Misschien vergis ik me, want ik krijg elke dag het mailtje, maar deze mp4 komt me niet bekend voor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:09 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Is dat zo? Hmz, dan kan ik net zo goed gaan slapen

quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:05 schreef delano.888 het volgende:
En eindelijk komt de auto-refresh addon in firefox van pas![]()
Voor degene die dat ook willen:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/115

jij ziet nog steeds zwaailichtenquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:11 schreef 1299 het volgende:
Ik heb gisteren 2 van die camera's besteldMaar zwaailichten heb ik niet veel aan

Hmm werkt hier niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:05 schreef delano.888 het volgende:
En eindelijk komt de auto-refresh addon in firefox van pas![]()
Voor degene die dat ook willen:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/115

Klik rechts op de tab waar je het in wil gebruiken en enable het. Wel eerst ff herstart?quote:

Bedankt!quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.ibood.com/ac/QClient.php?v=be&p=16130

waren die van vorige keer nog geleverd? Ik had er verder niks meer over gelezen, over de inhoud enzquote:

dat is het blauwe balkje toch?quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.ibood.com/ac/QClient.php?v=be&p=16130

herstart is gedaan, en de opties zijn niet eens beschikbaar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Klik rechts op de tab waar je het in wil gebruiken en enable het. Wel eerst ff herstart?

Servers doen het dus stukken beter dan vorige keerquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:15 schreef RacerDKB het volgende:
Bedankt voor het bestellen op iBOOD.com!
Je bestelling is geslaagd en je zult per e-mail een bestelbevestiging toegestuurd krijgen.
We wensen je veel plezier met je iBOOD aankoop!

Neequote:Op donderdag 11 maart 2010 00:13 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
jij ziet nog steeds zwaailichten

gelukkig, vorige keer was het een drama, en kwamen de meesten ook niet verder, terwijl sommige wel nieuwe aanbiedingen zagenquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:16 schreef 1299 het volgende:
[..]
NeeIk zie nu een of andere lamme mp3 speler.

MP3 speler, ik wilde al een nieuwe, en Cowon lijkt me een prima merk. Enige nadeel is dat het maar 8gb is maar heb toch geen geld voor 16gbquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:16 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Servers doen het dus stukken beter dan vorige keer![]()
(had je de sirenes of de mp3 btw? )

Bij mij hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
herstart is gedaan, en de opties zijn niet eens beschikbaar.

als je rechts op de pagina zelf klikt... Zou je iets moeten krijgen over Reload every en dan kun je kiezen voor hoeveel tijd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
herstart is gedaan, en de opties zijn niet eens beschikbaar.

Ik zie het nu! helemaal top. Bedanktquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je rechts op de pagina zelf klikt... Zou je iets moeten krijgen over Reload every en dan kun je kiezen voor hoeveel tijd.

Je hebt ook een pijltje naast de refresh knopquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je rechts op de pagina zelf klikt... Zou je iets moeten krijgen over Reload every en dan kun je kiezen voor hoeveel tijd.

Ja dat dus, maar ik heb die opties ook in de tab staan, maar dat komt misschien doordat ik dat zelf aan heb gezet via tabmixplus ofzo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Soms niet als je een bepaald thema hebt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:21 schreef Meddo het volgende:
[..]
Je hebt ook een pijltje naast de refresh knop

ik zie nog die mp3 speler.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:22 schreef Twizu het volgende:
Woa, tof!
Nintendo Wii Black edition voor ¤120,-

Ibood? Zoja dan loop ik achter..quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:22 schreef Twizu het volgende:
Woa, tof!
Nintendo Wii Black edition voor ¤120,-

ja klopt... maar zij zaten in de addons blok te zoeken geloof ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:21 schreef Meddo het volgende:
[..]
Je hebt ook een pijltje naast de refresh knop

whehe same herequote:Op donderdag 11 maart 2010 00:24 schreef revpolen het volgende:
is de 1e x dat ik zo'n hunt mee maak..
wou eigenlijk gaan slapen maar het gekke is..
ben toch ook wel nieuwschierig wat er komt

Het was een (matige) grap.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ibood? Zoja dan loop ik achter..

matig is nog te hoog ingeschat...quote:

quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:27 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[TK] Microsoft Zune 30GB
haha, die gaat er meteen uit

Als ze er 10 op voorraad hebben is er nu dus 1 verkocht, lijkt me realistisch.quote:

Laatmaar, gaat snel, das niet leuk als er straks een harmony one komt en ik niet op tijd benquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als ze er 10 op voorraad hebben is er nu dus 1 verkocht, lijkt me realistisch.

ik zie daar een 49 in.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nu 17,95 was 19,95wat een hunt.

quote:¤ 69,95
iBOOD PrijsNu! ¤ 24,95 + (5,95)

quote:We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments.

quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:27 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[TK] Microsoft Zune 30GB
haha, die gaat er meteen uit

Inderdaad, zet die auto refreshers eens uit..quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Site begint het moeilijk te krijgen nu.

Wist niet dat de hunt prijzen ook nog eens goedkoper zijn dan de normale ibood prijzen..quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:30 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Bialetti Alluminia Fusion 2-delige Koekenpannenset
originele ibood:
[..]
waren andere pannen![]()

bij deze was het de verkeerde aanbieding, foutje van mij, maar het kan wel voorkomen dat ze ze nog goedkoper eruit doen dan de originele iboodquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wist niet dat de hunt prijzen ook nog eens goedkoper zijn dan de normale ibood prijzen..

Bij laden van de pagina wordt het blauw in et balkje als laatste geladen...quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:32 schreef Nizno het volgende:
wow de gaming en netwerkong acces point was ineens van volle balk naar leeg... en nu weer vol....
Dit is niet leuk nu zie je niet hoe lang het nog ongeveer duurt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |