Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie over Twente:
Twente is een landstreek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel
omvat, evenals het tot Gelderland behorende Rietmolen. In het westen en noorden grenst het aan de
eveneens Overijsselse streek Salland (waarbij de Regge bij Nijverdal de grens vormt), in het zuiden aan de
Achterhoek (provincie Gelderland), in het zuidoosten aan de Duitse Kreis Borken en in het oosten en
noorden aan de eveneens Duitse Grafschaft Bentheim, waar de Dinkel als natuurlijke grens wordt
beschouwd.
Waar komt de naam Twente vandaan:
In oude geschriften is Twente achtereenvolgens terug te vinden als Tuianti (797), Tueanti (799), Thuehenti
(851), Tuente (11e eeuw) en tenslotte Twente of Twenthe. Voor de herkomst van deze naam zijn twee
theorieën gangbaar. De eerste en oudste gaat terug tot de 16e eeuw toen men Twente identificeerde als het
woongebied van de Germaanse stam de Tubanten die bekend was uit de Romeinse oudheid. De tweede
theorie is gebaseerd op de gelijkenis tussen de namen Twente en Drenthe. Zoals de naam Drenthe is
afgeleid van het telwoord drie, denkt men dat Twente is afgeleid van het woord twee. Vóór de elfde of
twaalfde eeuw grensden de gouwen Drenthe en Twente nog aan elkaar.
Geschiedenis:
De geschiedenis van Twente voor de vroege middeleeuwen is slechts fragmentarisch bekend. Er zijn vele
bodemvondsten gedaan die op permanente bewoning ver voor het begin van onze jaartelling wijzen. Tijdens
de eerste eeuwen van onze jaartelling vindt men de invloed van het Romeinse Rijk ook terug in Twente, dat
echter samen met overige noordwest-Germaanse streken Romeinse pogingen tot onderwerping steeds
met succes afsloeg.
*Voor de volledige geschiedenis van Twente kun je hier klikken*
Landschap:
Twente is buiten de grote steden een streek met grote landschappelijke kwaliteiten: het heeft een
kleinschalig coulisselandschap met belangrijke natuurgebieden (zoals het Lutterzand aan de meanderende
Dinkel en de heide op de Friezenberg bij Markelo), en veel groene landgoederen (Singraven, Weldam,
Twickel). De Hagmolenbeek bij het dorpje Beckum.
Bij Rijssen biedt de rivier de Regge mooie natuurgezichten.
Het gebied wordt van noord naar zuid door een heuvelrug doorsneden, waarvan de Tankenberg bij
Oldenzaal het hoogste punt is. Rond Ootmarsum, Denekamp, Nijverdal en Markelo liggen heuvelachtige
landschappen met vele bossen. Oud stedenschoon is vooral te vinden in het kleine Ootmarsum en in
mindere mate in Oldenzaal, dat wel een zeer belangrijke Romaanse basiliek (de Sint Plechelmusbasiliek)
heeft. Ook de stadjes Delden en Diepenheim hebben hun historische centrum en pittoresk aanzicht
behouden.
Geologisch is Twente een van de interessantste gebieden van Nederland. Er komen aardlagen uit
verschillende perioden op een vrij klein gebied aan de oppervlakte. Bij Losser bevindt zich een
open steengroeve. Hengelo en Boekelo hebben zoutwinning.
Plaatsen in Twente:
Aadorp - Agelo - Albergen - Almelo - Azelo - Beckum - Bentelo - Beuningen - Boekelo (Enschede) - Boekelo
(Haaksbergen) - Borne - Bornerbroek - Brammelo - Breklenkamp - Bruinehaar - Buurse - Delden - De Lutte
- Denekamp - Deurningen - Diepenheim - Dulder - Elsen - Enschede - Enter - Eppenzolder - Fleringen -
Geesteren - Glane - Glanerbrug - Goor - Haaksbergen - Haarle - Harbrinkhoek - Hengelo - Hengevelde -
Herike - Hertme - Hezingen - Hoge Hexel - Holthuizen - Langeveen - Lattrop - Lemselo - Lonneker - Losser
- Mariaparochie - Mander - Manderveen - Markelo - Markvelde - Noord Deurningen - Notter - Nijverdal -
Oele - Oldenzaal - Ootmarsum - Oud Ootmarsum - Overdinkel - Rectum - Reutum - Rietmolen - Rijssen -
Rossum - Saasveld - Sint Isidorushoeve - Stepelo - Stokkum - Tilligte - Tubbergen - Usselo - Vasse -
Vriezenveen - Weerselo - Westerhaar - Wiene - Wierden - Ypelo - Zenderen - Zuna
Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door David en Sjoerd geperfectioneerd
[ Bericht 0% gewijzigd door bambino op 03-01-2010 11:12:55 ]Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Primaquote:
Mijn naam staat er niet eens bij.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:04 schreef bambino het volgende:
Trouwens wanneer is jou verjaardag, jij staat nog niet in hall of fame zie ik
!quote:Op zondag 3 januari 2010 11:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
.
Goeiemorgen.quote:
Wie ben jij?quote:
Goedemiddagquote:Op zondag 3 januari 2010 11:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeiemorgen.
Selma!, hoe is het? goed geslapen?quote:
Ja heel goed.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Selma!, hoe is het? goed geslapen?
Schranz.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Metal.
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:45 schreef haakon het volgende:
oooh zo lijp ! er rijd hier een auto door de buurt die iets van 10 sleeën achter zich heeft met kinderen erop !
heb wel filmpje gemaakt, upload em nu !
Da's vetquote:Op zondag 3 januari 2010 12:45 schreef haakon het volgende:
oooh zo lijp ! er rijd hier een auto door de buurt die iets van 10 sleeën achter zich heeft met kinderen erop !
heb wel filmpje gemaakt, upload em nu !
Waarom had ik al zo'n vermoeden?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:57 schreef haakon het volgende:
wat sneeuw gisteren ofniet !
ik was dronkn
weet niet, heb ik nog wat in het forum gezet gister ?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom had ik al zo'n vermoeden?
Ik weet ook niet waarom, maar ik dacht het alquote:Op zondag 3 januari 2010 13:03 schreef haakon het volgende:
[..]
weet niet, heb ik nog wat in het forum gezet gister ?
ik vergeet bijna alles als ik dronken ben namelijk
heb ik normaal nooit !quote:Op zondag 3 januari 2010 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom, maar ik dacht het al
Hahahaquote:Op zondag 3 januari 2010 13:13 schreef haakon het volgende:
staan wel meer filmpjes van mij op m'n account, dus als je spul wilt zien, moet je et doen !
QFT.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:18 schreef haakon het volgende:
\m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/
Iron Maiden
't is veiliger dat ze achter de auto hangen, dan dat de auto ze duwdequote:Op zondag 3 januari 2010 13:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een geweldig gezicht![]()
Maar niet zonder risico's.
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't is veiliger dat ze achter de auto hangen, dan dat de auto ze duwde
Wat voor een feest? Wat mis ik?quote:Op zondag 3 januari 2010 07:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
/Wat betreft dat feestje volgende week...hoe, wat, waar en waarom?
Oh en mijn dochter wil ook graag mee. (en ik heb haar niet eens gevraagd!) Geen probleem toch?
Ze is heel gezelligEn ik ook haha.
Daarvoor voegde ik jou toe in dat groepsgesprek, die je meteen wegdruktequote:Op zondag 3 januari 2010 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat voor een feest? Wat mis ik?
Inderdaad ? Meet ?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat voor een feest? Wat mis ik?
Niet iedereen heeft altijd maar tijd voor een groepsgesprek.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarvoor voegde ik jou toe in dat groepsgesprek, die je meteen wegdrukte
In Almelo dus.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, het plan is dus om komende zaterdag Marko's huis te bezetten, en goed hard bier te gaan tikken
Ja, moet je maar even met 'm overleggen of er nog een slaapplek is eventueelquote:Op zondag 3 januari 2010 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In Almelo dus.
Dan kan ik sowieso al niet mee zuipen
ik heb zaterdag een verjaardagquote:Op zondag 3 januari 2010 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, het plan is dus om komende zaterdag Marko's huis te bezetten, en goed hard bier te gaan tikken
Lijstje staat wel in het vorige deeltjequote:Op zondag 3 januari 2010 13:39 schreef haakon het volgende:
[..]
ik heb zaterdag een verjaardagwel in Almelo btw, misschien dat ik van tevoren wel ff langs kom
wie komen er allemaal dan ?
Veel, stuk of 8 ofzo?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:39 schreef haakon het volgende:
[..]
ik heb zaterdag een verjaardagwel in Almelo btw, misschien dat ik van tevoren wel ff langs kom
wie komen er allemaal dan ?
Nee, ik ga daar dan niet slapenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, moet je maar even met 'm overleggen of er nog een slaapplek is eventueel
Het was een optiequote:Op zondag 3 januari 2010 13:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ga daar dan niet slapen
Hoelaat?
Iemand hier in de straat speelt ook gitaar, die heeft echt een superlijp effectenkastje gekocht van Line6, echt te geniaal !quote:
Dochter van Ratel toch?quote:
Dat kan.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:43 schreef bambino het volgende:
Is iedereen uitgenodigd voor die verjaardag ofzo
@nathalie,
Als ik ook ga kun je wel met mij mee rijden ik drink toch nooit
Kom ook gewoon!quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Negative Nancy
I just try to be nice
Veel plezier was meer van toepassing geweestquote:Op zondag 3 januari 2010 14:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Negative Nancy
I just try to be nice
Ik ben het wel een beetje zat, net wel een plek vrij gemaakt voor het vogeltjeszaad!quote:
Sorryquote:Op zondag 3 januari 2010 15:06 schreef norich het volgende:
[..]
wel goed, alleen beetje weinig geslapen dus moe
Waar woon je?quote:
Hier goedquote:
Bornerbroekquote:Op zondag 3 januari 2010 15:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Waar woon je?Normale ouders trekken dat kind toch gewoon even over straat.
[..]
Hier goed
ligt eraan wat voor één, tweedehands ? enz enz.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heeft iemand hier enig idee wat een leuk brommertje/scootertje kost?
Hoeft natuurlijk niet persé 100 km/u te lopen enzo
Ja, tweedehandsquote:Op zondag 3 januari 2010 15:36 schreef haakon het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor één, tweedehands ? enz enz.
een kameraad wil z'n scooter nog verkopen ! voor 800 euro, yamaha aerox
http://www.marktplaats.nlquote:Op zondag 3 januari 2010 15:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, tweedehands
Liefst onder de pak 'm beet 250?
Ja, daar heb ik natuurlijk al gekeken, maar ik heb geen fuck verstand van die dingenquote:
http://www.google.nlquote:Op zondag 3 januari 2010 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik natuurlijk al gekeken, maar ik heb geen fuck verstand van die dingen
Simpel puchje ofzo. Die zijn niet stuk te krijgen!quote:
Mja, zat ik ook al aan te denkenquote:Op zondag 3 januari 2010 15:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Simpel puchje ofzo. Die zijn niet stuk te krijgen!
Moet ik wel eerst een rijbewijs B hebben natuurlijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
of haal een auto met nog even apk, een golf ofzo, staan er ook zat op mp, en je zit nog warm ook!
moet je vooral opletten of het frame recht is.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, zat ik ook al aan te denken
ah ok, dat wist ik niet!quote:Op zondag 3 januari 2010 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst een rijbewijs B hebben natuurlijk.
AM krijg je gratis bij B!quote:
Ja, ik weet het. Maar ik heb op de korte termijn een vervoersmiddel nodig, en dan is een AM makkelijker te halen dan een Bquote:Op zondag 3 januari 2010 15:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
AM krijg je gratis bij B!
maw: ik zou gewoon geld opzij leggen voor b.
Kloptquote:Op zondag 3 januari 2010 15:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
AM krijg je gratis bij B!
maw: ik zou gewoon geld opzij leggen voor b.
Samequote:Op zondag 3 januari 2010 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt
Ik heb mijn B gehaald, en heb ook een AM![]()
Ik kreeg helaas niets bij mij Aquote:Op zondag 3 januari 2010 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt
Ik heb mijn B gehaald, en heb ook een AM![]()
Liever jij dan ik, autoquote:Op zondag 3 januari 2010 15:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben de enige zonder B waarschijnlijk hiero. Maakt me eigenlijk ook niks uit, heb m'n OV
Zou ik idd gewoon voor am gaan ja, ik geloof dat er nu alleen wel een praktijkgedeelte bij zit, dus je moet ff oefenen lijkt me?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben de enige zonder B waarschijnlijk hiero. Maakt me eigenlijk ook niks uit, heb m'n OV
En ik heb ze allebei maar er gaat echt niets boven auto hoor. Eenmaal dat gehaald wil je niet anders.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog niet, weer uitgesteld, we wonen in Nederland.....quote:Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zou ik idd gewoon voor am gaan ja, ik geloof dat er nu alleen wel een praktijkgedeelte bij zit, dus je moet ff oefenen lijkt me?
Dat praktijkgedeelte is per 1 maartquote:Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zou ik idd gewoon voor am gaan ja, ik geloof dat er nu alleen wel een praktijkgedeelte bij zit, dus je moet ff oefenen lijkt me?
Ja, dat zal best. Maar ik weet inderdaad nog niet wat ik misquote:Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En ik heb ze allebei maar er gaat echt niets boven auto hoor. Eenmaal dat gehaald wil je niet anders.
Serieus?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nog niet, weer uitgesteld, we wonen in Nederland.....
Zou ik als ik jouw was snel die bende aanvragen, anders moet je dat praktijkspul er ook nog bij doen.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat zal best. Maar ik weet inderdaad nog niet wat ik mis
Het enige waar ze in Nederland op tijd mee zijn is het innen van rekeningenquote:Op zondag 3 januari 2010 15:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Serieus?, was ook wel te verwachten, wat een lutsers.
Mja, kost 100 euro in totaal, dus dat is nog een keer te doen.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zou ik als ik jouw was snel die bende aanvragen, anders moet je dat praktijkspul er ook nog bij doen.
maar dat kun je ook mooi bij een brommer leggenquote:Op zondag 3 januari 2010 16:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, kost 100 euro in totaal, dus dat is nog een keer te doen.
Naja, zonder AM kom je niet ver met een brommer?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
maar dat kun je ook mooi bij een brommer leggen
Neequote:Op zondag 3 januari 2010 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben we het over zwemdiploma's?
nee maar als je dat voor 1 mrt kunt halen scheelt je dat 100 euro, en dat kun je dan bij een mooie brommert leggenquote:Op zondag 3 januari 2010 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, zonder AM kom je niet ver met een brommer?
Ja precies. Dat is m'n bedoeling ookquote:Op zondag 3 januari 2010 16:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
nee maar als je dat voor 1 mrt kunt halen scheelt je dat 100 euro, en dat kun je dan bij een mooie brommert leggen
Dit gaat je nog veel meer schelen dan 100 euro let maar op. Je zult instructeur uren enzo moeten hebben dus wordt een dure grap!quote:Op zondag 3 januari 2010 16:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
nee maar als je dat voor 1 mrt kunt halen scheelt je dat 100 euro, en dat kun je dan bij een mooie brommert leggen
Veel plezier.quote:
Als je een marokkaan met bontkraag bent: heel moeilijk, minimaal 6 kansen nodig.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Naja, hoe moeilijk is het om een theorieexamen te halen?
Gisteren was ik nog een normale Nederlandse jongen, dus nu ook nog denk ikquote:Op zondag 3 januari 2010 16:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Als je een marokkaan met bontkraag bent: heel moeilijk, minimaal 6 kansen nodig.
Als je gewoon dat boekje doorleest en normaal nadenkt, lukt dat wel.
Zolang je die maar doorleest en alles snapt kan er weinig gebeuren, je lijkt me geen mafkees die gewoon op komt dagen zonder te leren.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gisteren was ik nog een normale Nederlandse jongen, dus nu ook nog denk ik
Zo'n boekje kan ik op school wel regelen
Neu, dat kloptquote:Op zondag 3 januari 2010 16:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zolang je die maar doorleest en alles snapt kan er weinig gebeuren, je lijkt me geen mafkees die gewoon op komt dagen zonder te leren.
Hieroquote:Op zondag 3 januari 2010 16:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
waar is iedereen?
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vandaag Wuppie voor het eerst een zadel opgelegdHij was zo braaf! Volgende week kijken of ik er een keer op kan gaan hangen
Leven die nog?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanavond naar de Blues Brothers in het Rabotheater
Nee, maar is een musical van gemaaktquote:
Huh? Wat bedoel jequote:Op zondag 3 januari 2010 17:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, keigoed!, kan ie ook wel goed met anderen om?
Dat lijkt me zoo vetquote:Op zondag 3 januari 2010 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanavond naar de Blues Brothers in het Rabotheater
Gisteren was officieel de laatste voorstelling.quote:
Andere paardjes? Andere mensen?quote:
andere paarden!quote:
quote:
winquote:
Ooja. Gaat niet lukken hierquote:
hoe voelt dat nou? genaaid zijn?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooja. Gaat niet lukken hier
Hier willen ze persé wegmisbruikers op dat kutsbs kijken
Vooral kut.quote:
Nu pas chrome aan t ontdekken?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even Google Chrome geïnstalleerd, ziet er goed uit
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:52 schreef Cobratjuh het volgende:
Avond,
ja hier is het ook witfoto's had je al wel gezien maar voor de nieuwschierigen onder ons hier nog meer dit was trouwens in losser
![]()
ohja iedereen trouwes nog gelukkig nieuwjaar
Aha op die manierquote:Op zondag 3 januari 2010 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, de eerste versies kijk ik het liefst mee uit altijd
hey, i hierquote:Op zondag 3 januari 2010 20:52 schreef Cobratjuh het volgende:
Avond,
ja hier is het ook witfoto's had je al wel gezien maar voor de nieuwschierigen onder ons hier nog meer dit was trouwens in losser
![]()
Ja, werkt lekker tot nu toe, zo even kijken of ze het waarmaken dat het sneller isquote:Op zondag 3 januari 2010 20:53 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Aha op die manier![]()
Bevalt het je of ?
[..]
ja ik ook hier jaquote:Op zondag 3 januari 2010 20:53 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Aha op die manier![]()
Bevalt het je of ?
[..]
hey, i hier
Mooie foto's
Hehehehequote:Op zondag 3 januari 2010 20:54 schreef Redbaron het volgende:
sneeuw was leuk, btje glijden, handrembochtjes enzo
maar ik ga me vast installeren voor de tv voor time warp.
Tot over een goed uur!
ja heb t zelf ook eens een tijd geprobeerd maar vindt het toen niet echt veel sneller dan Firefox (wel watquote:Op zondag 3 januari 2010 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, werkt lekker tot nu toe, zo even kijken of ze het waarmaken dat het sneller is
Avond!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:52 schreef Cobratjuh het volgende:
Avond,
![]()
Oke das mooiquote:Op zondag 3 januari 2010 20:59 schreef Cobratjuh het volgende:
mwoa draai al heel lang chrome hier sommige website zijn dan ook echt bagger tot het baggerste rare layout etc etc, maar verder draait wel oké
Slaap lekker!quote:
Eenschquote:Op zondag 3 januari 2010 22:02 schreef bambino het volgende:
time warp was wel lachuh maar had er meer van verwacht eigenlijk
Ik werk idd al jaaaren met Opera, hij is niet altijd even goed met sites en daarvoor draai ik nog altijd IE ernaast.quote:
Das een Mexicaanse kever, dus we komen niet meer bij je inde buurtquote:Op zondag 3 januari 2010 23:32 schreef norich het volgende:
Iemand een idee wat dit voor beest is? sorry voor de slechte kwaliteit
[ afbeelding ]
Ben je nog bij de Stake aangekomen?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:16 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik ben in slaap gevallen om 18:00..Net wakker.
Nu kan ik niet meer slapen!
eet m opquote:Op zondag 3 januari 2010 23:32 schreef norich het volgende:
Iemand een idee wat dit voor beest is? sorry voor de slechte kwaliteit
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OKquote:Op maandag 4 januari 2010 02:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het aanbod blijft nog wel even staan hoor
Pizza?quote:Op maandag 4 januari 2010 02:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moet ik weer iets anders bedenken om te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |