Die weegschalen met vetmetingen en andere grappen kloppen totaal niet.quote:
Het is meestal al voorbij voordat ik door heb dat er eentje bezig isquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:42 schreef Zapper het volgende:
Nu is iedereen weer enthousiast, als het moment daar is loopt iedereen te vloeken
Geen.. Gewoon dailyoffers dagelijks bekijken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:00 schreef delano.888 het volgende:
Welke site kan ik het beste in de gaten houden als ik een razer mamba (dure computermuis) zoek
http://www.muizenshop.nl/ heeft regelmatig Razer muisjes in de daily offer staan geloof ik?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:00 schreef delano.888 het volgende:
Welke site kan ik het beste in de gaten houden als ik een razer mamba (dure computermuis) zoek
Ga dan op z'n minst voor een normaal model in plaats van een wegwerpDSLRquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze mogen er wel een keer een spiegelreflexcamera erop zetten, iets van een canon 1000D met een IS lens ofzo
Je denkt echt dat iemand hier bij ibood werkt en dat dus weet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:56 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En straks de hunt of wordt het toch morgen?
KNEUSquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je denkt echt dat iemand hier bij ibood werkt en dat dus weet?
Vorige keer duurde het anderhalve week na de aankondiging volgens mij
Dat is nietsquote:
Het is allemaal goedkoper. Het snelst refreshen doe je door ALT + F4quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:02 schreef Twizu het volgende:
Tot hoelang werkt die hunt? En hoe werkt het eigenlijk?
Als iets uitverkocht is komt het volgende artikel, ipv pas om 0:00. Bovendien is alles zeer scherp geprijsd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:02 schreef Twizu het volgende:
Tot hoelang werkt die hunt? En hoe werkt het eigenlijk?
http://www.ibood.com/nl/n(...)_80_Gb_Harde_Schijf/quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:05 schreef Prowl het volgende:
Wrraaargh!!!
Nog een Sony cam alleen dan voor 200,= is wel tof!
Damn was dat ding zo duurquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Leuke en dure gadget bij 1dayfly [ afbeelding ]
Ik neem aan toch van nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:07 schreef Twizu het volgende:
Maar er zijn dus serieus mensen die deze zwaailichten bestellen?
Alleen dingen die sinds de vorige hunt zijn geweest toch?quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:06 schreef Andyvie het volgende:
Ik hoop stiekum dat er een Harmony One voorbij komt
oh jawel hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:07 schreef Twizu het volgende:
Maar er zijn dus serieus mensen die deze zwaailichten bestellen?
Is dat zo? Hmz, dan kan ik net zo goed gaan slapenquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Alleen dingen die sinds de vorige hunt zijn geweest toch?
We zijn begonnen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |