Hahahaquote:Op zondag 3 januari 2010 13:13 schreef haakon het volgende:
staan wel meer filmpjes van mij op m'n account, dus als je spul wilt zien, moet je et doen !
QFT.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:18 schreef haakon het volgende:
\m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/ \m/
Iron Maiden
't is veiliger dat ze achter de auto hangen, dan dat de auto ze duwdequote:Op zondag 3 januari 2010 13:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een geweldig gezicht![]()
Maar niet zonder risico's.
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't is veiliger dat ze achter de auto hangen, dan dat de auto ze duwde
Wat voor een feest? Wat mis ik?quote:Op zondag 3 januari 2010 07:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
/Wat betreft dat feestje volgende week...hoe, wat, waar en waarom?
Oh en mijn dochter wil ook graag mee. (en ik heb haar niet eens gevraagd!) Geen probleem toch?
Ze is heel gezelligEn ik ook haha.
Daarvoor voegde ik jou toe in dat groepsgesprek, die je meteen wegdruktequote:Op zondag 3 januari 2010 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat voor een feest? Wat mis ik?
Inderdaad ? Meet ?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat voor een feest? Wat mis ik?
Niet iedereen heeft altijd maar tijd voor een groepsgesprek.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarvoor voegde ik jou toe in dat groepsgesprek, die je meteen wegdrukte
In Almelo dus.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, het plan is dus om komende zaterdag Marko's huis te bezetten, en goed hard bier te gaan tikken
Ja, moet je maar even met 'm overleggen of er nog een slaapplek is eventueelquote:Op zondag 3 januari 2010 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In Almelo dus.
Dan kan ik sowieso al niet mee zuipen
ik heb zaterdag een verjaardagquote:Op zondag 3 januari 2010 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, het plan is dus om komende zaterdag Marko's huis te bezetten, en goed hard bier te gaan tikken
Lijstje staat wel in het vorige deeltjequote:Op zondag 3 januari 2010 13:39 schreef haakon het volgende:
[..]
ik heb zaterdag een verjaardagwel in Almelo btw, misschien dat ik van tevoren wel ff langs kom
wie komen er allemaal dan ?
Veel, stuk of 8 ofzo?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:39 schreef haakon het volgende:
[..]
ik heb zaterdag een verjaardagwel in Almelo btw, misschien dat ik van tevoren wel ff langs kom
wie komen er allemaal dan ?
Nee, ik ga daar dan niet slapenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, moet je maar even met 'm overleggen of er nog een slaapplek is eventueel
Het was een optiequote:Op zondag 3 januari 2010 13:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ga daar dan niet slapen
Hoelaat?
Iemand hier in de straat speelt ook gitaar, die heeft echt een superlijp effectenkastje gekocht van Line6, echt te geniaal !quote:
Dochter van Ratel toch?quote:
Dat kan.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:43 schreef bambino het volgende:
Is iedereen uitgenodigd voor die verjaardag ofzo
@nathalie,
Als ik ook ga kun je wel met mij mee rijden ik drink toch nooit
Kom ook gewoon!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |