Nee. Dat gaat het niet. Het werkt niet mobiel, niet op school/werk, en het duurt me echt, echt, echt veeeeeel te lang. En het is niet leuk.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:02 schreef Paul het volgende:
Mijn topic staat als video, dat gaat het helemaal worden in 2010![]()
Sorry die kwam er idd iets tevaak doorheen, hallo one taker natuurlijkquote:Op zondag 3 januari 2010 12:24 schreef bravo het volgende:
Waarom praatje zo stom, met je "je weet"... Ben je dom ofzo...
Nee, sorry.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:25 schreef blckbb het volgende:
Paul heeft tenminste het gore lef zijn video met stem op een forum als deze te zetten, een beetje respect graag
STOERquote:Op zondag 3 januari 2010 12:24 schreef bravo het volgende:
Waarom praatje zo stom, met je "je weet"... Ben je dom ofzo...
Ik vind het voor een keertje wel leuk, maar ik ga niet meer van dit soort topics kijken.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:25 schreef blckbb het volgende:
Paul heeft tenminste het gore lef zijn video met stem op een forum als deze te zetten, een beetje respect graag
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:26 schreef Lakitu het volgende:
"Ik gebruik gel wax professional jeweetzelf"
![]()
Iedereen zit te zeiken dat de kwaliteit van KLB omlaag gaat, gebeurd er eens iets nieuws, is 't nog niet goedquote:Op zondag 3 januari 2010 12:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik vind het voor een keertje wel leuk, maar ik ga niet meer van dit soort topics kijken.
Is dit een eenmalig iets of wordt dit de standaard voor al jouw topics?quote:
Soms een filmpje tussendoorquote:Op zondag 3 januari 2010 12:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is dit een eenmalig iets of wordt dit de standaard voor al jouw topics?
Dit is eenmalig, geloof me.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is dit een eenmalig iets of wordt dit de standaard voor al jouw topics?
Want het mag niet ofzo?quote:
Jaquote:
Hoe kom je erbij dat ik paultje pils ben en daarbij zou hij nooit zoveel kunnen fokken want hij zit dag en nacht in zijn vrachtwagenquote:
Ik heb ook aangegeven waarom niet. Als jij andere argumenten hebt dan hoor ik die graag.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Iedereen zit te zeiken dat de kwaliteit van KLB omlaag gaat, gebeurd er eens iets nieuws, is 't nog niet goed
Omdat hij bang was voor de reactiesquote:Op zondag 3 januari 2010 12:37 schreef BasementDweller het volgende:
Waarom stond je zo te shaken man? Die Hema Gelwax professional jeweetzelluf vloog bijna uit je hand. Dat is toch niet normaal?
Het kon toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik paultje pils ben en daarbij zou hij nooit zoveel kunnen fokken want hij zit dag en nacht in zijn vrachtwagen
Volkomen terecht blijkt nuquote:Op zondag 3 januari 2010 12:38 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Omdat hij bang was voor de reacties
Ik heb parkinsonquote:Op zondag 3 januari 2010 12:37 schreef BasementDweller het volgende:
Waarom stond je zo te shaken man? Die Hema Gelwax professional jeweetzelluf vloog bijna uit je hand. Dat is toch niet normaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |