Op zondag 3 januari 2010 21:26 schreef Fosfolipide het volgende:
heeft iemand een stream voor mij, thx
Fouten maken ist verboten, dat weet je tochquote:Op zondag 3 januari 2010 21:26 schreef omg-rmc het volgende:
ja maar je kan toch ook fouten maken koos
dingen verkeerd inschatten enzo
BOETE BETALEN JE MOET AAN DE REGELS HOUDEN!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:26 schreef omg-rmc het volgende:
ja maar je kan toch ook fouten maken koos
dingen verkeerd inschatten enzo
We houden gewoon een meet in Utrecht en iedereen is welkomquote:
Weet jij waarquote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
We houden gewoon een meet in Utrecht en iedereen is welkom
Denk het welquote:Op zondag 3 januari 2010 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit zal wel de laatste 'confrontatie' worden voor alberto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |