quote:Op dinsdag 23 februari 2010 08:27 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja hoor ze zijn elke keer op tijd

Daarom dacht ik: ik vraag het evenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Lees het ibood forum eens. 99% van de keren zijn ze te laat.

niet bij mijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Lees het ibood forum eens. 99% van de keren zijn ze te laat.

Mja maar ik ga toch voor 1 met XLR ingang in de toekomst ( grote microfoon ingang)quote:

Gelukkig maarquote:

het zijn vooral de negatievelingen die wat te meldne hebben he? de positievelingen hoor je nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig maarJe leest natuurlijk ook alleen de slechte ervaringen, je opent daar geen topic als alles netjes keurig op tijd is geleverd
.

quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Leuke en dure gadget bij 1dayfly [ afbeelding ]

Jij bent nog lang niet jarig!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Jij bent al lang niet meer jarig

Jawel, soms zijn er mensen op Twitter die melden dat hun pakketje gearriveerd is. Je mag het nerdy vinden, ik vind het handig. Leve de #iBood hashtagquote:

mooi dingquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:14 schreef Pino112 het volgende:
http://www.1dayfly.nl/?Moreinfo=1
[ afbeelding ]
Alleen vandaag: ¤719,- incl BTW
Goed prijsje neem ik aan. De 7020 staat voor 900 in de PW

Hij is rooooooooóooood!quote:

LG is altijd -1quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:14 schreef Pino112 het volgende:
http://www.1dayfly.nl/?Moreinfo=1
[ afbeelding ]
Alleen vandaag: ¤719,- incl BTW
Goed prijsje neem ik aan. De 7020 staat voor 900 in de PW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |