quote:Op zondag 3 januari 2010 12:40 schreef maess het volgende:
Godallemachtig wat klink jij depressief.
Jaaaaaah jeweetzelfff ehhhhh
tenenkrommend
Inderdaad, ik dacht precies hetzelfde.quote:
Thx nooit gehoord dat ik op hem lijk als stem, wel lolligquote:Op zondag 3 januari 2010 12:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht precies hetzelfde.
Wel een leuk idee, zo'n filmpje.
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:41 schreef Stephan1237 het volgende:
'waar kan ik naar toe als ik een klacht of een vraag heb?'
Producten waarover u niet tevreden bent kunt u retour brengen bij de Klantenservice balie in een van onze filialen. Voor producten die niet aan uw verwachting voldoen geldt "niet tevreden, geld terug". Artikelen ruilen kan met aankoopbon binnen 30 dagen.
Ook met andere vragen en klachten kunt u terecht bij de klantenservice in een van onze filialen.
Om een reactie te sturen naar de centrale consumentenservice kunt in het invoerveld bij "klantenservice" - "stel een vraag" uw vraag of klacht kort omschrijven en op > klikken.
Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden, dan kunt u via de optie "vraag niet beantwoord; neem contact op met HEMA" uw vraag in een reactieformulier invullen.
Schriftelijk is de centrale consumentenservice te bereiken op het volgende adres:
HEMA B.V.
Afdeling Consumentenservice
Postbus 23220
1100 DS Amsterdam
Open een topic in KLB.
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:51 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Leuk filmpje. Moet je vaker doen!
Dat is hetzelfde als mensen zonder foto's die zeggen dat mensen in hun fotoboek lelijk zijnquote:
Nee ik ben echt een nerd, leef er maar meequote:Op zondag 3 januari 2010 12:54 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Beste Paul....toen ik onder je naam zag staan "Dorpsgek van FOK" dacht ik al bij mezelf: "Jezus...wat zal dat een loser zijn zeg!"
Echt zo van "ggaassttuuuuhhhhh kijk mij eens ff lekker gek zijn op internet hey! HEY!"
En na je filmpje, waar je idd als een ongelooflijke nerd klinkt en hier en daar nog een beetje quasi grappig wat straattaal termen er doorheen probeert te drukken kan ik zeggen dat ik je met stipt de grootste loser bent die ik ooit op internet ben tegengekomen!
Gefeliciteerd!
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:55 schreef Ensaf het volgende:
Als je de geluidsband achterstevoren afdraait hoor je "Ik wil met Marloes onder de Douche! Aanbid Satan!".
iedereen wil toch met Marloes onder de douchequote:Op zondag 3 januari 2010 12:55 schreef Ensaf het volgende:
Als je de geluidsband achterstevoren afdraait hoor je "Ik wil met Marloes onder de Douche! Aanbid Satan!".
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:54 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Beste Paul....toen ik onder je naam zag staan "Dorpsgek van FOK" dacht ik al bij mezelf: "Jezus...wat zal dat een loser zijn zeg!"
Echt zo van "ggaassttuuuuhhhhh kijk mij eens ff lekker gek zijn op internet hey! HEY!"
En na je filmpje, waar je idd als een ongelooflijke nerd klinkt en hier en daar nog een beetje quasi grappig wat straattaal termen er doorheen probeert te drukken kan ik zeggen dat ik je met stipt de grootste loser bent die ik ooit op internet ben tegengekomen!
Gefeliciteerd!
Jij hebt mijn vraag nog niet beantwoordquote:Op zondag 3 januari 2010 12:57 schreef Paul het volgende:
Hallo blijven jullie wel bij het onderwerp?!!
GELWAX!
Dat weet ik niet zekerquote:Op zondag 3 januari 2010 12:59 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Jij hebt mijn vraag nog niet beantwoord![]()
Is die gelwax nog steeds evenduur?
Ja precies dan zou de klacht helemaal terecht zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 12:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker. Maar anders hebben we wel een zaak he
dan wil ik jouw piepstemmetje ook wel horen.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:57 schreef Penisbaard het volgende:
Mooi balen voor die mensen die hier tegen dat filmpje haten dat videotopics de trend van 2010 zijn, wen er alvast maar aan.
Komt voor de bakkerquote:Op zondag 3 januari 2010 13:00 schreef Ensaf het volgende:
Zou je mijn naam willen fluisteren in je volgende filmpje?
Piepstemmetjes zijn ook de trend van 2010, kuikens delven dat.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:00 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
dan wil ik jouw piepstemmetje ook wel horen.
Vind je het filmpje zo tof danquote:Op zondag 3 januari 2010 13:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb dit filmpje even naar geenstijl verstuurd, kopie gedownload voor de zekerheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |