AM krijg je gratis bij B!quote:

Ja, ik weet het. Maar ik heb op de korte termijn een vervoersmiddel nodig, en dan is een AM makkelijker te halen dan een Bquote:Op zondag 3 januari 2010 15:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
AM krijg je gratis bij B!
maw: ik zou gewoon geld opzij leggen voor b.

Kloptquote:Op zondag 3 januari 2010 15:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
AM krijg je gratis bij B!
maw: ik zou gewoon geld opzij leggen voor b.

Samequote:Op zondag 3 januari 2010 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt
Ik heb mijn B gehaald, en heb ook een AM
 .
.

Ik kreeg helaas niets bij mij Aquote:Op zondag 3 januari 2010 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt
Ik heb mijn B gehaald, en heb ook een AM

Liever jij dan ik, autoquote:Op zondag 3 januari 2010 15:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben de enige zonder B waarschijnlijk hiero. Maakt me eigenlijk ook niks uit, heb m'n OV

Zou ik idd gewoon voor am gaan ja, ik geloof dat er nu alleen wel een praktijkgedeelte bij zit, dus je moet ff oefenen lijkt me?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben de enige zonder B waarschijnlijk hiero. Maakt me eigenlijk ook niks uit, heb m'n OV

En ik heb ze allebei maar er gaat echt niets boven auto hoor. Eenmaal dat gehaald wil je niet anders.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:

Nog niet, weer uitgesteld, we wonen in Nederland.....quote:Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zou ik idd gewoon voor am gaan ja, ik geloof dat er nu alleen wel een praktijkgedeelte bij zit, dus je moet ff oefenen lijkt me?

Dat praktijkgedeelte is per 1 maartquote:Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zou ik idd gewoon voor am gaan ja, ik geloof dat er nu alleen wel een praktijkgedeelte bij zit, dus je moet ff oefenen lijkt me?

Ja, dat zal best. Maar ik weet inderdaad nog niet wat ik misquote:Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En ik heb ze allebei maar er gaat echt niets boven auto hoor. Eenmaal dat gehaald wil je niet anders.

Serieus?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nog niet, weer uitgesteld, we wonen in Nederland.....
 , was ook wel te verwachten, wat een lutsers.
, was ook wel te verwachten, wat een lutsers.

Zou ik als ik jouw was snel die bende aanvragen, anders moet je dat praktijkspul er ook nog bij doen.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat zal best. Maar ik weet inderdaad nog niet wat ik mis

Het enige waar ze in Nederland op tijd mee zijn is het innen van rekeningenquote:Op zondag 3 januari 2010 15:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Serieus?, was ook wel te verwachten, wat een lutsers.

Mja, kost 100 euro in totaal, dus dat is nog een keer te doen.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zou ik als ik jouw was snel die bende aanvragen, anders moet je dat praktijkspul er ook nog bij doen.

maar dat kun je ook mooi bij een brommer leggenquote:Op zondag 3 januari 2010 16:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, kost 100 euro in totaal, dus dat is nog een keer te doen.

Naja, zonder AM kom je niet ver met een brommer?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
maar dat kun je ook mooi bij een brommer leggen

Neequote:Op zondag 3 januari 2010 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hebben we het over zwemdiploma's?

nee maar als je dat voor 1 mrt kunt halen scheelt je dat 100 euro, en dat kun je dan bij een mooie brommert leggenquote:Op zondag 3 januari 2010 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, zonder AM kom je niet ver met een brommer?

Ja precies. Dat is m'n bedoeling ookquote:Op zondag 3 januari 2010 16:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
nee maar als je dat voor 1 mrt kunt halen scheelt je dat 100 euro, en dat kun je dan bij een mooie brommert leggen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |