och arme, dit keer was het de kracht van de nummertjes, dit is topic # 1389225 en die van jou was # 1389226 al was het topic door Beatrix zelf geopend hij was even hard op slot gegaanquote:Op zondag 3 januari 2010 13:50 schreef Dionysiou het volgende:
Die kut Klonk sluit altijd mijn topique's
Maar ik was de lapo.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
och arme, dit keer was het de kracht van de nummertjes, dit is topic # 1389225 en die van jou was # 1389226 al was het topic door Beatrix zelf geopend hij was even hard op slot gegaan
Hemaquote:Op zondag 3 januari 2010 13:55 schreef Frank359 het volgende:
Heb niks met dit soort sites. Liever een site waar alles tegelijk op staat. De Hema heeft toch ook niet één artikel per dag.
(en nu is het wachten op reacties als "Hema" )
Nee ik ben een moraalridderquote:
Nee wel aan andere prijsvragen van fok !quote:Op zondag 3 januari 2010 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Doen jullie wel eens mee aan de prijsvragen van iBOOD op FOK!?
Bescheidenheid siert de mensquote:
Vind de aanbiedingen tegenvallen als ik het vergelijk met budgetgaming.nlquote:
Heel soms.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Met deze 2 heb ik de beste ervaringen. Al vind ik 1dayfly qua afhandeling beter dan Ibood.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:06 schreef junkiexp het volgende:
IBood en 1daylfy zijn eigenlijk wel de enige met echt goede aanbiedingen he ?
Ik vind van wel, ik heb bij beiden al eens wat gekocht. Twee dekbedden vandaag dan bij ibood, voor mijn zoontjesquote:Op zondag 3 januari 2010 14:06 schreef junkiexp het volgende:
Wel weer jammer dan dat het alleen die kleine maat is die ze aanbieden, zelf op zoek naar 240x220 ....quote:Op zondag 3 januari 2010 14:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Cinderella Basic 4 Seizoenen Dekbed Anti-Allergeen 140x200cm « Terug
Bij Ibood
..alleen helaas tergend traag met versturen..quote:
Vind OneDayPrice ook wel goede aanbiedingen hebben. Ze hebben nu de iPod/iPhone weken. Van de week handsfree ipod oordopjes 15 euro (18,90 incl verzend). Is niet duur, normaal zijn ze 30 euro.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:06 schreef junkiexp het volgende:
Waarom niet dan?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:07 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Nee wel aan andere prijsvragen van fok !
Zijn die er?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Misschien dat een modje zo lief wilt zijn om dat te veranderen in dagaanbiedingsites.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:16 schreef Cortax het volgende:
Ibood en andere dagaanbieders...... welke dag bieden ze aan dan?
quote:Op maandag 4 januari 2010 13:16 schreef Cortax het volgende:
Ibood en andere dagaanbieders...... welke dag bieden ze aan dan?
Je kon in december nog een HD camera winnen. En een headphone en een polaroid dinges.quote:
Ik doe wel altijd mee ja.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kon in december nog een HD camera winnen. En een headphone en een polaroid dinges.
Vond het al een vreemd aanbod, dat ze nu niet leveren lijkt me te maken hebben met te weinig interesse.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:01 schreef davo1979 het volgende:
Net emailtje van shop a box er word geen box geleverd. Wat een klote winkel zeg. Eerst een emailtje sturen dat het allemaal oke is, en dan op het laatste moment er vanaf zien. Of zijn er wel mensen die die box krijgen?
Denk dat je lang op z'n antwoord kan wachten.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik doe wel altijd mee ja.
Win nooit wat tho'![]()
Ben trouwens vrij benieuwd naar die box die Dionysiou heeft besteld
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Denk dat je lang op z'n antwoord kan wachten.
1 tot 7 werkdagen he..quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
Officieel 1 tot 7 dagen. In praktijk kan het 2 weken duren. Wanneer product verzonden krijg je een mailtje met tracking van de bezorgdienst.
Dat dacht ik dus ook alquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:57 schreef Adelante het volgende:
Die handenwarmer? Wat moet je daar in godsnaam mee?
stiekem wil ik er ook wel 1quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:56 schreef Andyy het volgende:
Iemand die ook de Ibood aanbieding wilt en samen wilt bestellen?
Dit is een handige website i.v.m. verjaardagen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Nog een dagaanbiedingssite:
www.ichica.nl
Voor de vrouwtjes of de mannen die iets voor de vrouw willen kopen!
Bevorderd dit kastje de snelheid van je internetverbinding?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:07 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Bezorgd voor Sinterklaas
Nee, wel van je draadloze verbinding .quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:04 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Bevorderd dit kastje de snelheid van je internetverbinding?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:09 schreef Wesleyz het volgende:
Wij hebben hier onze Tv gekocht via Ibood
Zit gewoon een te hoge marge op in de winkels in Nederland
Knappe router die van mijn 20 mbit verbinding er spontaan 50 weet te maken.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:43 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee, wel van je draadloze verbinding .
Dit is een acces point, geen router.
Ik bedoelde meer te zeggen dat dit dus geen router isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Knappe router die van mijn 20 mbit verbinding er spontaan 50 weet te maken.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:05 schreef neo2000 het volgende:
I know , vond hem alleen te mooi om te laten liggen/niet in te koppen.
16 droplulquote:Op maandag 1 februari 2010 10:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bij MM was er 19% korting op een groot deel van het assortiment. Zal wel leuke aanbieding zijn, maar als je opzoek was naar iets anders specifieks bij de MM kon je beter naar de winkel gaan.
Fail.quote:
Ik heb ook de adidas sporttas gekocht, goede aanbieding was dat!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:44 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb van de week 2 dingen gekocht via dagaanbieding-sites. De adidas sporttas op ibood en het theeservies op ichica. De laatstgenoemde heb ik al binnen![]()
Die pannen van vandaag lijken me ook wel tof (ibood), maar ik moet even rustig aan doen met de centen
Dio, wat zat er in die box die je gekocht had?quote:
Yo, had een perm ban maar ik kreeg het geld terug. Niemand kreeg een box.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dio, wat zat er in die box die je gekocht had?
Niemand kreeg een box?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:11 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Yo, had een perm ban maar ik kreeg het geld terug. Niemand kreeg een box.
Ja, maar met de Sola steelpannen.. En die ervaringen zijn vooralsnog vrij goed.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:02 schreef augurkenkoning het volgende:
heeft iemand ervaring met de pannen op Ibood?
Was niet van iBood hèquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:59 schreef synnath het volgende:
Op het forum staan er wel mensen die een box hebben ontvangen.
Omg, het staat er ook echt nog steedsquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:19 schreef NicoleM het volgende:
Foutje, bedankt
[ afbeelding ]
Van 499 euro voor slechts 939 euro
ja hoor ze zijn elke keer op tijdquote:Op maandag 22 februari 2010 22:52 schreef CherryLips het volgende:
Hoe is iBood met leveren? Beetje betrouwbaar?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:27 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja hoor ze zijn elke keer op tijd
Daarom dacht ik: ik vraag het evenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Lees het ibood forum eens. 99% van de keren zijn ze te laat.
niet bij mijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Lees het ibood forum eens. 99% van de keren zijn ze te laat.
Mja maar ik ga toch voor 1 met XLR ingang in de toekomst ( grote microfoon ingang)quote:
Gelukkig maarquote:
het zijn vooral de negatievelingen die wat te meldne hebben he? de positievelingen hoor je nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig maarJe leest natuurlijk ook alleen de slechte ervaringen, je opent daar geen topic als alles netjes keurig op tijd is geleverd
.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Leuke en dure gadget bij 1dayfly [ afbeelding ]
Jij bent nog lang niet jarig!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Jij bent al lang niet meer jarig
Jawel, soms zijn er mensen op Twitter die melden dat hun pakketje gearriveerd is. Je mag het nerdy vinden, ik vind het handig. Leve de #iBood hashtagquote:
mooi dingquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:14 schreef Pino112 het volgende:
http://www.1dayfly.nl/?Moreinfo=1
[ afbeelding ]
Alleen vandaag: ¤719,- incl BTW
Goed prijsje neem ik aan. De 7020 staat voor 900 in de PW
Hij is rooooooooóooood!quote:
LG is altijd -1quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:14 schreef Pino112 het volgende:
http://www.1dayfly.nl/?Moreinfo=1
[ afbeelding ]
Alleen vandaag: ¤719,- incl BTW
Goed prijsje neem ik aan. De 7020 staat voor 900 in de PW
Ga toch weg met je referral linkjes, stakkerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:53 schreef Saninl het volgende:
De aanbieding van 1dayfly van vandaag vind ik reuzeinteressant!
Ik heb een iPhone, en mij lijkt zo'n accu handig voor op vakantie enzo
http://www.1dayfly.nl/?TRANSID=ikbenSANINLenikhebeenkleinepiemol
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:03 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ga toch weg met je referral linkjes, stakker
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:03 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ga toch weg met je referral linkjes, stakker
Ik gok op vrijdagavond...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:57 schreef Kwork het volgende:
Beste iBOOD'er,
Wat gebeurt er als de lampen beginnen te knipperen? Het forum loopt vol en instinctief vliegt je vinger al naar de verversknop van je browser. De ene aanbieding volgt razendsnel op de andere, de koopjes vliegen je om de oren. Dit kan maar één ding betekenen, dit is de iBOOD Hunt! We verklaren deze week het jachtseizoen op de allerbeste iBOOD aanbiedingen weer voor geopend! Onze inkopers hebben de afgelopen paar weken drie Blackberries per dag versleten om jou de beste deals voor te kunnen schotelen. De Hunt biedt je niet alleen de kans om van nieuwe aanbiedingen te profiteren, maar ook om gemiste iBOOD's alsnog binnen te halen. En dat met kortingen die kunnen oplopen tot maar liefst 90%!
Wat kun je verwachten?
Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag. Tijdens de Hunt is dat anders. Dan volgen de aanbiedingen elkaar in sneltreinvaart op en kun je op 1 dag meer dan 100 verschillende topaanbiedingen voorbij zien komen! Maar let op, de Hunt aanbiedingen zijn slechts zeer beperkt beschikbaar, dus blijf je scherm in de gaten houden om geen aanbieding te missen! Zodra de blauwe zwaailichten op de homepage draaien, weet jij dat het los gaat op iBOOD.com! Benieuwd naar de vorige hunt? Editie NL heef er een item over gemaakt, bekijk hem hier.
Wanneer is de hunt?
Dat is natuurlijk een verrassing. We verklappen niets en houden onze kaken stijf op elkaar. Maar toch een tip: hou de site deze week goed in de gaten...
Is het forum live tijdens de hunt?
Sterker nog: Het iBOOD forum is absoluut the place to be tijdens de Hunt. Het is er drukker en gezelliger dan een café op zaterdagavond of een snelweg op maandagochtend. Maar net als die snelweg die alsmaar voller loopt met auto's, loopt ons forum tijdens een HUNT soms ook helemaal vol. Met als gevolg dat het de site soms allemaal even teveel wordt. Onze developers staan klaar om het spreekwoordelijke zweet van de servers af te vegen, hem eens een flinke slok water te geven en een klopje op de schouders zodat hij er weer tegenaan kan. Dat neemt niet weg dat zelfs al die goede zorg misschien niet genoeg is om alles optimaal te laten functioneren. In dat geval zullen we het forum uitschakelen zodat de rest van de site in ieder geval overeind blijft. Zo wordt jouw koopjesjacht niet plots onderbroken!
We wensen jullie heel veel succes en natuurlijk ook veel plezier met de aankomende iBOOD Hunt!
Team iBOOD
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:58 schreef Rijpie het volgende:
Ik heb geen email hierover gehad, iemand anders wel?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:58 schreef Rijpie het volgende:
Ik heb geen email hierover gehad, iemand anders wel?
Die weegschalen met vetmetingen en andere grappen kloppen totaal niet.quote:
Het is meestal al voorbij voordat ik door heb dat er eentje bezig isquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:42 schreef Zapper het volgende:
Nu is iedereen weer enthousiast, als het moment daar is loopt iedereen te vloeken
Geen.. Gewoon dailyoffers dagelijks bekijken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:00 schreef delano.888 het volgende:
Welke site kan ik het beste in de gaten houden als ik een razer mamba (dure computermuis) zoek
http://www.muizenshop.nl/ heeft regelmatig Razer muisjes in de daily offer staan geloof ik?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:00 schreef delano.888 het volgende:
Welke site kan ik het beste in de gaten houden als ik een razer mamba (dure computermuis) zoek
Ga dan op z'n minst voor een normaal model in plaats van een wegwerpDSLRquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze mogen er wel een keer een spiegelreflexcamera erop zetten, iets van een canon 1000D met een IS lens ofzo
Je denkt echt dat iemand hier bij ibood werkt en dat dus weet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En straks de hunt of wordt het toch morgen?
KNEUSquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je denkt echt dat iemand hier bij ibood werkt en dat dus weet?
Vorige keer duurde het anderhalve week na de aankondiging volgens mij
Dat is nietsquote:
Het is allemaal goedkoper. Het snelst refreshen doe je door ALT + F4quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:02 schreef Twizu het volgende:
Tot hoelang werkt die hunt? En hoe werkt het eigenlijk?
Als iets uitverkocht is komt het volgende artikel, ipv pas om 0:00. Bovendien is alles zeer scherp geprijsd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:02 schreef Twizu het volgende:
Tot hoelang werkt die hunt? En hoe werkt het eigenlijk?
http://www.ibood.com/nl/n(...)_80_Gb_Harde_Schijf/quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:05 schreef Prowl het volgende:
Wrraaargh!!!
Nog een Sony cam alleen dan voor 200,= is wel tof!
Damn was dat ding zo duurquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Leuke en dure gadget bij 1dayfly [ afbeelding ]
Ik neem aan toch van nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:07 schreef Twizu het volgende:
Maar er zijn dus serieus mensen die deze zwaailichten bestellen?
Alleen dingen die sinds de vorige hunt zijn geweest toch?quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:06 schreef Andyvie het volgende:
Ik hoop stiekum dat er een Harmony One voorbij komt
oh jawel hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:07 schreef Twizu het volgende:
Maar er zijn dus serieus mensen die deze zwaailichten bestellen?
Is dat zo? Hmz, dan kan ik net zo goed gaan slapenquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Alleen dingen die sinds de vorige hunt zijn geweest toch?
We zijn begonnen hoorquote:
Misschien vergis ik me, want ik krijg elke dag het mailtje, maar deze mp4 komt me niet bekend voor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:09 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Is dat zo? Hmz, dan kan ik net zo goed gaan slapen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:05 schreef delano.888 het volgende:
En eindelijk komt de auto-refresh addon in firefox van pas![]()
Voor degene die dat ook willen:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/115
jij ziet nog steeds zwaailichtenquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:11 schreef 1299 het volgende:
Ik heb gisteren 2 van die camera's besteldMaar zwaailichten heb ik niet veel aan
Hmm werkt hier niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:05 schreef delano.888 het volgende:
En eindelijk komt de auto-refresh addon in firefox van pas![]()
Voor degene die dat ook willen:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/115
Klik rechts op de tab waar je het in wil gebruiken en enable het. Wel eerst ff herstart?quote:
Bedankt!quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.ibood.com/ac/QClient.php?v=be&p=16130
waren die van vorige keer nog geleverd? Ik had er verder niks meer over gelezen, over de inhoud enzquote:
dat is het blauwe balkje toch?quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.ibood.com/ac/QClient.php?v=be&p=16130
herstart is gedaan, en de opties zijn niet eens beschikbaar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Klik rechts op de tab waar je het in wil gebruiken en enable het. Wel eerst ff herstart?
Servers doen het dus stukken beter dan vorige keerquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:15 schreef RacerDKB het volgende:
Bedankt voor het bestellen op iBOOD.com!
Je bestelling is geslaagd en je zult per e-mail een bestelbevestiging toegestuurd krijgen.
We wensen je veel plezier met je iBOOD aankoop!
Neequote:Op donderdag 11 maart 2010 00:13 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
jij ziet nog steeds zwaailichten
gelukkig, vorige keer was het een drama, en kwamen de meesten ook niet verder, terwijl sommige wel nieuwe aanbiedingen zagenquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:16 schreef 1299 het volgende:
[..]
NeeIk zie nu een of andere lamme mp3 speler.
MP3 speler, ik wilde al een nieuwe, en Cowon lijkt me een prima merk. Enige nadeel is dat het maar 8gb is maar heb toch geen geld voor 16gbquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:16 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Servers doen het dus stukken beter dan vorige keer![]()
(had je de sirenes of de mp3 btw? )
Bij mij hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
herstart is gedaan, en de opties zijn niet eens beschikbaar.
als je rechts op de pagina zelf klikt... Zou je iets moeten krijgen over Reload every en dan kun je kiezen voor hoeveel tijd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
herstart is gedaan, en de opties zijn niet eens beschikbaar.
Ik zie het nu! helemaal top. Bedanktquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je rechts op de pagina zelf klikt... Zou je iets moeten krijgen over Reload every en dan kun je kiezen voor hoeveel tijd.
Je hebt ook een pijltje naast de refresh knopquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je rechts op de pagina zelf klikt... Zou je iets moeten krijgen over Reload every en dan kun je kiezen voor hoeveel tijd.
Ja dat dus, maar ik heb die opties ook in de tab staan, maar dat komt misschien doordat ik dat zelf aan heb gezet via tabmixplus ofzo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Soms niet als je een bepaald thema hebt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:21 schreef Meddo het volgende:
[..]
Je hebt ook een pijltje naast de refresh knop
ik zie nog die mp3 speler.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:22 schreef Twizu het volgende:
Woa, tof!
Nintendo Wii Black edition voor ¤120,-
Ibood? Zoja dan loop ik achter..quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:22 schreef Twizu het volgende:
Woa, tof!
Nintendo Wii Black edition voor ¤120,-
ja klopt... maar zij zaten in de addons blok te zoeken geloof ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:21 schreef Meddo het volgende:
[..]
Je hebt ook een pijltje naast de refresh knop
whehe same herequote:Op donderdag 11 maart 2010 00:24 schreef revpolen het volgende:
is de 1e x dat ik zo'n hunt mee maak..
wou eigenlijk gaan slapen maar het gekke is..
ben toch ook wel nieuwschierig wat er komt
Het was een (matige) grap.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ibood? Zoja dan loop ik achter..
matig is nog te hoog ingeschat...quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:27 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[TK] Microsoft Zune 30GB
haha, die gaat er meteen uit
Als ze er 10 op voorraad hebben is er nu dus 1 verkocht, lijkt me realistisch.quote:
Laatmaar, gaat snel, das niet leuk als er straks een harmony one komt en ik niet op tijd benquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als ze er 10 op voorraad hebben is er nu dus 1 verkocht, lijkt me realistisch.
ik zie daar een 49 in.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nu 17,95 was 19,95wat een hunt.
quote:¤ 69,95
iBOOD PrijsNu! ¤ 24,95 + (5,95)
quote:We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:27 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[TK] Microsoft Zune 30GB
haha, die gaat er meteen uit
Inderdaad, zet die auto refreshers eens uit..quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Site begint het moeilijk te krijgen nu.
Wist niet dat de hunt prijzen ook nog eens goedkoper zijn dan de normale ibood prijzen..quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:30 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Bialetti Alluminia Fusion 2-delige Koekenpannenset
originele ibood:
[..]
waren andere pannen![]()
bij deze was het de verkeerde aanbieding, foutje van mij, maar het kan wel voorkomen dat ze ze nog goedkoper eruit doen dan de originele iboodquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wist niet dat de hunt prijzen ook nog eens goedkoper zijn dan de normale ibood prijzen..
Bij laden van de pagina wordt het blauw in et balkje als laatste geladen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:32 schreef Nizno het volgende:
wow de gaming en netwerkong acces point was ineens van volle balk naar leeg... en nu weer vol....
Dit is niet leuk nu zie je niet hoe lang het nog ongeveer duurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |