Hier zou het wel mogen, maar als ik het zo lees woon ik minimaal 2 uur enkele reis van iedereen vandaanquote:
quote:
Voor mij ookquote:Op zondag 3 januari 2010 21:16 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Anderhalf uur heen en anderhalf terug...mits alles goed gaat
Morgen weer nieuwe Heroesquote:Op zondag 3 januari 2010 21:15 schreef Doler12 het volgende:
House![]()
Herhalingen van NCIS eerste seizoen
Beter lezenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Leiden toch(Stond in je profiel)
Ik vind hem wel leukquote:Op zondag 3 januari 2010 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat tele2 schaap komt me stront uit
ik kijk nu en ik zie nu een philips senseo en iets over carspotter, door dit verband denk ik meteen aan wapens manquote:Op zondag 3 januari 2010 21:16 schreef Starm het volgende:
[..]
Ga tv kijken dan weet je dat het over wapens gaat
Ik woon in Schiedamquote:Op zondag 3 januari 2010 21:17 schreef Doler12 het volgende:
Ik moet helemaal naar Schiedam gaat wel en 1 uur en een kwartier duren
Schiedamquote:Op zondag 3 januari 2010 21:17 schreef Doler12 het volgende:
Ik moet helemaal naar Schiedam gaat wel en 1 uur en een kwartier duren
Ik denk dan wel aan wapens hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 21:17 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
ik kijk nu en ik zie nu een philips senseo en iets over carspotter, door dit verband denk ik meteen aan wapens man
Njah, Alberto hequote:Op zondag 3 januari 2010 21:18 schreef teamlead het volgende:
"zwaar verboden". Ik neem aan dat er dan ook een "mwah, tis wel verboden, maar vooruit omdat jij het bent"-moordwapen bestaat?
Slachtfeest ftw.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat tele2 schaap komt me stront uit
Te verquote:
Er zit toch wel verschil in het bezitten van een illigale lucht buks en een zwaar kaliber wapen.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:18 schreef teamlead het volgende:
"zwaar verboden". Ik neem aan dat er dan ook een "mwah, tis wel verboden, maar vooruit omdat jij het bent"-moordwapen bestaat?
Ja maar over 10 minuten Albertoquote:Op zondag 3 januari 2010 21:19 schreef Fosfolipide het volgende:
is dit nog een herhaling van wegmisbruikers?
Heel veel. Dat station alleen al (schiedam centrum), word je spontaan depressief van. En als je met de tram richting r'dam gaat dan rij je door zo'n wijk met allemaal buitenlandse winkelsquote:
Ja, maar Alberto is wel nieuwquote:Op zondag 3 januari 2010 21:19 schreef Fosfolipide het volgende:
is dit nog een herhaling van wegmisbruikers?
Ik blijf het proberenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Te ver![]()
Utrecht is volgens mij nog het meest ideale
MEDIA AANDACHT!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:20 schreef teamlead het volgende:
ik kan mij niet voorstellen dat zijn werkgever hier blij mee is...
DHL heet dat toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
welk bedrijf is het? DHT ofzo?
DHLquote:Op zondag 3 januari 2010 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
welk bedrijf is het? DHT ofzo?
Omgquote:
Yepquote:Op zondag 3 januari 2010 21:21 schreef Starm het volgende:
Die kleuren daar herken je toch aan dat het dhl is
Hmm.. bedenk me net ook dat daar geen tv isquote:Op zondag 3 januari 2010 21:21 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
OmgMoet je een uur wachten voordat je die zaak inkomt.
Pluspunt: makkelijk te herkennen aan de lange rij die er staat
Maak je huiswerk om 22:30quote:Op zondag 3 januari 2010 21:22 schreef 9611Niels het volgende:
Kut, ik wil posten, maar ik moet nog huiswerk maken
Je bent wel een beetje te roze voor dit topicquote:Op zondag 3 januari 2010 21:22 schreef 9611Niels het volgende:
Kut, ik wil posten, maar ik moet nog huiswerk maken
Te roze voor dit topic?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje te roze voor dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |