Ik heb daar ook een poosje gewoond. Ik kan je niet vertellen waar ongeveer omdat ik nog jong was. Lekstraat heette het geloof ik? Enne.... de smilie is gelukt door een img tags eromheen te doenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent datgene waar je geboren bent.
Ik dus Schapekop (=Dordrecht), terwijl ik daar nooit gewoond heb.
Ik dus niet hequote:Op zondag 3 januari 2010 20:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een poosje gewoond. Ik kan je niet vertellen waar ongeveer omdat ik nog jong was. Lekstraat heette het geloof ik? Enne.... de smilie is gelukt door een img tags eromheen te doen
'al tee PMS'? Wat bedoel je?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[zeurmode] Eerst geen PM, nu al tee PMS. En hij is ook vergeten om opnieuw te beginnen met nummeren vanaf 2010.[/zeurmode]
Ff ontcijferen: tee en PMS? Je wilt thee drinken met een vrouw met PMS?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[zeurmode] Eerst geen PM, nu al tee PMS. En hij is ook vergeten om opnieuw te beginnen met nummeren vanaf 2010.[/zeurmode]
Ik ben liever consequent dan dat ik mij laat leiden door commentaar van anderen.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:00 schreef MissMSX het volgende:
En jij moet niet zeiken, want jij stuurt sowieso nooit PM's voor het nieuwe topic
Dat staat los van het feit dat je erover zeikt terwijl je het zelf nooit doetquote:Op zondag 3 januari 2010 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben liever consequent dan dat ik mij laat leiden door commentaar van anderen.
Die heeft A_A vast nog wel van de afgeblazen date met Summerquote:Op zondag 3 januari 2010 21:09 schreef SolidasRock het volgende:
Nou Airwin, je hebt je vrouw met PMS gevonden, nu nog theezakjes regelen en je wens kan in vervulling gaan
Ik zoen met helemaal niemand , ik duik gewoon weg of ik roep consequent (nieuw woordje gepikt van Airwin) : Koortslip , Koortslip!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Morgen weer quasi gezellig doen op het werk,....iedereen weer gelukkig nieuwjaar wensen enzo....vind zeemonster ook leuk, dat gezoen
Die drie Hollandse zoenen zouden ook verboden moeten worden. Ik doe het liever nog schoner: gewoon een buiging/knikje naar elkaarquote:Op zondag 3 januari 2010 21:18 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik zoen met helemaal niemand , ik duik gewoon weg of ik roep consequent (nieuw woordje gepikt van Airwin) : Koortslip , Koortslip!
ik ben niet zo zoenerig , ipv de bekende drie kussen geef ik liever een hand
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:16 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Die heeft A_A vast nog wel van de afgeblazen date met Summer
Dat kost je drie zoenen!quote:
Dan ga ik jouw express wel zoenen morgen !quote:Op zondag 3 januari 2010 21:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik zou van sommigen ook geen drie zoenen willen...brrrrrrr.
Gezien de snelheid waarmee je de afgelopen twee jaar hebt gereageerd op de uitnodigingen om eens een bakkie te komen doen, hoeft ze zich niet echt zorgen te maken.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:30 schreef Atreidez het volgende:
Nou collega's loop ik ook wel een blokje voor om hoorMaar MissMSX zal er toch aan moeten geloven, als ik r tegenkom...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |