5 sterrenquote:Op zondag 3 januari 2010 12:05 schreef Penisbaard het volgende:
Goed gebruikt gemaakt van je stem, leuke beelden. Ik heb het filmpje helemaal uitgekeken.
Ik ben ook niet enthousiast maar boosquote:Op zondag 3 januari 2010 12:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Je klinkt lekker enthousiastMaar is die gelwax nog evenduur? dan zou je klacht terecht zijn....
Wat had je dan verwacht bij een topic van mijquote:Op zondag 3 januari 2010 12:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is het nut van een filmpje waarin een geestelijk achtergesteld persoon één hele minuut lang over gelwax zit te lullen?
Niets, dat is zelfs heel pijnlijkquote:Op zondag 3 januari 2010 12:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is het nut van een filmpje waarin een geestelijk achtergesteld persoon één hele minuut lang over gelwax zit te lullen?
Je kunt mijn stem elke week horen bij fokradio hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 12:07 schreef Ascendancy het volgende:
TS wil hiermee doen alsof ie een autist is.
Maar helaas TS, je bent het gewoon echt, de de jeweetzelluf enzo, die zijn te gemaakt. Maar die fucking kutstem getuigd van een mislukte motoriek.
Ik kan het juist wel waarderen, is weer eens wat anders, doorbreekt lekker de dag, lekker uit die dagelijkse sleur, lekker gek.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:06 schreef wikwakka2 het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan het juist wel waarderen, is weer eens wat anders, doorbreekt lekker de dag, lekker uit die dagelijkse sleur, lekker gek.
Zeg maar gewoon helemaal toppie, dus?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan het juist wel waarderen, is weer eens wat anders, doorbreekt lekker de dag, lekker uit die dagelijkse sleur, lekker gek.
Toppiejoppiequote:Op zondag 3 januari 2010 12:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon helemaal toppie, dus?
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:21 schreef HalvinCarris het volgende:
Ben jij dat Paul?
Mijn God. Ik dacht altijd dat jij Paultje Pils was.
Nee sorryquote:Op zondag 3 januari 2010 12:23 schreef Paul het volgende:
Mensen die mijn stem nog nooit hebben gehoord![]()
LUISTEREN JULLIE NIET ELKE WEEK FOKRADIO OFZO?
Nee. Dat gaat het niet. Het werkt niet mobiel, niet op school/werk, en het duurt me echt, echt, echt veeeeeel te lang. En het is niet leuk.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:02 schreef Paul het volgende:
Mijn topic staat als video, dat gaat het helemaal worden in 2010![]()
Sorry die kwam er idd iets tevaak doorheen, hallo one taker natuurlijkquote:Op zondag 3 januari 2010 12:24 schreef bravo het volgende:
Waarom praatje zo stom, met je "je weet"... Ben je dom ofzo...
Nee, sorry.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:25 schreef blckbb het volgende:
Paul heeft tenminste het gore lef zijn video met stem op een forum als deze te zetten, een beetje respect graag
STOERquote:Op zondag 3 januari 2010 12:24 schreef bravo het volgende:
Waarom praatje zo stom, met je "je weet"... Ben je dom ofzo...
Ik vind het voor een keertje wel leuk, maar ik ga niet meer van dit soort topics kijken.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:25 schreef blckbb het volgende:
Paul heeft tenminste het gore lef zijn video met stem op een forum als deze te zetten, een beetje respect graag
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:26 schreef Lakitu het volgende:
"Ik gebruik gel wax professional jeweetzelf"
![]()
Iedereen zit te zeiken dat de kwaliteit van KLB omlaag gaat, gebeurd er eens iets nieuws, is 't nog niet goedquote:Op zondag 3 januari 2010 12:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik vind het voor een keertje wel leuk, maar ik ga niet meer van dit soort topics kijken.
Is dit een eenmalig iets of wordt dit de standaard voor al jouw topics?quote:
Soms een filmpje tussendoorquote:Op zondag 3 januari 2010 12:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is dit een eenmalig iets of wordt dit de standaard voor al jouw topics?
Dit is eenmalig, geloof me.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is dit een eenmalig iets of wordt dit de standaard voor al jouw topics?
Want het mag niet ofzo?quote:
Jaquote:
Hoe kom je erbij dat ik paultje pils ben en daarbij zou hij nooit zoveel kunnen fokken want hij zit dag en nacht in zijn vrachtwagenquote:
Ik heb ook aangegeven waarom niet. Als jij andere argumenten hebt dan hoor ik die graag.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Iedereen zit te zeiken dat de kwaliteit van KLB omlaag gaat, gebeurd er eens iets nieuws, is 't nog niet goed
Omdat hij bang was voor de reactiesquote:Op zondag 3 januari 2010 12:37 schreef BasementDweller het volgende:
Waarom stond je zo te shaken man? Die Hema Gelwax professional jeweetzelluf vloog bijna uit je hand. Dat is toch niet normaal?
Het kon toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik paultje pils ben en daarbij zou hij nooit zoveel kunnen fokken want hij zit dag en nacht in zijn vrachtwagen
Volkomen terecht blijkt nuquote:Op zondag 3 januari 2010 12:38 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Omdat hij bang was voor de reacties
Ik heb parkinsonquote:Op zondag 3 januari 2010 12:37 schreef BasementDweller het volgende:
Waarom stond je zo te shaken man? Die Hema Gelwax professional jeweetzelluf vloog bijna uit je hand. Dat is toch niet normaal?
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:40 schreef maess het volgende:
Godallemachtig wat klink jij depressief.
Jaaaaaah jeweetzelfff ehhhhh
tenenkrommend
Inderdaad, ik dacht precies hetzelfde.quote:
Thx nooit gehoord dat ik op hem lijk als stem, wel lolligquote:Op zondag 3 januari 2010 12:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht precies hetzelfde.
Wel een leuk idee, zo'n filmpje.
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:41 schreef Stephan1237 het volgende:
'waar kan ik naar toe als ik een klacht of een vraag heb?'
Producten waarover u niet tevreden bent kunt u retour brengen bij de Klantenservice balie in een van onze filialen. Voor producten die niet aan uw verwachting voldoen geldt "niet tevreden, geld terug". Artikelen ruilen kan met aankoopbon binnen 30 dagen.
Ook met andere vragen en klachten kunt u terecht bij de klantenservice in een van onze filialen.
Om een reactie te sturen naar de centrale consumentenservice kunt in het invoerveld bij "klantenservice" - "stel een vraag" uw vraag of klacht kort omschrijven en op > klikken.
Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden, dan kunt u via de optie "vraag niet beantwoord; neem contact op met HEMA" uw vraag in een reactieformulier invullen.
Schriftelijk is de centrale consumentenservice te bereiken op het volgende adres:
HEMA B.V.
Afdeling Consumentenservice
Postbus 23220
1100 DS Amsterdam
Open een topic in KLB.
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:51 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Leuk filmpje. Moet je vaker doen!
Dat is hetzelfde als mensen zonder foto's die zeggen dat mensen in hun fotoboek lelijk zijnquote:
Nee ik ben echt een nerd, leef er maar meequote:Op zondag 3 januari 2010 12:54 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Beste Paul....toen ik onder je naam zag staan "Dorpsgek van FOK" dacht ik al bij mezelf: "Jezus...wat zal dat een loser zijn zeg!"
Echt zo van "ggaassttuuuuhhhhh kijk mij eens ff lekker gek zijn op internet hey! HEY!"
En na je filmpje, waar je idd als een ongelooflijke nerd klinkt en hier en daar nog een beetje quasi grappig wat straattaal termen er doorheen probeert te drukken kan ik zeggen dat ik je met stipt de grootste loser bent die ik ooit op internet ben tegengekomen!
Gefeliciteerd!
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:55 schreef Ensaf het volgende:
Als je de geluidsband achterstevoren afdraait hoor je "Ik wil met Marloes onder de Douche! Aanbid Satan!".
iedereen wil toch met Marloes onder de douchequote:Op zondag 3 januari 2010 12:55 schreef Ensaf het volgende:
Als je de geluidsband achterstevoren afdraait hoor je "Ik wil met Marloes onder de Douche! Aanbid Satan!".
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:54 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Beste Paul....toen ik onder je naam zag staan "Dorpsgek van FOK" dacht ik al bij mezelf: "Jezus...wat zal dat een loser zijn zeg!"
Echt zo van "ggaassttuuuuhhhhh kijk mij eens ff lekker gek zijn op internet hey! HEY!"
En na je filmpje, waar je idd als een ongelooflijke nerd klinkt en hier en daar nog een beetje quasi grappig wat straattaal termen er doorheen probeert te drukken kan ik zeggen dat ik je met stipt de grootste loser bent die ik ooit op internet ben tegengekomen!
Gefeliciteerd!
Jij hebt mijn vraag nog niet beantwoordquote:Op zondag 3 januari 2010 12:57 schreef Paul het volgende:
Hallo blijven jullie wel bij het onderwerp?!!
GELWAX!
Dat weet ik niet zekerquote:Op zondag 3 januari 2010 12:59 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Jij hebt mijn vraag nog niet beantwoord![]()
Is die gelwax nog steeds evenduur?
Ja precies dan zou de klacht helemaal terecht zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 12:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker. Maar anders hebben we wel een zaak he
dan wil ik jouw piepstemmetje ook wel horen.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:57 schreef Penisbaard het volgende:
Mooi balen voor die mensen die hier tegen dat filmpje haten dat videotopics de trend van 2010 zijn, wen er alvast maar aan.
Komt voor de bakkerquote:Op zondag 3 januari 2010 13:00 schreef Ensaf het volgende:
Zou je mijn naam willen fluisteren in je volgende filmpje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |