Ja, meer iets in de richting van Zanger Rinus.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:14 schreef eucalyptus het volgende:
Doe er eens ff normale muziek onder dan.
Dit laat dus duidelijk zien dat je Negerpetje vriend liever een player is dan een trouwe loyale jongen. En als die op een punt van zijn leven komt dat hij niet meer kan playen wil die terug. Lijkt me duidelijk een gevalletje niet meer naar om kijken.quote:Op maandag 4 januari 2010 07:55 schreef LindePSV het volgende:
[..]
ja.. een vriend van me en een vriend/collega van hem zei ja hij is nu 16 en jij was zn 1e echte liefde weetjewel maar hij wil nu gewoon iedereen en geeft om niemand iets is daar te ego voor (klopt) maar hij zei ja op zn 18e/19e wordt hij wat volwassener en dan wil hij jou terug want jij bent de enige waar hij echt van hield en je bent heel leuk (slijm:P) blabla maar klopt dat?
neequote:Op maandag 4 januari 2010 07:55 schreef LindePSV het volgende:
[..]
ja.. een vriend van me en een vriend/collega van hem zei ja hij is nu 16 en jij was zn 1e echte liefde weetjewel maar hij wil nu gewoon iedereen en geeft om niemand iets is daar te ego voor (klopt) maar hij zei ja op zn 18e/19e wordt hij wat volwassener en dan wil hij jou terug want jij bent de enige waar hij echt van hield en je bent heel leuk (slijm:P) blabla maar klopt dat?
ja.. dus niet meer met m gaan prate?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:01 schreef Superlam het volgende:
[..]
Dit laat dus duidelijk zien dat je Negerpetje vriend liever een player is dan een trouwe loyale jongen. En als die op een punt van zijn leven komt dat hij niet meer kan playen wil die terug. Lijkt me duidelijk een gevalletje niet meer naar om kijken.
Hier om :quote:
heej echt bedankt, je bent een van de weinige die hier nog serieus op reageert..quote:Op maandag 4 januari 2010 17:31 schreef Foxio het volgende:
Boh, lief filmpje hoor.. alleen idd, misschien iets te veel eer voor hem.
Dus als k t goed begrijp zouden jullie effe rustig aan doen nadat jullie een jaar wat gehad hebben. Als je zolang met iemand gehad hebt ga je toch niet weggooien door zo kut tegen elkaar te doen ofwel?
Ik denk dat t beter is als je gewoon Bram negeert voor een week ofzo, gewoon echt negeren, niet kortaf, niet bot, gewoon negeren.
Just play it hard to get.
Hierboven zei iemand t al, maar als t zo is wat jij zegt dat die dagelijks met je op msn praat, reageert op je msnnaam etc. dan wil die diep inzich nog iets van je. Anders gaat die geen gesprek beginnen over iets onnozels als een 2e naam op msn. Alleen zo te merken wil die dat niet laten merken aan jou en zijn vrienden. Als ik jou was zou ik hem gewoon een week negeren, echt negeren, niet reageren op msn, niet reageren op hyves/sugbabes/weet ik wat je allemaal hebt. Niet groeten op school, als je buiten bent met een groep, expres met andere mensen in die groep praten(niet overdrijven je moet niet met de andere flirtten)
Want zo te merken is zijn gevoel nog niet weg anders praatte die niet met je elke dag, en na een jaar met iemand gehad te hebben gaat dat ook niet zomaar.
Believe me, maar dan moet je em dan ook echt negeren, af en toe toch iets terugzegge helpt niet.
Haha ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je als jongen gek wordt (A)
1. ik vind het kut dat het zo moet gaan want ik hou van hem maar hij is echt veranderd enzquote:Op maandag 4 januari 2010 18:00 schreef fs180 het volgende:
Nee nee nee, nou niet luisteren naar mensen die zeggen dat je hem moet negeren..
Even een paar dingen voorop:
1) Hoe denk je over de huidige situatie?
2) Wil je dat het anders wordt?
3) Hoe dan/hoe niet?
4) Heb je nog gevoelens voor hem? (non-platonisch)
exact. en volgens mij ben je nog jonger dan 16, sorry als ik dat verkeerd heb.quote:je bent iets van 16 geen 32 hoor.
ja ik ben nu 14.. btw ik ree net zo langs de jumbo (daar werkt hij, hij stond buite) en hij keek me heel lang aan echt opvallend xDquote:Op maandag 4 januari 2010 19:09 schreef medisch-ggz het volgende:
[..]
exact. en volgens mij ben je nog jonger dan 16, sorry als ik dat verkeerd heb.
liefdes in je tienerjaren zijn heel anders dan wanneer je later volwassen word, geniet er van;)
dat laatste snap ik even niet de staartquote:Op maandag 4 januari 2010 19:55 schreef Wasbeerstaart het volgende:
Waarom geniet er van??
Is het bij ouder zijn niet leuk meer dan???![]()
On topic: jaah opvallend, maar het hoeft niet gelijk iets te betekenen he, ook al lijkt dat zo, en je bedenkt vaak dingen positief omdat je 'nog gevoelens voor hem hebt'.
Groet, de staart
quote:Op maandag 4 januari 2010 @ 20:16 schreef Len93 het volgende:
Je kan toch ook gewoon met een kutsmoes als;
"In het kader van Goede Voornemens, zullen we weer normaal tegen elkaar doen?"
Overigens, als je haastig op zoek bent en niets hebt tegen een rolstoelfetisj, zoek contact.
Jij vat het "hij bleef naar me kijken" op als een positief signaal, terwijl hij net zo makkelijk iets kan denken als "wat moet die trut van me". 't Zal wel niet, want dan is-tie homo, maar toch..quote:Op maandag 4 januari 2010 20:31 schreef LindePSV het volgende:
[..]
nee dat wel, maar dat met positief ofoz? xD
Wat nou, ik ben geil en zij is single, perfect toch?quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:33 schreef Ireyon het volgende:
'k Vind het echt steeds schattiger worden![]()
Hoe dan ook, hem aankijken valt niet echt onder 'negeren' en daarnaast weet hij zo dat-ie altijd nog terug bij jou terecht kan, mocht het niks worden met z'n hoerige scharrels.
[..]
Jij vat het "hij bleef naar me kijken" op als een positief signaal, terwijl hij net zo makkelijk iets kan denken als "wat moet die trut van me". 't Zal wel niet, want dan is-tie homo, maar toch..
ah =]quote:Op maandag 4 januari 2010 20:33 schreef Ireyon het volgende:
'k Vind het echt steeds schattiger worden![]()
Hoe dan ook, hem aankijken valt niet echt onder 'negeren' en daarnaast weet hij zo dat-ie altijd nog terug bij jou terecht kan, mocht het niks worden met z'n hoerige scharrels.
[..]
Jij vat het "hij bleef naar me kijken" op als een positief signaal, terwijl hij net zo makkelijk iets kan denken als "wat moet die trut van me". 't Zal wel niet, want dan is-tie homo, maar toch..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |