Heuj, bekend verhaal!quote:Op zondag 3 januari 2010 @ 12:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oeh. Meneer heeft besloten om te gaan playen en scharrelen.
Ja. Helemaal niks terug zeggen. 2 a 3 weken lang.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:00 schreef dracomalfoy het volgende:
[..]
XD dus als ie iets op msn zegt, niks terug zeggen?
Da's eigenlijk wel de beste tip tot nu toe. Gewoon compleet negeren, 't duurt hooguit een week voordat-ie jankend bij je op de stoep staatquote:Op zondag 3 januari 2010 12:59 schreef Tijgertje. het volgende:
Of. Wacht. Toon totaal geen initiatief. Negeer hem. 2 weken ofzo.
Daar schijnen jongens soms ook op te kicken.
Ik snap het niet. Maar oké.
Dan gaan ze vanzelf achter je aan huppelen.
Tenminste. Sommige jongens doen dat.
Ik vind m schattig.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:58 schreef dreamzk het volgende:
Is het alleen mij opgevallen dat TS knap is en die gozer redelijk lelijk? En dat TS dus veel beter kan krijgen dan hem en dus niet achter hem aan moet lopen?
Dat heb ik ook geprobeerd, maar dat werkte mooi nietquote:Op zondag 3 januari 2010 13:01 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Helemaal niks terug zeggen. 2 a 3 weken lang.
Waarschijnlijk staat hij dan voor jouw deur.
Maar hee. Ik zou voor de eerste oplossing gaan.
Bij mij werkt het soms.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat heb ik ook geprobeerd, maar dat werkte mooi niet
Nou, wauw, internetmeisjes die hem geil vinden. Die hyvessletjes moet je niet opletten. Die vinden hem of heel knap omdat hij rijk is of een geile vriend die ze willen playen. Ze zeggen dat alleen maar omdat ze iets van hem nodig hebben. Dat kan je dus allemaal negeren.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:59 schreef dracomalfoy het volgende:
[..]
nou in dat geval dankjexD
maar echt heeeeel veel meisjes (van internet XD) geilen op hem das dus een probleem
oke ^^quote:Op zondag 3 januari 2010 13:59 schreef nijnja het volgende:
Het is heel moeilijk, maar blijf gewoon ontopic.
TS; luister naar fiets, hij heeft er verstand van.
Ga dan naar hem toe pop.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:01 schreef dracomalfoy het volgende:
[..]
oke ^^
maar het probleem is ik weet niet of hij me gebruikt, want hij wil me gewoon niet zien zoals je hebt gelezen doordat hij denkt dat hij me dan weer leuk gaat vinden enz enz
dus ik weet t allemaal even niet meer
bedankt voor je message trouwensquote:
Ik wilde al zeggen, ik zou daar helemaal niet op kicken.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:59 schreef Tijgertje. het volgende:
Of. Wacht. Toon totaal geen initiatief. Negeer hem. 2 weken ofzo.
Daar schijnen jongens soms ook op te kicken.
Ik snap het niet. Maar oké.
Dan gaan ze vanzelf achter je aan huppelen.
Tenminste. Sommige jongens doen dat.
You're welcome.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:19 schreef dracomalfoy het volgende:
[..]
bedankt voor je message trouwens
maar wat moet ik dan zeggen?
sorry ik lijk echt wanhopig xD
Sowieso niet via msn, en eigenlijk ook niet via de telefoon.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:50 schreef dracomalfoy het volgende:
in het echt of via msn/telefoon of wat dan ook?:o
2 Minuten lopen.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:50 schreef dracomalfoy het volgende:
in het echt of via msn/telefoon of wat dan ook?:o
Oke is goed ik doe het v/d week want vandaag vierde m'n vader zn verjaardag,quote:Op zondag 3 januari 2010 16:00 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
2 Minuten lopen.
Doe het nou gewoon.
ja ik kan opzich wel goed met m praten in het echt maar ik vind het zo raar om ineens aan te komen van ja hoi!! xdquote:Op zondag 3 januari 2010 16:29 schreef Wasbeerstaart het volgende:
hmm
int echt is eigenlijk beter, kan wat 'enger' zijn natuurlijk.
doe het telefoon gesprek in je hoofd voorstellen, en het gesprek op msn, en int echt. Welke denk jij dat het beste voelt, moet je doen.
Msn kan alleen soms heel anders over komen dan je bedoelt. (Tenzij je heel erg veel emotions hebt natuurlijk !)
okequote:Op zondag 3 januari 2010 18:03 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik vind dit serieus te triest voor woorden, kan je niet gewoon met hem praten? Moet je daarvoor youtube gebruiken
Ik vind het lief.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:03 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik vind dit serieus te triest voor woorden, kan je niet gewoon met hem praten? Moet je daarvoor youtube gebruiken
ja snap ik opzich wel, maar ik kan soms wel lief zijn hoor xdquote:Op zondag 3 januari 2010 18:21 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik vind het lief.
Maar als ik zoiets zal krijgen, zal ik je alleen niet erg serieus nemen, maarja dat is persoonlijk natuurlijk.
ja oke, maar zo ligt het ook een beetje xdquote:Op zondag 3 januari 2010 18:46 schreef Nero22 het volgende:
Ik vind het een beetje too much... Je wilt toch alleen het contact terug? Nu lijkt het net of jullie bijna uit elkaar gaan en dat jij dat probeert te voorkomen door alle mooie momenten nog eens op te sommen.
Eensch maar puur en alleen vanwege het feit dat je Nick heet en ik niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:46 schreef Nero22 het volgende:
Ik vind het een beetje too much... Je wilt toch alleen het contact terug? Nu lijkt het net of jullie bijna uit elkaar gaan en dat jij dat probeert te voorkomen door alle mooie momenten nog eens op te sommen.
dankje.. ah ik voel me opeens zo kut :squote:Op zondag 3 januari 2010 20:06 schreef Superlam het volgende:
[..]
Eensch maar puur en alleen vanwege het feit dat je Nick heet en ik niet.
@TS ik denk dat dit duidelijk te veel van het goede is. Hij zou juist naar jou terug moeten komen met zijn negerpetje.
Thanks XD en doe ik echt. Lief filmpje, trouwens.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:09 schreef LindePSV het volgende:
[quote]Op zondag 3 januari 2010 21:01 schreef Skylark. het volgende:
Hee, ik wilde mijn dochter Linde gaan noemen.
[/quote
Ja doe xD p.s cool plaatje
quote:Op zondag 3 januari 2010 21:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Thanks XD en doe ik echt. Lief filmpje, trouwens.
uhh we hadden wel heel vaak ruzie enzo maar we wilden een tijdje stoppen, maar nu doet ie opeens super klote tege me, en ik dus terug :pquote:
Oh ok. Maar toen jullie het uitmaakten, was je toen nog van plan om normaal met 'm om te gaan enzo?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:14 schreef LindePSV het volgende:
[..]
uhh we hadden wel heel vaak ruzie enzo maar we wilden een tijdje stoppen, maar nu doet ie opeens super klote tege me, en ik dus terug :p
Ik wou net zeggen, als je 8 bent okay, maar daarna moet je toch wel in staat zijn om dingen uit te kunnen praten. Als ts weer vrienden wilt zijn moeten ze dr ex opzoeken en gaan praten, geen vage nietszeggende filmpjes sturen dat gaat echt niets goed doen..quote:Op zondag 3 januari 2010 13:04 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Bij mij werkt het soms.
Maar ik vind het een verschrikkelijke techniek.
Je kan ook gewoon normaal tegen elkaar doen.
ja iig wel normaal, wel vrienden maar niet afspreken met zn 2 ofzo maar als we nu ergens buiten zijn met wat vrienden dan zijn t meer 2 groepjes ipv gewoon met ze alle zoals vroeger en ik wil gewoon ook normaal met m kunnen praten en "stiekem" hou ik nog wel van m diep van binne enzo..quote:Op zondag 3 januari 2010 21:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh ok. Maar toen jullie het uitmaakten, was je toen nog van plan om normaal met 'm om te gaan enzo?
heb ik lef om dat filmpje op youtube te zette? xdquote:Op zondag 3 januari 2010 21:43 schreef Editeur het volgende:
Ik heb nog niets gelezen hier, maar toch: Je hebt lef, ben echt de lijpste man. Fok hem
ja.. een vriend van me en een vriend/collega van hem zei ja hij is nu 16 en jij was zn 1e echte liefde weetjewel maar hij wil nu gewoon iedereen en geeft om niemand iets is daar te ego voor (klopt) maar hij zei ja op zn 18e/19e wordt hij wat volwassener en dan wil hij jou terug want jij bent de enige waar hij echt van hield en je bent heel leuk (slijm:P) blabla maar klopt dat?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:45 schreef Koeketrommel het volgende:
Wel lief.
Alleen jullie zijn nog heel jong en dan is het niet gek om vrijheid te willen.
Ik zeg, let it go and ga zelf lekker los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |