Multitaskenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee joh, dat moet je ook gewoon tijdens het ontbijt doen!
ghehe wie weetquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:46 schreef lezzer het volgende:
Ja, dit naamtopic zat er natuurlijk aan te komen![]()
Hebben jullie al gedate onderhand eigenlijk?![]()
[..]
Multitasken
dat doe ik normaal wel jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:47 schreef lezzer het volgende:
Oh, KZ, ideetje om een link naar dit topic in je laatste post van het vorige te doen?
Blijkbaar geen Fokquote:
Ik ben net weer opquote:Op zondag 3 januari 2010 08:23 schreef wonderer het volgende:
Ik ga zo naar bed, denk ik. Bijna half drie
Mogguhquote:
Hehe trusten dan maarquote:Op zondag 3 januari 2010 08:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Blijkbaar geen Fok
Ik ga zo naar bed, denk ik. Bijna half drie
Hoiquote:
Ik weet niet hoe lang hij vakantie heeft gehad, maar ik ben er wel gewend aan geraakt zeg maarquote:Op zondag 3 januari 2010 08:46 schreef wonderer het volgende:
Brad moet er maandag ook weer aan geloven. Ben benieuwd hoe dat gaat
Twee weken. En hij stond behoorlijk laat op (en volgens mij is ie nu ook nog wakker).quote:Op zondag 3 januari 2010 08:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang hij vakantie heeft gehad, maar ik ben er wel gewend aan geraakt zeg maar
ik lag gisteraaf in bed ineens van had ik het er wel met qebbel over gehad of was het met jouquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:52 schreef Brittie het volgende:
Lolik las dat je CoD MW2 tof vond, mooi
Ja dat was met mijquote:Op zondag 3 januari 2010 09:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik lag gisteraaf in bed ineens van had ik het er wel met qebbel over gehad of was het met jouahwell
ik speel hem nu op gehardend.... en zit weer in die slobbewijken van rio... dat vond ik op normaal al een kut level
ja maar probeer zo mijn skills te verbeteren lol niet dat ze beter worden lol...quote:Op zondag 3 januari 2010 09:54 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ja dat was met mij. Ja urgh dat level was zó frustrerend, respect dat je dat op hardened probeert (en veel sterkte
). Die lui zitten echt overal in dat level, boven onder links rechts, superirritant. Ga je de multiplayer nou nog proberen?
Hahahha hilarisch, kan me dat helemaal voorstellen dat je dat wil als je op Shithole werktquote:Op zondag 3 januari 2010 09:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar probeer zo mijn skills te verbeteren lol niet dat ze beter worden lol...
vind trouwens dat level in de airport retecool... je wil niet weten hoevaak ik passagiers in mijn hoofd schiet.... nu mag ik ze in spelletje schieten
neen dan faal je... had per ongeluk 1tje geraakt en werd doodgeschoten (maar ach dat word je tochquote:Op zondag 3 januari 2010 10:06 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hahahha hilarisch, kan me dat helemaal voorstellen dat je dat wil als je op Shithole werkt. Ben blij dat dat level een goeie uitlaatklep voor je is
. Ik had de hele tijd de neiging om die Makarov in zijn achterhoofd te schieten tijdens dat level, maar toch maar niet gedaan
.
Ja iddquote:Op zondag 3 januari 2010 10:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen dan faal je... had per ongeluk 1tje geraakt en werd doodgeschoten (maar ach dat word je toch) vond wel grappig dat het weer een open einde is.... wachten op mw3 lol
vond graphics trouwens teleurstellend maar gameplay daar in tegen
Rotzooi opruimenquote:Op zondag 3 januari 2010 09:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
en wat gaan de lesbeautjes doen vandaag??
nja het probleem is dat ht spel voor xbox is geschreven en daarna geport word naar ps3. xbox zit nu aan zijn max van zijn graphics wat ie aankan terwijl de ps3 pas 60% procent van zijn capaciteit word gebruikt.... uncharted is geschreven voor de ps3 wat wel een crime schijn te zijn omdat het vrij gecompliceerd systeem is en daarom zo lang duurt voordat er een exclusive uit komt, maar wat er dan exclusief uit komt is dan ook een pareltje zoals killzone 2 echtquote:Op zondag 3 januari 2010 10:26 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ja iddik schrok toen wel toen je zo afgemaakt werd!
En idd wachten op MW3, hoop alleen niet dat ze daar een gigantisch futuristisch iets van gaan maken
![]()
Ik vond de graphics juist heel mooi maar ja als je een PS3 hebt kan niks tippen aan Uncharted 2 graphics.
Gameplay is helemaal goed idd
wil je mijn huis ook doen??quote:
Aah vandaarquote:Op zondag 3 januari 2010 10:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nja het probleem is dat ht spel voor xbox is geschreven en daarna geport word naar ps3. xbox zit nu aan zijn max van zijn graphics wat ie aankan terwijl de ps3 pas 60% procent van zijn capaciteit word gebruikt.... uncharted is geschreven voor de ps3 wat wel een crime schijn te zijn omdat het vrij gecompliceerd systeem is en daarom zo lang duurt voordat er een exclusive uit komt, maar wat er dan exclusief uit komt is dan ook een pareltje zoals killzone 2 echtuncharted 2 nog niet gespeeld
geen idee wat jij voor werk doet hahaquote:Op zondag 3 januari 2010 10:55 schreef Brittie het volgende:
[..]
Aah vandaar. Ik vond de graphics wel super
. Wil eigenlijk ook wel een PS3 voor die exclusives maar ja om daar nou 300 euro voor neer te tellen is ook zowat..... Al is mijn werk natuurlijk een goed excuus om gewoon meerdere consoles in huis te halen
.
Werk in de gamesbizquote:Op zondag 3 januari 2010 10:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geen idee wat jij voor werk doet haha
enne dan heb je gelijk ook een blu ray speler, 2 in 1
kom je keer langs om te gamenquote:Op zondag 3 januari 2010 10:58 schreef Brittie het volgende:
[..]
Werk in de gamesbizEn ja, inderdaad
dat bedacht ik me ook net. Heb alleen geen 300 euro liggen
.
Dat eerste dan, de xbox gaat niet wegquote:Op zondag 3 januari 2010 11:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kom je keer langs om te gamenof verkoop je xbox
Ghehehe dat zal er leuk uit zienquote:Op zondag 3 januari 2010 11:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
http://www.gossipgamers.c(...)ed-on-project-natal/
deze gast doet het staand maar je kan het natuurlijk ook gewoon hangend vanaf de bank doen
hoe weet jij dat ik nu ligquote:Op zondag 3 januari 2010 11:20 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ghehehe dat zal er leuk uit zien. Of zou je character dan ook gaan liggen als jij ligt
?
Naar de openingsreceptie van een gitarenwinkel.quote:Op zondag 3 januari 2010 09:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
en wat gaan de lesbeautjes doen vandaag??
Hehehequote:
aahhh maar ik ga zo eerst ff douchen en aankleden en boodschapjes doen en dan ook maar gamen denk ikquote:Op zondag 3 januari 2010 12:05 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hehehe
Ik ga strakjes lekker ff gamen denk ik. Ben helemaal alleen thuis, iedereen hier is op vakantie. Boring.
Je bent in de buurt?quote:
zit je in den haag dan??quote:
Ook leuk. Doe je voorzichtig?quote:
Wintersport?quote:
* Alicey heeft wel een kat die zich er regelmatig over beklaagt dat er geen muizen en vogeltjes meer zijn buiten..quote:Op maandag 4 januari 2010 08:09 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Wintersport?![]()
Nou, het gewone leven begint hier gewoon weer vandaag. Kerstboom zometeen de deur uit doen. Onderwijl ik 2 weken lekkers van huis was, heb ik wat nieuwe bewoners erbij gekregen: muizen! Dus iets verzinnen hoe ik die beesten weer wegkrijg. Iemand een kat te leen toevallig
?
Same herequote:Op maandag 4 januari 2010 08:09 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Nou, het gewone leven begint hier gewoon weer vandaag.
heb er 3 maar vraag me af of ze weten wat ze moeten doen als ze een muis zienquote:Op maandag 4 januari 2010 08:09 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Wintersport?![]()
Nou, het gewone leven begint hier gewoon weer vandaag. Kerstboom zometeen de deur uit doen. Onderwijl ik 2 weken lekkers van huis was, heb ik wat nieuwe bewoners erbij gekregen: muizen! Dus iets verzinnen hoe ik die beesten weer wegkrijg. Iemand een kat te leen toevallig
?
Op een hoog veilig plekje gaan zitten?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb er 3 maar vraag me af of ze weten wat ze moeten doen als ze een muis zien
Awwwww hahahaquote:Op maandag 4 januari 2010 10:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
zou er es 1tje moeten kopen in de winkel en kijken wat er gebeurt als ik die muis in huis los laat
neen niet gek veel gespeeld... ben bij pvt2 gestopt lol misschien vanmiddag weerquote:Op maandag 4 januari 2010 10:30 schreef Brittie het volgende:
Nee dat blijkt
Heb je nog veel online gespeeld gister?Gaat het al beter? Ik had echt een paar hele slechte games gister dus toen ben ik maar gaan slapen
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
ghehe
heb wel 1x in vorig huis een muis gehad (toen waren joey&phoebe kittens) en ik zo wat is luna toch aan het doen.... kruipend over de vloer heen met 2 kleintjes die haar volgde bleek dus dat ze met haar neus boven op een muis aan het volgen was... niet dat ze hem pakte
phoebe heeft wel eens een muis gebracht naar mij (netjes op bank neerleggen en mauwen van kijk is!) maar die was al dood voor dat ze hem had
Ik wil ook spelenquote:Op maandag 4 januari 2010 10:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen niet gek veel gespeeld... ben bij pvt2 gestopt lol misschien vanmiddag weer
je kan ook kijken bij een dierenasiel bij je in de buurt. Daar zoeken ze wel eens tijdelijke baasjes om kat te laten wennen aan mensen ofzo, of wat meer persoonlijke verzorging nodig heeft.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:39 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Jij is Friendsfan???
![]()
KZ
Menen jullie het serieus van jullie kat(ten)? Want ik eigenlijk wel! Het liefst had ik allang zelf een kat genomen, maar er staat nog een buitenlandstage in de planning ergens, dus vandaar dat ik daar beter nog even mee kan wachten. Ik zou toen tijdelijk op een kat van een vriendinnetje passen, maar ik spreek haar niet meer zo veel. Verder zijn alle katten in mijn omgeving die hard buitenbeestjes en ik woon op een bovenhuis.
Ik ben wel een echte katten expert (mee grootgebracht) en mega dierenlover, dus kan ik oprecht zeggen dat ik een goed oppasadresje ben hoor. Paar jaar geleden was ik nog trotse eigenaresse van twee helden, maar ex heeft ze meegenomen
.
Marktplaats biedt misschien ook nog wel een oplossing. Staan vaker oproepjes voor kattenoppas gezocht op.
aahhhh *hug*quote:Op maandag 4 januari 2010 10:41 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik wil ook spelenmaar dat wordt vnv pas, boehoe!
Oh ja, das misschien ook wel een goed idee!quote:Op maandag 4 januari 2010 10:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je kan ook kijken bij een dierenasiel bij je in de buurt. Daar zoeken ze wel eens tijdelijke baasjes om kat te laten wennen aan mensen ofzo, of wat meer persoonlijke verzorging nodig heeft.
friends? wasda??
en dat op de maandagquote:Op maandag 4 januari 2010 10:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Oh ja, das misschien ook wel een goed idee!
Als het nou niet lukt met dat asieldinges kan ik mijn kat wel eens loslaten in je huis, kijken wat ze doet, ben ik wel benieuwd naarquote:Op maandag 4 januari 2010 10:47 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Oh ja, das misschien ook wel een goed idee!
ik denk dat 1 van mijn katten niet echt meer in kattenvervoershokje past...phoebe is mega grootquote:Op maandag 4 januari 2010 10:54 schreef Brittie het volgende:
[..]
Als het nou niet lukt met dat asieldinges kan ik mijn kat wel eens loslaten in je huis, kijken wat ze doet, ben ik wel benieuwd naar!
Dat wordt een dieetje en een abo op de kattensportschool danquote:Op maandag 4 januari 2010 10:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik denk dat 1 van mijn katten niet echt meer in kattenvervoershokje past...phoebe is mega grootdies na haar sterrilisatie gaan uitzetten en voor mijn gevoel stopt het maar niet
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:54 schreef Brittie het volgende:
[..]
Als het nou niet lukt met dat asieldinges kan ik mijn kat wel eens loslaten in je huis, kijken wat ze doet, ben ik wel benieuwd naar!
ik had mijn katten 5 wekn bij mijn moeder gedumpt omdat ik op vakantie ging. 2 van de katten vonden het prima en als min moeder in hun kamer ging liggen kwamen ze bij mijn moeder aandacht halen. Joey daar integen moest niets van me moeder hebben (ik gok mensenkennisquote:Op maandag 4 januari 2010 11:04 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Als je niet zo'n stresserd hebt als mijn ouders (is 3wkn van slag na een tripje in de auto), be my guest. Anders is het natuurlijk wel zielig. Maar sommige katten zijn superrelaxt.
Wij hadden vroeger een kat en zij vond het geweldig om overal mee naartoe te gaan! Ze kwam ook altijd bij je onder de douche staan en ging mee in bad![]()
! Briljant beestje. Ze was ook zo aan ons gehecht dat als wij zonder haar op vakantie gingen ze helemaal kale plekjes kreeg, omdat ze ons zo miste
.
Dat is precies mijn katquote:Op maandag 4 januari 2010 11:04 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Wij hadden vroeger een kat en zij vond het geweldig om overal mee naartoe te gaan! Ze kwam ook altijd bij je onder de douche staan en ging mee in bad![]()
!
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:58 schreef lezzer het volgende:
Iedereen weer aan het werk?
Ook als je het water aan zette?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:04 schreef Qebbel het volgende:
Ze kwam ook altijd bij je onder de douche staan en ging mee in bad![]()
!
Te laatquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Te laateerste serieuze wintersportblessure opgelopen. Ik word als het goed is door de alarmcentrale naar Nederland gehaald..
[..]
Te laateerste serieuze wintersportblessure opgelopen. Ik word als het goed is door de alarmcentrale naar Nederland gehaald..
Ah, kut, dat meen je nietquote:Op maandag 4 januari 2010 16:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
ook beterschapjes van logician!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Speaking of, waar is zij?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ook beterschapjes van logician!
neen was het maar zo'n feestquote:Op maandag 4 januari 2010 16:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Speaking of, waar is zij?
Of lig jij daar in bed en internetten jullie samen?
gedaanquote:Op maandag 4 januari 2010 16:24 schreef lezzer het volgende:
Da's ruk.
Ik heb zelf ook anderhalve maand met de griep getobt. Nu is het weer een beetje fatsoenlijk gelukkig.
Wens je Logi dan ook beterschap van ons? In ieder geval van mij?
[..]
Weet je niet eens waar Alicey uithangt?quote:
Doorgaans welquote:Op maandag 4 januari 2010 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet je niet eens waar Alicey uithangt?
Lekker dan dat het nog niet bekend is...quote:Op maandag 4 januari 2010 21:34 schreef Vanyel het volgende:
Knie kapot. Nog niet helemaal helder hoe, maar het is niet gebroken.
Strompel strompel door een saai skidorp, ik wil naar huis!
Logi ook succes ermee
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:10 schreef lezzer het volgende:
pfff, ik had hele luxe muesli gekocht.
Blijkt die heel smerig
[ afbeelding ]
Mjah, maar de meeste mensen vinden dat lekker... denk ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:26 schreef lezzer het volgende:
Die stond er naast !![]()
Ik had eerder van Jordan, die luxe muesli, maar nou dacht ik "ik doe een keer luxe"....
Dat zeg ik.. De "meeste mensen" vinden het lekker.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:41 schreef lezzer het volgende:
Het is mierzoet. Volgens mij zit er een kwak suiker bij dat je er niet goed van wordt.
*op zoek gaat naar Jordans
Het is uiteindelijk cruesli geworden. Met melkquote:
Hardlopen en squashen dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:42 schreef SingleCoil het volgende:
Ik vind die cruesli met chocola wel lekker. Maar dat past weer niet in een omvangverminderend dieet.
Niet dat ik me daar tegenwoordig nog heel veel van aantrek, ik ben nu eenmaal dik en ik moet er echt waanzinnig veel moeite voor doen om niet dik te zijn. Teveel, eik...
Is lekker.quote:edit:MET MELK? Getver, dat doet A. ook altijd...
dat geldt voor alles wat enigzins eetbaar is, lijkt het wel...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:21 schreef Vanyel het volgende:
Die dorset is idd lekker.
Van cruesli word je trouwens wel makkelijk heul dik. De hoeveelheid die qua calorieen gelijk staat aan een dubbele boterham past net in een holle kies.
Idd, veel te veel suiker. Ik heb een tijdje een low carb dieet gedaan, toen vlogen de kilo's er echt af, ik was in een jaar bijna 30 kilo kwijt. Maar ja, geen bier, geen alcohol, geen brood, geen pasta's, geen suiker, wel veel vlees...zo kun je toch niet leven?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:28 schreef lezzer het volgende:
Terwijl brood best wel veel calorieën heeft.
Bij mij is het toch 4 boterhammen of een bakje muesli.
Ik vind brood veel te lekker
Cruesli heeft trouwens best veel suiker. Net als al die "gezonde" produkten. Gewoon omdat het anders niet te vreten is denk ik.
Ik zie ook meer in meer lichaamsbeweging i.p.v. minderen met eten en drinken..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Idd, veel te veel suiker. Ik heb een tijdje een low carb dieet gedaan, toen vlogen de kilo's er echt af, ik was in een jaar bijna 30 kilo kwijt. Maar ja, geen bier, geen alcohol, geen brood, geen pasta's, geen suiker, wel veel vlees...zo kun je toch niet leven?
Ik heb dat twee keer gedaan. En ook twee keer zoveel afgevallen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Idd, veel te veel suiker. Ik heb een tijdje een low carb dieet gedaan, toen vlogen de kilo's er echt af, ik was in een jaar bijna 30 kilo kwijt. Maar ja, geen bier, geen alcohol, geen brood, geen pasta's, geen suiker, wel veel vlees...zo kun je toch niet leven?
ik eet ze vrij weinig eigenlijk maar heb echt toetjes periode...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb dat ook heel erg.
Ik denk dat ik ook gewoon te veel zuivel eet.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:47 schreef Logician het volgende:
* Logician "lek geprikt" geeft knuffel aan iedereen.
[ afbeelding ]
Konijnenknuffelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:47 schreef Logician het volgende:
* Logician "lek geprikt" geeft knuffel aan iedereen.
[ afbeelding ]
Morgen een deel v.d uitslag en overmorgen een deel. Ze hebben echt superveel afgenomenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
en wanneer weten ze wat het allemaal is meis?
hoeveel buisjes dan??quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:02 schreef Logician het volgende:
[..]
Morgen een deel v.d uitslag en overmorgen een deel. Ze hebben echt superveel afgenomen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef Logician het volgende:
Ben aan de kippebouillonen flesje water, ben zo uitgedroogt als maar kan
Ik zou daar wel op blijven letten, vocht is heel belangrijk..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef Logician het volgende:
Ben aan de kippebouillonen flesje water, ben zo uitgedroogt als maar kan
Vrouwen moeten niet ongevraagd je laarzen weggooien!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:08 schreef lezzer het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-40000-euro-weg.html
Hier dat zal je leren om niet met je vrouw te praten
ze hebben het over een enkel laars en neit een paar dus kan het wel begrijpen dat ze een half paar weggooitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Vrouwen moeten niet ongevraagd je laarzen weggooien!
Ze had beter haar tijd kunnen gebruiken door de missende laars op te zoeken en ze dan gelijk even een beetje netjes oppoetsen enzo. A. zou dit nooit doen!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ze hebben het over een enkel laars en neit een paar dus kan het wel begrijpen dat ze een half paar weggooit
blijkbaar was die laars al lang pleitos, 40.000euries heb e in roemenie niet zo snelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ze had beter haar tijd kunnen gebruiken door de missende laars op te zoeken en ze dan gelijk even een beetje netjes oppoetsen enzo. A. zou dit nooit doen!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb niet eens een laars! Of twee! Dus als mijn vrouw een laars zou vinden dan zou die van haar minnaar zijn!
Oh, wacht, waarschijnlijk van mijn cowboyminnaar.
Nou vooruit, omdat we in Lesbeau zitten, ook een plaatje van een vrouw...
[ afbeelding ]
Ja, als geheel iig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:33 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
vind jij dát een lekker ding, A. ?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:43 schreef lezzer het volgende:
Waar zijn heur laarzen?
* lezzer eet gegrilde groenten. Met een stukje vis, dat dan weer wel...
Ik had ook niet gezegd wat ik van de eerste vond hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, die laarzen!quote:
Dit is dus echt zo'n typische chick waar mannen op vallen. Of beter gezegd; waar mannen op geilen. Beetje pornohoofd heeft ze. Ik denk dat de meeste lesbeaus simpelweg niet echt warm worden van zo'n zaadvragend gezicht.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:41 schreef SingleCoil het volgende:
Ja, waarom is dát nou weer ene schnoll? Gewoon, een leuk blond meisje...
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog niet min ding maar beter dan die hier boven
[ afbeelding ]
al sla je me dood, gewoon gegoogled op lekkere wijven en hij staat ook ergens op fok, want het was een link via een forum hierquote:
doe jij dan!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:01 schreef lezzer het volgende:
Kunnen we niet gewoon mooie dames posten?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:25 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
doe jij dan!
[ afbeelding ]
...nog meer ancillia...
Oeh speelt zij niet in Heroes?!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
al sla je me dood, gewoon gegoogled op lekkere wijven en hij staat ook ergens op fok, want het was een link via een forum hier
Thanksquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:30 schreef Logician het volgende:
@Lezzer, mooi stukje van het cvs topic
geen ideequote:
Ook best aardig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
meg ryan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in you've got mail vind ik haar echtquote:
geen idee maar ze ziet er daar gewoon weer hot uit (en dat voor 48jaar) denk dat ze een betere plastisch chirurg in de armen heeft genomenquote:
Ken ik verder niet..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
in you've got mail vind ik haar echt
quote:
Oh, dat lijkt mij wel leuk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]een lieve romcom
mja daar moet je maar net van houden
heeftie wat te willen dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt mij wel leuk.Het zal alleen wat moeite kosten om SC te overtuigen.
quote:
[croma reclame accent opzet]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Oh jij bent wel écht een bikkel zeg!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:08 schreef wonderer het volgende:
*wat zemelvlokken en sojamelk naar binnenwerk*
Luxe muesli
Ik ken die reclame niet want ik kijk haast nooit TV.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
[croma reclame accent opzet]
"Ja, en een extra stukkie vlees van m'n man. Vindt ie lekker"
Daar moet ik dan aan denken
Tjeempie, je bent wel hard voor jezelf!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:08 schreef wonderer het volgende:
*wat zemelvlokken en sojamelk naar binnenwerk*
Luxe muesli
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik er wel een doosje rozijnen bijflikker anders is het echt niet te eten. Maar dat spul heeft van bijna alles 100% ADH dus goed begin van de dagquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh jij bent wel écht een bikkel zeg!
Ik zit dus op youtube te zoeken naar die cromareclame. Kom ik allemaal van die 80's reclames tegen.
Dat ziet er echt niet uit.
Is ook van 30 jaar geleden...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ken die reclame niet want ik kijk haast nooit TV.
Oh, dan is het dus niet eens zo gek dat ik het niet ken.quote:
Heel juist. Ja, dames, er kan er nu eenmaal maar één de baas in huis zijn, en dat ben ik.Dus bij ons thuis gebeurt er wat ik wil.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
[croma reclame accent opzet]
"Ja, en een extra stukkie vlees van m'n man. Vindt ie lekker"
Daar moet ik dan aan denken
Jezus! Ze duren ook echt een minuut! En dan komt er nog steeds minder uit dan wat wij nu in 10sec zien op de tv!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh jij bent wel écht een bikkel zeg!
Ik zit dus op youtube te zoeken naar die cromareclame. Kom ik allemaal van die 80's reclames tegen.
Dat ziet er echt niet uit.
tering hequote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:37 schreef lezzer het volgende:
Gewoon rustig 5 sec lang vlees proeven.
Met een Torremolinoshoofd
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:07 schreef Qebbel het volgende:
Vergeet French Kiss niet!
[ afbeelding ]
![]()
what goes in can come out ehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en botox is niet definitief, dat verdwijnt gewoon weer
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Ja die ja!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:37 schreef lezzer het volgende:
Gewoon rustig 5 sec lang vlees proeven.
Met een Torremolinoshoofd
meestal krijg ik ook wat ik wilquote:
Gelukkig heb je de foto's nogquote:
niet lief!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:26 schreef Vanyel het volgende:
Dan moeten we daar nu maar eens een stokje voor steken
niet liefquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de foto's nog
(en de telefoonrekening...)
en nu alle verhalen ajbquote:
Ja, maar ook heel weinig aan te doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:21 schreef Vanyel het volgende:
Zoo irritant altijd!
Weer een keelontsteking?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt niet te geloven dit... ben op het werk en tijdens het praten hoorde ik mijn stem weer achteruit gaan
morgenmiddag maar weer naar huisarts
mijn keel doet helemaal niet eens pijn en vorige week deed ie ook maar 2 dagen pijn.....quote:
Misschien op een andere manier iets met je stem niet in orde?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn keel doet helemaal niet eens pijn en vorige week deed ie ook maar 2 dagen pijn.....
denk het maar zou niet weten.... enige bijklacht is hoesten, zo lekkere drogen kriebelhoest die ik nu ook al weer meer dan week heb. van die pilletjes tegen de prikkeling werken iig nietquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien op een andere manier iets met je stem niet in orde?
quote:
quote:
Hmm... vastzittend slijm misschien?quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
denk het maar zou niet weten.... enige bijklacht is hoesten, zo lekkere drogen kriebelhoest die ik nu ook al weer meer dan week heb. van die pilletjes tegen de prikkeling werken iig niet
aahhquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:45 schreef Avey het volgende:
Eindelijk klaar met foto's uploaden naar computer... ik heb er aan de ene kant veel te veel gemaakt en aan de andere kant veel te weinig
Morgen weer college... ik wil niet!
Mooi!quote:
Daar sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
en wanneer krijgen wij de foto's te zien??
Ik ben helemaal verliefd geworden op die stadquote:
Hiroshima was vooral heel interessant, eigenlijk vreemd hoe weinig je weet over wat daar nou precies gebeurd is. Leuke stad verder trouwens, erg gezellig. Die mensen daar gaan natuurlijk ook gewoon door met het leven.quote:hiroshima zal wel indrukwekkend geweest zijn
[nutteloosfeitjes] wist je dat er een man is (die nog steeds leeft) die en de atoomaanval op hiroshima als nagasaki heeft overleefd?? [/nutteloosfeitjes]
Jaquote:
Jup, kom maar op met die foto's!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:32 schreef Qebbel het volgende:
Gave foto's!Moet ik nou ook??
![]()
Ik zou vanavond bij de girlfriend slapen, maar kon er niet komen door het weer! Begon net te sneeuwen toen ik wegreed. Sufff geleend van moeders ivm winterbanden, maar deed vervolgens ruim 35 minuten over 1 afrit!! Toen maar weer erafgegaan. Was echt geen doorkomen aan!
Nu ben ik heul alleen thuis
like duhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Dat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:40 schreef Brittie het volgende:
[..]
Jup, kom maar op met die foto's!
En aww.
Hier in 010 gaat alles precies langs ons.quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:33 schreef lezzer het volgende:
Zo, ik ben op het werk geraakt![]()
Nou nog naar huis straks
Hier (in de 040-area) sneeuwt het.
Wel posten dan hequote:Op donderdag 7 januari 2010 08:19 schreef Qebbel het volgende:
Ik ga zo maar eens naar het vondelpark om foto's te maken. 't Is wel errug mooi namelijk!
Het heet OV Chipkaart en het is een prima uitvinding. http://www.ov-chipkaart.nl/quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:21 schreef Avey het volgende:
Ik bedenk me net dat ik nog helemaal geen OV ding voor 2010 geregeld heb... zo'n pas is het nu toch? Ik heb dat onding niet eens
Dus ik ben me aan het afvragen hoe ik naar college kom vandaag...
werkt die dan nog, waar jij woont? Hier in 010 bestaan ze niet meer...quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:06 schreef Avey het volgende:
Mja die zal dan wel thuis liggen... strippenkaart maar kopen dan
Even op dit bericht van 17dec terugkomend: Kreeg net te horen dat de vader van mijn beste vriend is overleden! Jezus, hoe snel kan zoiets gaan zeg!? Bahquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:03 schreef Qebbel het volgende:
Bah, krijg toch klote nieuws. Vader beste vriend blijkt opeens vol uitzaaiingen; einde verhaal. Beste vriendin van mijn moeder kanker. WHY??? Vier jaar geleden mijn stiefmoeder eraan verloren en sindsdien is dit soort nieuws elke keer weer een KLAP. Moet er gewoon van
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |