Zit je wel al dichtbij het station?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:05 schreef Avey het volgende:
Ik moet zo met de trein van Groningen naar Schiphol... wish me luck
op dit moment geen verstoringen van groningen naar schipholquote:Op donderdag 17 december 2009 15:05 schreef Avey het volgende:
Ik moet zo met de trein van Groningen naar Schiphol... wish me luck
Dank jequote:Op donderdag 17 december 2009 15:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Veel plezier en heel fijne vakantie!
Gelukkig welquote:Op donderdag 17 december 2009 15:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zit je wel al dichtbij het station?
Japanquote:Op donderdag 17 december 2009 15:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
op dit moment geen verstoringen van groningen naar schiphol
maar waar vlieg je naar toe dan?
Tjeempie.. Hier ligt een paar centimeter en er komt niks bij. Alle buien draaien om Rotterdam heen.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:11 schreef Avey het volgende:
Gelukkig wel
Maar het is hier echt vreselijk, er ligt al een dik pak van 30 cm en het gaat alleen maar harder sneeuwen
quote:Japan
Nee, met Turkish Airlinesquote:Op donderdag 17 december 2009 15:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
oeh...
Met JAL??
ik wil heel graag ooit eens naar kyoto in japan
Nope! M'n vriendin ook niet, we kunnen allebei geen woord Japans dus het wordt gewoon een avontuurquote:Op donderdag 17 december 2009 15:14 schreef Alicey het volgende:
Ben je al eens eerder in Japan geweest?
konichuwa (goeden dag)quote:Op donderdag 17 december 2009 15:19 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee, met Turkish AirlinesDie was het goedkoopst.
[..]
Nope! M'n vriendin ook niet, we kunnen allebei geen woord Japans dus het wordt gewoon een avontuur
Sowieso al, want de Japanse cultuur schijnt ook nogal euh.. afwijkend te zijn t.o.v. wat we gewend zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:19 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee, met Turkish AirlinesDie was het goedkoopst.
[..]
Nope! M'n vriendin ook niet, we kunnen allebei geen woord Japans dus het wordt gewoon een avontuur
Nope. Schiphol is wel fatsoenlijk georganiseerd en slaagt er daarom ook in om de landingsbanen sneeuwvrij te houden.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:24 schreef lezzer het volgende:
Heeft Schiphol daar niet ook veel last van met sneeuw?
Eerste kerstdag ouders, tweede kerstdag schoonouders. Hoe burgerlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:24 schreef Seven. het volgende:
Wat zijn de plannen eigenlijk met kerst?
Eerste kerstdag ga ik naar mijn ouders, tweede kerstdag breng ik door met fokkers.![]()
Dat is dan meer met flinke vorst of met slecht zicht?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nope. Schiphol is wel fatsoenlijk georganiseerd en slaagt er daarom ook in om de landingsbanen sneeuwvrij te houden.
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eerste kerstdag ouders, tweede kerstdag schoonouders. Hoe burgerlijk.
Jammer van je zus wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:27 schreef lezzer het volgende:
Eerste kerstdag naar mijn familie (van mijn vaders kant. Dan is bijna iedereen er, ooms, tantes, neven nichten mijn ouders en oma. Mijn zus en d'r man en kinderen zijn er dan helaas niet, want de jongste is anderhalf en dat is een dramaleeftijd voor een kerstdiner. Dus, die slaat een jaartje over.
Tweede kerstdag hebben we mijn schoonmoeder en mijn schoonzusje te eten.
Gewoon 's middags.
Ik weet eigenlijk niet wat wel voor problemen kan zorgen. Slecht zicht wel, hoewel Schiphol ook daar volgens mij best wel mee overweg kan.. Het voordeel is dat er op Schiphol heel veel vliegbewegingen zijn, waardoor ook vorst wellicht niet zo'n probleem is. Vanaf Rotterdam vliegt 's nachts haast niets, dus ik kan me wel voorstellen dat het daar een groot probleem is.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is dan meer met flinke vorst of met slecht zicht?
Ja dat wel.quote:
een trein naar utrecht?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:08 schreef Vanyel het volgende:
Teringkutje, ik sta al een uur in Nijmegen, trein vertrekt maar niet en ik moet naar Utrecht (en kerstfeest van werk vanavond).
Roepen ze net om of er een hoofdconducteur of machinist onder de passagiers is en of die zich ff wil melden. Benieuwd of we ooit nog gaan rijden..
Ooh nu vertrekken we, hoera
Haha je hebt gewoon je hand opgestoken en geroepen "JA IKKE!"?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:08 schreef Vanyel het volgende:
Teringkutje, ik sta al een uur in Nijmegen, trein vertrekt maar niet en ik moet naar Utrecht (en kerstfeest van werk vanavond).
Roepen ze net om of er een hoofdconducteur of machinist onder de passagiers is en of die zich ff wil melden. Benieuwd of we ooit nog gaan rijden..
Ooh nu vertrekken we, hoera
Een beetje maar hoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:11 schreef lezzer het volgende:
Lang leve het openbaar vervoer, ik hoor het al wel weer![]()
Ik ga vanavond een poging doen aan de andere kant van het land te komen, te weten, de regio Rotterdam... Waar blijkbaar wél sneeuw ligt.
Waarom ook nietquote:Ghe, als het niet naar mij komt, dan ga ik wel naar de sneeuw
eetsmakelijk!quote:Op donderdag 17 december 2009 17:58 schreef Logician het volgende:
Fijne vakantie avey
en knuf aan iedereen die het nodig heeft, ik ga bedenken wat voor soort stamppot we nu eens uit gaan proberen vandaag
ghehe nu.nl aan het volgen?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:24 schreef wonderer het volgende:
Wat een gezeik met die sneeuw in Nederland
Neu, dit topic is meer dan zatquote:Op donderdag 17 december 2009 19:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ghehe nu.nl aan het volgen?
lekker onder warm dekentje, kaarsjes aan, wierrookje erbij, stapel films, een lief meisjequote:Op donderdag 17 december 2009 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neu, dit topic is meer dan zat
Hier waait het keihard en is het -10. Mooi niet dat ik naar buiten ga vandaag.
van dat blond is niets meer van over en dat was 1 van de laatste keren dat mijn moeder mij in een rokje/jurk kreegquote:Op donderdag 17 december 2009 19:56 schreef Logician het volgende:
KZ cuuuuuuute oeh en dat wat je opnoemt is precies wat ik ga doen zo
KZquote:Op donderdag 17 december 2009 18:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
eetsmakelijk!
Hoe fucking cute was jij vroeger - Deel II
kan je Kz zien toen ze nog lief klein en onschuldig was (erm nog steeds is)
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Goh ik had maar 4 uur vertraging, waarvan 3 uur op een overvol station zonder dat er treinen reden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |