Daar wil je nog niet dood gevonden worden.....quote:Op zondag 3 januari 2010 20:02 schreef Flappekz het volgende:
DDD = drie dwaze dagen, de grote aanbiedingen bij de Bijenkorf
Al dat plebs van het veenquote:
Zeg dat...quote:
Schatje ben je toch ookquote:Op zondag 3 januari 2010 19:58 schreef SolidasRock het volgende:
Wat is een DDD behalve een cupmaat voor behas?
Absoluut! Je kunt een Hagenees niet meer beledigen dan hem/haar een Hagenaar te noemen. En omgekeerd geldt dat net zo goed.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:13 schreef SolidasRock het volgende:
Is er overigens ook al verschil tussen hagenaren en hagenezen?
Er zijn twee uitleggen die ik ken:quote:Op zondag 3 januari 2010 20:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
Mijn dinnetje leest mee
Is er overigens ook al verschil tussen hagenaren en hagenezen?
enquote:De meeste inwoners van Den Haag vinden dat er een verschil is. Een Hagenaar is iemand die in Den Haag woont, maar er niet (per se) is opgegroeid. Maar als je Haagse wortels hebt, er geboren en getogen bent, dan ben je een Hagenees. Tenminste: dat zullen de meeste Hagenezen zeggen. (Een echte Hagenees zegt natuurlijk 'Hageneis'.)
Waarbij op het zand de Hagenaar woont en op het veen de Hagenees.quote:Op het Haagse 'zand' vestigden zich in de vorige eeuw de betere klassen; op het 'veen' woonde de onderkant, in vochtige buurten met cholera-epidemieën. Zo ontstond een tweedeling die uniek is voor een Nederlandse stad en die Den Haag nog altijd doorsnijdt, met de Laan van Meerdervoort als klassegrens.
Dat had ik al eens gehoord of gelezen maar feitelijk is er toch geen verschil tussen deze 2 benoemingen? De 1 wilt hagenaar genoemd worden en de ander hagenees maar het is hetzelfde toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut! Je kunt een Hagenees niet meer beledigen dan hem/haar een Hagenaar te noemen. En omgekeerd geldt dat net zo goed.
Ik ben gelukkig geen van beide!!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat had ik al eens gehoord of gelezen maar feitelijk is er toch geen verschil tussen deze 2 benoemingen? De 1 wilt hagenaar genoemd worden en de ander hagenees maar het is hetzelfde toch?
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:17 schreef RATMEN het volgende:
Er zijn twee uitleggen die ik ken:
[..]
en
[..]
Waarbij op het zand de Hagenaar woont en op het veen de Hagenees.
+1quote:Op zondag 3 januari 2010 20:26 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben volgens beide definities een Hagenaar
Dat jaquote:
Jij bent een Schollenkop.quote:
Zie dit plaatje:quote:Op zondag 3 januari 2010 20:27 schreef RATMEN het volgende:
Ik een Hagenaar en een Hagenees. Hoewel de vraag is hoe het zit met Bezuidenhout aangezien daar de Laan van Meerdervoort niet meer doorloopt. Als je 'em doortrekt is onze Koningin ook een Hagenees
.
Echt? Ik een Schapekopquote:
quote:
Nee precies, wat is het nou?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Ey daarnet was je nog een Hagenees je kan niet zomaar overlopen he
Je bent alleen de link naar het nieuwe topic vergetenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:29 schreef SolidasRock het volgende:
En ik ben een hageneis, hier geboren, overal gaan wonen en uiteindelijk weer hier komen wonen...
Ik geloof dat iedereen nu een PM heeft? Antwoord geven zou leuk zijn, dan kan ik gelijk je in mijn adresboek frotten...
Maar Sock zei eerst dat hij Hagenees is en daarna dat hij Schollekop is. Dat kan technisch gezien misschien samen gaan, maar daar zal een echte Schollekop vast anders over denkenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Scheveningers = Schollenkoppen
Je weet toch wel wat een Peenbuiker is he
Weer wat geleerd!quote:
Vieren wij hier ooit carnaval?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:41 schreef MissMSX het volgende:
Maar al die bijnamen zijn toch eigenlijk carnavalsnamen?
Je bent datgene waar je geboren bent.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:42 schreef SolidasRock het volgende:
Wilt schollenkop ook zeggen dat ik in scheveningen geboren moet zijn? Ik ben ergens in het transvaal geboren geloof ik en woonde in moerwijk en toen weggegaan uit Den Haag en nu woon ik sinds 12 jaar in scheveningen. Wat ben ik nu eigenlijk? Hagenees/Hagenaar/Schollenkop?
Die carnavalsnaam 'Kreesidentie' zal vast wel ergens vandaan komen ben ik bang.quote:
Nee, daarom. maar ik ken dat soor bijnamen eigenlijk alleen voor bij de carnaval.quote:
Kom je nog wel eens langs?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:46 schreef summer29 het volgende:
Dus ik kan hier niet mee discussiëren. Dus ga weer uit Den Haag.. Veel plezier allemaal!![]()
Enne Solidas, wel op tijd naar je bedje he?!
Tijd heb je niet, dat maak jequote:
Ik heb daar ook een poosje gewoond. Ik kan je niet vertellen waar ongeveer omdat ik nog jong was. Lekstraat heette het geloof ik? Enne.... de smilie is gelukt door een img tags eromheen te doenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent datgene waar je geboren bent.
Ik dus Schapekop (=Dordrecht), terwijl ik daar nooit gewoond heb.
Ik dus niet hequote:Op zondag 3 januari 2010 20:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een poosje gewoond. Ik kan je niet vertellen waar ongeveer omdat ik nog jong was. Lekstraat heette het geloof ik? Enne.... de smilie is gelukt door een img tags eromheen te doen
'al tee PMS'? Wat bedoel je?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[zeurmode] Eerst geen PM, nu al tee PMS. En hij is ook vergeten om opnieuw te beginnen met nummeren vanaf 2010.[/zeurmode]
Ff ontcijferen: tee en PMS? Je wilt thee drinken met een vrouw met PMS?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[zeurmode] Eerst geen PM, nu al tee PMS. En hij is ook vergeten om opnieuw te beginnen met nummeren vanaf 2010.[/zeurmode]
Ik ben liever consequent dan dat ik mij laat leiden door commentaar van anderen.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:00 schreef MissMSX het volgende:
En jij moet niet zeiken, want jij stuurt sowieso nooit PM's voor het nieuwe topic
Dat staat los van het feit dat je erover zeikt terwijl je het zelf nooit doetquote:Op zondag 3 januari 2010 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben liever consequent dan dat ik mij laat leiden door commentaar van anderen.
Die heeft A_A vast nog wel van de afgeblazen date met Summerquote:Op zondag 3 januari 2010 21:09 schreef SolidasRock het volgende:
Nou Airwin, je hebt je vrouw met PMS gevonden, nu nog theezakjes regelen en je wens kan in vervulling gaan
Ik zoen met helemaal niemand , ik duik gewoon weg of ik roep consequent (nieuw woordje gepikt van Airwin) : Koortslip , Koortslip!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Morgen weer quasi gezellig doen op het werk,....iedereen weer gelukkig nieuwjaar wensen enzo....vind zeemonster ook leuk, dat gezoen
Die drie Hollandse zoenen zouden ook verboden moeten worden. Ik doe het liever nog schoner: gewoon een buiging/knikje naar elkaarquote:Op zondag 3 januari 2010 21:18 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik zoen met helemaal niemand , ik duik gewoon weg of ik roep consequent (nieuw woordje gepikt van Airwin) : Koortslip , Koortslip!
ik ben niet zo zoenerig , ipv de bekende drie kussen geef ik liever een hand
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:16 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Die heeft A_A vast nog wel van de afgeblazen date met Summer
Dat kost je drie zoenen!quote:
Dan ga ik jouw express wel zoenen morgen !quote:Op zondag 3 januari 2010 21:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik zou van sommigen ook geen drie zoenen willen...brrrrrrr.
Gezien de snelheid waarmee je de afgelopen twee jaar hebt gereageerd op de uitnodigingen om eens een bakkie te komen doen, hoeft ze zich niet echt zorgen te maken.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:30 schreef Atreidez het volgende:
Nou collega's loop ik ook wel een blokje voor om hoorMaar MissMSX zal er toch aan moeten geloven, als ik r tegenkom...
Dat zullen de verjaardagszoenen wel zijn, daar houdt ze ook niet van.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:33 schreef Atreidez het volgende:
Ik las iets over juni, maar tis weggeedit
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:33 schreef Atreidez het volgende:
Ik las iets over juni, maar tis weggeedit
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:31 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dan ga ik jouw express wel zoenen morgen !
http://i206.photobucket.c(...)cannot-be-unseen.jpgquote:Op zondag 3 januari 2010 21:34 schreef SolidasRock het volgende:
what has be seen, can't be unseen of zoiets?
Dan kun je haar mooi besmetten zodat ze de rest niet hoeft te zoenen.quote:
Heb al een ander pic gevonden en erin gezet.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:36 schreef Atreidez het volgende:
Ja, mag je in Juni geen gelukkig nieuwjaarszoenen meer geven?
[..]
http://i206.photobucket.c(...)cannot-be-unseen.jpg
Ze geeft dan ook duidelijk aan dat ze weerstand heeft tegen het zoenen van bepaalde collega's.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:38 schreef Atreidez het volgende:
Koortslip is gewoon een weerstandskwestie
Je weert mij met mijn eigen woordenquote:
Ohh wat ben jij vals zeg, krijgen er straks bij mijn ouders thuis een paar ruzie; "hoe kom jij aan die koortslip"!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:46 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Je weert mij met mijn eigen woorden... als ik ooit een koortslip krijg.. lebber ik alle plastic bekertjes af bij de waterautomaat
Tja jij hebt er dan ook 1 als het goed is ... dus als je moeder flink doordenkt...quote:Op zondag 3 januari 2010 21:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ohh wat ben jij vals zeg, krijgen er straks bij mijn ouders thuis een paar ruzie; "hoe kom jij aan die koortslip"!
Gadverdamme!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:51 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Tja jij hebt er dan ook 1 als het goed is ... dus als je moeder flink doordenkt...
Bij jou komt F na de D?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:12 schreef RATMEN het volgende:
Ow en triple D cup bestaat volgens mij niet, das meer een F dan.
Mooi zijn die ook weer schoon , de oorwattenstokjes zijn namelijk opquote:Op zondag 3 januari 2010 21:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gadverdamme!
Ik ga morgen aan je oor likken.......
Dat zeg je maar,.....we zullen zienquote:Op zondag 3 januari 2010 22:00 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Mooi zijn die ook weer schoon , de oorwattenstokjes zijn namelijk op
Wie weet, wie weetquote:Op zondag 3 januari 2010 22:02 schreef Atreidez het volgende:
Gaat er nog iemand foto's maken op die borrel van jullie. Ben benieuwd
Worden zeker 18+ foto's met dat oor-gelebber enzoquote:Op zondag 3 januari 2010 22:02 schreef Atreidez het volgende:
Gaat er nog iemand foto's maken op die borrel van jullie. Ben benieuwd
Hij zei "aan" je oor hoor, niet "in"quote:Op zondag 3 januari 2010 22:00 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Mooi zijn die ook weer schoon , de oorwattenstokjes zijn namelijk op
Nee, maar bij mij komt DDD ook niet na D.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:55 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Bij jou komt F na de D?
Solid, DDD kan inderdaad niet qua cup. DD wel maar dat staat dan weer gelijk aan E.
quote:Op zondag 3 januari 2010 22:07 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hij zei "aan" je oor hoor, niet "in"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |