als je rechts op de pagina zelf klikt... Zou je iets moeten krijgen over Reload every en dan kun je kiezen voor hoeveel tijd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
herstart is gedaan, en de opties zijn niet eens beschikbaar.
Ik zie het nu! helemaal top. Bedanktquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je rechts op de pagina zelf klikt... Zou je iets moeten krijgen over Reload every en dan kun je kiezen voor hoeveel tijd.
Je hebt ook een pijltje naast de refresh knopquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je rechts op de pagina zelf klikt... Zou je iets moeten krijgen over Reload every en dan kun je kiezen voor hoeveel tijd.
Ja dat dus, maar ik heb die opties ook in de tab staan, maar dat komt misschien doordat ik dat zelf aan heb gezet via tabmixplus ofzo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Soms niet als je een bepaald thema hebt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:21 schreef Meddo het volgende:
[..]
Je hebt ook een pijltje naast de refresh knop
ik zie nog die mp3 speler.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:22 schreef Twizu het volgende:
Woa, tof!
Nintendo Wii Black edition voor ¤120,-
Ibood? Zoja dan loop ik achter..quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:22 schreef Twizu het volgende:
Woa, tof!
Nintendo Wii Black edition voor ¤120,-
ja klopt... maar zij zaten in de addons blok te zoeken geloof ikquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:21 schreef Meddo het volgende:
[..]
Je hebt ook een pijltje naast de refresh knop
whehe same herequote:Op donderdag 11 maart 2010 00:24 schreef revpolen het volgende:
is de 1e x dat ik zo'n hunt mee maak..
wou eigenlijk gaan slapen maar het gekke is..
ben toch ook wel nieuwschierig wat er komt
Het was een (matige) grap.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ibood? Zoja dan loop ik achter..
matig is nog te hoog ingeschat...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |