Tja, als je zijn DNA-identificatie, de officiële doodverklaring van Californië, het feit dat de pers totaal niet rept over dat Michael nog in leven zou zijn (en dat zouden ze doen, als er maar enige echte twijfel zou zijn!) niet wil onderkennen...dan houdt het op.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:02 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik heb geen bewijs gezien dat hij is overleden, dus zover ben ik nog niet.
Ik slik niet alles voor zoete koek.
Soms wilde ik dat ik er voorbij was. Het houdt me nog erg bezig, buiten zijn muziek was het gewoon een heel bijzonder mens.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:41 schreef Xaobotnik het volgende:
@matthijst: Spuit 11
Ik moet trouwens zeggen dat iedere keer dat ik werkelijk probeer te genieten van goede muziek (en dan al snel bij MJ uit kom) nog steeds iets heb van "Fuck, de man is gewoon niet meer man"
Ben ik de enige, of zijn jullie daar al voorbij?
Er was geen arts die de doodsverklaring wilde tekenen, uiteindelijk heeft de lijkschouwer dat maar gedaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja, als je zijn DNA-identificatie, de officiële doodverklaring van Californië, het feit dat de pers totaal niet rept over dat Michael nog in leven zou zijn (en dat zouden ze doen, als er maar enige echte twijfel zou zijn!) niet wil onderkennen...dan houdt het op.
De doodverklaring is toch allang getekend?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:37 schreef piepie het volgende:
[..]
Er was geen arts die de doodsverklaring wilde tekenen.
De pers kan dingen vermoeden, maar wil er de vingers nog niet aan branden natuurlijk...![]()
Maar inderdaad het houdt op, iedereen gelooft wat hij/zij wil geloven. Respect!
Michael zei altijd: "Just because you read it in the papers ore see it op tv doesn't make it factual".
Nee ik deed Michael na, alleen er is geen smiley met twee vingers omhoogquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:50 schreef piepie het volgende:
Peace ...(we hebben toch geen ruzie gekkie)
Jawel, tuurlijk vind ik dat gek. Net zo gek als dat Murray hem blijkbaar naar het ziekenhuis wilde vervoeren en niet wilde tekenen, terwijl hij al zeker een uur dood was.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:50 schreef piepie het volgende:
Peace ...(we hebben toch geen ruzie gekkie)
(die doodsverklaring is pas veel later getekend, niet in het ziekenhuis. Dus jij vind dat niet gek?)
Ondanks dat dit niet zo is, vind ik het een bijzonder disturbing plaatje. MJ die gered wordt door Jezus, 't was geen profeet ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:54 schreef DrDentz het volgende:
Whehe, ik dacht eerst dat hij op de laatste afbeelding een prinsesje gered had
De dood komt vaak totaal onverwacht, maar het is heel normaal dat een arts die de dood vaststelt een doodsverklaring tekent, ook in de USA. Bij Michael is die pas op 7 juli getekend ...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jawel, tuurlijk vind ik dat gek. Net zo gek als dat Murray hem blijkbaar naar het ziekenhuis wilde vervoeren en niet wilde tekenen, terwijl hij al zeker een uur dood was.
Het is ook raar gegaan, maar ik denk dat dat allemaal niet zo onlogisch is, omdat het zo totaal onverwacht was.
Helaas. Ik ben inderdaad een echte fan, maar ook voor mij zijn er grenzen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook jammer, want hij lijkt mij een echte fan, op alle frontenDus ja, dat had ik wel willen zien.
Neu, na zijn doodquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:01 schreef DrDentz het volgende:
Zijn die dingen in opdracht van Michael gemaakt?
Leuke manier van zelfverheerlijkingquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:01 schreef DrDentz het volgende:
Zijn die dingen in opdracht van Michael gemaakt?
Ik zit klaar met de:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:21 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Helaas. Ik ben inderdaad een echte fan, maar ook voor mij zijn er grenzen.Ik vind het hele idee van een show rond de nieuwe Michael een beetje uitgemolken, zoals wel meerdere mensen hier dat vinden. Daarnaast ben ik geen nieuwe Michael. Als ik aan zoiets zou meedoen zou ik het serieus doen, ik heb echter weinig zin om tussen de maffe look-a-likes en kleine koters te staan.
![]()
Bovendien gaat het persoonlijk ook niet super met me waardoor ik me ook niet op zo'n show zou kunnen richten.![]()
Maar goed, zaterdag de eerste show op RTL 4 toch? Ik heb zelf die avond al wat gepland dus ik kijk het wel terug op Internet. Zijn er hier mensen die het serieus gaan volgen? Als ik al die reclames zie op TV denk ik echt: 'de een z'n dood.....'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Net als dat schilderij waar hij aan tafel zit als Jezus tijdens het laatste avondmaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Leuke manier van zelfverheerlijking
Weet niet echt. Heb er de laatste tijd meerdere malen naar geluisterd, maar het nummer kan me niet echt bekoren. Ik mis een climax o.i.d.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:22 schreef Rnnz het volgende:
Oh, en wat vinden we van het nummer 'Love Never Felt So Good'?
Lekker nummertje, loads of soul. I like it.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:22 schreef Rnnz het volgende:
Oh, en wat vinden we van het nummer 'Love Never Felt So Good'?
Ze schijnen nog steeds met het onderzoek bezig te zijn, kijk naar het onderzoek van Anna Nicole Smith, daar duurde het 2,5 jaar voordat er iemand opgepakt werd. (ook overdosis medicijnen)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:09 schreef piepie het volgende:
[..]
De dood komt vaak totaal onverwacht, maar het is heel normaal dat een arts die de dood vaststelt een doodsverklaring tekent, ook in de USA. Bij Michael is die pas op 7 juli getekend ...![]()
Dat hij al zeker een uur dood was is toch niet duidelijk geworden. Hij lag toch in coma en artsen hebben nog een uur gevochten voor zijn leven. Kijk vanaf dag 1 zijn alle berichten tegenstrijdig. TMZ verklaarde hem officieel dood terwijl dat nog niet officeel naar buiten was gebracht en TMZ kwam constant als 1e met alle volgende berichten en de andere media namen dat weer klakkeloos over.Waarom moest Jermaine de persconferentie doen? Gebeurt nooit dat een familielid dit doet hoor, altijd een arts of de politie.
Daarom houdt Michael ook mij nog dag in dag uit bezig en kan ik het niet loslaten.
Ondertussen geniet ik wel van zijn muziek natuurlijk, maar ik wil gewoon de waarheid een keer horen en niet al die tegenstrijdige berichten vanaf dag 1.
Laten ze die Murray een keer in voorarrest nemen dan, maar die werkt gewoon weer.
Mind is the Magic vind ik dan weerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:33 schreef Zapato het volgende:
[..]
Lekker nummertje, loads of soul. I like it.
En deze?
Ik snap je helemaal hoor, het zijn ook maffe look-a-likes. Er was maar 1 Michaelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:21 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Helaas. Ik ben inderdaad een echte fan, maar ook voor mij zijn er grenzen.Ik vind het hele idee van een show rond de nieuwe Michael een beetje uitgemolken, zoals wel meerdere mensen hier dat vinden. Daarnaast ben ik geen nieuwe Michael. Als ik aan zoiets zou meedoen zou ik het serieus doen, ik heb echter weinig zin om tussen de maffe look-a-likes en kleine koters te staan.
![]()
Bovendien gaat het persoonlijk ook niet super met me waardoor ik me ook niet op zo'n show zou kunnen richten.![]()
Maar goed, zaterdag de eerste show op RTL 4 toch? Ik heb zelf die avond al wat gepland dus ik kijk het wel terug op Internet. Zijn er hier mensen die het serieus gaan volgen? Als ik al die reclames zie op TV denk ik echt: 'de een z'n dood.....'.
Mooie link, thnx!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:21 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu, na zijn dood
Hier wel een lading in opdracht:
http://www.legendarymichaeljackson.nl/sub/specials/nordahl.htm
Waaronder, Prince, The boy King
[ afbeelding ]
Dit herken ik wel, want ik voel het ook zo, het is alleen...ik denk dat het een grote domper gaat worden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:35 schreef MJ44ever het volgende:
Als ik al die kinderen van die volwassen nummers hoor zingen, dan denk ik, getsie.
Ik wil het kijken omdat dít de enige dingen zijn die nog iets met Michael te hebben. Het wordt er niet meer op in de loop der jaren. Maar ik denk dat het een slecht programma wordt voor echte MJ fans, die denken eigenlijk maar aan één ding.
Hetzelfde vind ik van die broers-show. It's all about the money maar ik ben zo benieuwd of we nog een klein leuk nieuwtje over Michael horen, over hoe hij was ofzo. Dan is het voor mij al de moeite om te kijken.
Bij mij idem. Nog even wachten dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:12 schreef matthijst het volgende:
OK, dank je, heb een briefje id bus van GLS.... Morgen dus
quote:
Ahum...ik ben al zo jaloers op de Opus bezitters...en dit maakt het niet beterquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
Oelala hahaHoe oud zou deze zijn?
Bedoel je deze foto's? Die staan gewoon op het net ...quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef MJ44ever het volgende:
Prachtig, dat Opus boek. Echt een mooie collector. Ik heb echt de neiging om er nog één aan te schaffen en die gewoon te verknippen. Een mooie lijst kopen en je hebt de rest van je leven de allermooiste Michael platen aan de muur! Ik vind het alleen zo duur nu...![]()
Maare, die Clinton foto's, ik dacht dat die in het Opus boek stonden?
Je kan er evt ook foto's van maken en die afdrukken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:14 schreef MJ44ever het volgende:
Prachtig, dat Opus boek. Echt een mooie collector. Ik heb echt de neiging om er nog één aan te schaffen en die gewoon te verknippen. Een mooie lijst kopen en je hebt de rest van je leven de allermooiste Michael platen aan de muur! Ik vind het alleen zo duur nu...![]()
Maare, die Clinton foto's, ik dacht dat die in het Opus boek stonden?
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
Oelala hahaHoe oud zou deze zijn?
Nou waarom...de foto kan toch ook echt zijn?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me dat MJ's kop daar gewoon op gephotoshopt is.
Ging mij net zo, dacht ook al aan een fotosjop.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Ziet er nep uit. Michael in een Jeans-reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |