hoe voelt dat nou? genaaid zijn?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooja. Gaat niet lukken hier
Hier willen ze persé wegmisbruikers op dat kutsbs kijken
Vooral kut.quote:
Nu pas chrome aan t ontdekken?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even Google Chrome geďnstalleerd, ziet er goed uit
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:52 schreef Cobratjuh het volgende:
Avond,
ja hier is het ook witfoto's had je al wel gezien maar voor de nieuwschierigen onder ons hier nog meer dit was trouwens in losser
![]()
ohja iedereen trouwes nog gelukkig nieuwjaar
Aha op die manierquote:Op zondag 3 januari 2010 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, de eerste versies kijk ik het liefst mee uit altijd
hey, i hierquote:Op zondag 3 januari 2010 20:52 schreef Cobratjuh het volgende:
Avond,
ja hier is het ook witfoto's had je al wel gezien maar voor de nieuwschierigen onder ons hier nog meer dit was trouwens in losser
![]()
Ja, werkt lekker tot nu toe, zo even kijken of ze het waarmaken dat het sneller isquote:Op zondag 3 januari 2010 20:53 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Aha op die manier![]()
Bevalt het je of ?
[..]
ja ik ook hier jaquote:Op zondag 3 januari 2010 20:53 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Aha op die manier![]()
Bevalt het je of ?
[..]
hey, i hier
Mooie foto's
Hehehehequote:Op zondag 3 januari 2010 20:54 schreef Redbaron het volgende:
sneeuw was leuk, btje glijden, handrembochtjes enzo
maar ik ga me vast installeren voor de tv voor time warp.
Tot over een goed uur!
ja heb t zelf ook eens een tijd geprobeerd maar vindt het toen niet echt veel sneller dan Firefox (wel watquote:Op zondag 3 januari 2010 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, werkt lekker tot nu toe, zo even kijken of ze het waarmaken dat het sneller is
Avond!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:52 schreef Cobratjuh het volgende:
Avond,
![]()
Oke das mooiquote:Op zondag 3 januari 2010 20:59 schreef Cobratjuh het volgende:
mwoa draai al heel lang chrome hier sommige website zijn dan ook echt bagger tot het baggerste rare layout etc etc, maar verder draait wel oké
Slaap lekker!quote:
Eenschquote:Op zondag 3 januari 2010 22:02 schreef bambino het volgende:
time warp was wel lachuh maar had er meer van verwacht eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |