Omgquote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en in de bus van het Station Eindhoven naar huis kwam er ook nog een Afrikaan naast me zitten die vond dat ik voor Jezus moest kiezen en dat ik naar de hel ging als ik geen goed leven zou leiden. Hij vroeg of ik wel eens loog of stal, maar toen ie naar mijn seksleven begon te vragen zei ik dat het echt zijn zaak niet is en dat ik verder geen interesse whatsoever had. Toen vroeg ie of ik boos was. Toen zei ik nee, en dat ik sowieso wel naar de hel zou gaan omdat ik homo ben. En toen draaide ik het volume van mijn muziek zo hard dat ik niks meer hoorde
.
Mijn jongetje vroeg of ik de post even in de brievenbus wilde leggenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:38 schreef wonderer het volgende:
Mijn jongetje zit op zijn werk, maar ik heb mijn snuggie aan en ik ga zo even sporten om warm te worden.
Kom op, we need you bitchesquote:Op donderdag 17 december 2009 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Lesbo's, waarom trekken we (hihi) die niet een paar hierheen.
Hoe sneu.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoi Zhenar, ik post hier dus ookal!
Oh nee.... Kut voor je Qebbel.. Kalm aan meisje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:03 schreef Qebbel het volgende:
Bah, krijg toch klote nieuws. Vader beste vriend blijkt opeens vol uitzaaiingen; einde verhaal. Beste vriendin van mijn moeder kanker. WHY??? Vier jaar geleden mijn stiefmoeder eraan verloren en sindsdien is dit soort nieuws elke keer weer een KLAP. Moet er gewoon van
.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh nee.... Kut voor je Qebbel.. Kalm aan meisje.
Thnx!quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:40 schreef wonderer het volgende:
Zo'n "niks meer aan te doen" is wel het ergste van het erge ook
*knuffel*
Dat is ECHT zuur, zeg. Wat een bullshit...quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:07 schreef Qebbel het volgende:
[..]Vriendin van mijn moeder moet gewoon zsm geopereerd worden: ze kunnen alle kanker operatief verwijderen, dus wegewezen dan maar! Maar vanwege de feestdagen kan dat pas in januari.
En ookal kan de vader van mijn vriend niet meer beter worden; hoe eerder hij geopereerd wordt, hoe langer hij kan!
Heb je hem nog gevraagd of Pro Rail medewerkers naar de hemel of de hel gaan?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en in de bus van het Station Eindhoven naar huis kwam er ook nog een Afrikaan naast me zitten die vond dat ik voor Jezus moest kiezen en dat ik naar de hel ging als ik geen goed leven zou leiden.
Jammer, want ik ben wel benieuwd wat hij daarop te zeggen zou hebben.quote:Hij vroeg of ik wel eens loog of stal, maar toen ie naar mijn seksleven begon te vragen zei ik dat het echt zijn zaak niet is en dat ik verder geen interesse whatsoever had. Toen vroeg ie of ik boos was. Toen zei ik nee, en dat ik sowieso wel naar de hel zou gaan omdat ik homo ben. En toen draaide ik het volume van mijn muziek zo hard dat ik niks meer hoorde
.
Jezus Qebbel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:03 schreef Qebbel het volgende:
Bah, krijg toch klote nieuws. Vader beste vriend blijkt opeens vol uitzaaiingen; einde verhaal. Beste vriendin van mijn moeder kanker. WHY??? Vier jaar geleden mijn stiefmoeder eraan verloren en sindsdien is dit soort nieuws elke keer weer een KLAP. Moet er gewoon van
.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:03 schreef Qebbel het volgende:
.
Ik ruim 10 uurquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh! een kleine 12 uurtjes geslapen vanacht... dat is lang geleden
enige nadeel is van zoooo lang slapen is dat je brak wakker word lolquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ruim 10 uuren ik ben er blij mee.
ik was gewoon *plop* ineens wakker haha en het is idd koudquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben heerlijk langzaam wakkergeworden. Heb het alleen wel koud, en heb honger, maar ik wil niet onder mijn deken uit.
Ja, ongelooflijk eigenlijk he, als je er zo over nadenkt? Natuurlijk willen ook artsen het feest thuis vieren met familie en zo. Maar er staan wel mensenlevens op het spel!quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is ECHT zuur, zeg. Wat een bullshit...
Mijn stad is den haagquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:45 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, ongelooflijk eigenlijk he, als je er zo over nadenkt? Natuurlijk willen ook artsen het feest thuis vieren met familie en zo. Maar er staan wel mensenlevens op het spel!
Thnx allemaal trouwens.
Lekker dat je zo lang geslapen hebt KZ! Ikkuh maar 5u ofzo, dus best gebroken. Heb wel vakantie vanmiddag, dus dat is. Ga meteen lunchen met m'n moeder en naar de kapper. Allemaal in (volgens mij) jouw stad, kz
. What a ladiesday
.
I know! Daar ga ik altijd naar de kapperquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Mijn stad is den haagmisschien moet ik maar bij je buurten
haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |