misschien was dat beestje allang dood maar zat zijn angel precies aan de kant waar jij je vinger heen duwdequote:Op woensdag 16 december 2009 21:28 schreef Avey het volgende:
Hoe hij daar zo lang heeft kunnen overleven is mij een raadsel
Jammer genoeg voor hem was mijn schoenzool uiteindelijk fataal. Wraak is zoet.
Goed geregeld weer van de NS.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou...ik ga vandaag weer eens te laat komen
sta ik op den haag hs, blijkt de trein niet te rijden en gereroute te zijn naar den haag centraal... dus ga ik daar heen. Zit ik in vervangende trein die normaal van hs vertrekt (op dat moment al een trein half uur te laat) om uit die trein gekickt te worden omdat ie gecanceld is omdat er geen machinist is dus zit nu in de trein die van orgine vertrekt van den haag cs die om :28 moet vetrekken maar dus vertraagd omdat ze moeten wachten tot de mensen van de :16 trein er in zit.... en een omroep dat ze moeten wachtenen jaja we rijden
Ik ookquote:Op donderdag 17 december 2009 08:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben vanochtend maar 3 keer bijna onderuit gegaan en dat alles natuurlijk op een zeer charmante manier, zoals ik alles in het leven doe.
Succes trouwens!quote:Op donderdag 17 december 2009 07:24 schreef lezzer het volgende:
Zo, ik ben al op kantoor. Om 8.00u beoordelingsgesprek en daarna meteen weer naar huis denk ik.
Voor de sneeuw uit, met een beetje mazzel.
Al zou het kunnen dat het zuidoosten helemaal geen sneeuw krijgt...
Ja, maar dan wel rond een uur of 22.00 he, niet in de spits vandaag want dan rijden de treinen kut en dan is het drukquote:Op donderdag 17 december 2009 09:26 schreef Qebbel het volgende:
't Is hier alweer boven nul. Jammer, want dan wordt het zo'n vieze kledder. En als het vanavond lekker weer allemaal opvriest, heb je morgen sensatie in de spits.
Ja joh, veel eerder zal het niet zijn denk ik. In ieder geval vast wel na de avondspits. Tja en als er dan straks een mini vliesje ijs op de leidingen en rails ligt, ligt de hele NS plat natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2009 09:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel rond een uur of 22.00 he, niet in de spits vandaag want dan rijden de treinen kut en dan is het druk.
Goed heequote:Op donderdag 17 december 2009 09:35 schreef Brittie het volgende:
Zonder kleerscheuren door de sneeuw naar m'n werk gefietst
Maar Utrecht-Maarssen is over de Amsterdamsestraatweg! Daar is gestrooidquote:Op donderdag 17 december 2009 09:53 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja joh, veel eerder zal het niet zijn denk ik. In ieder geval vast wel na de avondspits. Tja en als er dan straks een mini vliesje ijs op de leidingen en rails ligt, ligt de hele NS plat natuurlijk.
[..]
Goed hee! Mijn vriendinnetje mocht niet fietsen van mij vanmorgen naar haar werk (Utrecht-Maarssen), dus is ze, na enig tegenstribbelen met de trein gegaan
. Maar is wel beter. Zag d'r al ergens onderuit glijden
.
Ja hequote:Op donderdag 17 december 2009 10:04 schreef Brittie het volgende:
[..]
Maar Utrecht-Maarssen is over de Amsterdamsestraatweg! Daar is gestrooidben ik overheen gekomen vanochtend!
. Maar wel fijn dat ze goed naar je luistert
. Hehe.
ajb niet in spits van vandaag..... wil gewoon naar huisquote:Op donderdag 17 december 2009 09:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel rond een uur of 22.00 he, niet in de spits vandaag want dan rijden de treinen kut en dan is het druk.
Tja, toch wel uit jouw stad ergensquote:Op donderdag 17 december 2009 10:51 schreef Brittie het volgende:
[..]
Zo 1 wil ik ook wel, waar heb je jouwes gehaald?
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:12 schreef Logician het volgende:
Kreeg vannacht een smsje van DrMarten (ook een fokker maar irl een van mijn beste vrienden) dat hij onderuit was gegaan, elleboog gebroken en heule arm in het gips
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:12 schreef Logician het volgende:
Kreeg vannacht een smsje van DrMarten (ook een fokker maar irl een van mijn beste vrienden) dat hij onderuit was gegaan, elleboog gebroken en heule arm in het gips
hf!quote:* Logician gaat weer lekker warm in bed het volgende seizoen van Monk kijken
Ik niet hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 10:53 schreef Alicey het volgende:
Waarom wil iedereen hier vriendinnetjes die braaf luisteren?
jij wilt een vriendje die naar je luistert natuurlijkquote:
ik vind hem vreselijkquote:Op donderdag 17 december 2009 11:12 schreef Logician het volgende:
PS: KZ lieve foto
* Logician gaat weer lekker warm in bed het volgende seizoen van Monk kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
D'rbij, of alleen?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
en ik wil ook in warm bed liggen...
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat een chaos.... vetragingen, minder tijd om passagiers te verwerken terwijl er meer meevliegen dan normaalblij dat ik nu zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes dan maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Iemand moet het gewoon zeggen....
Waarom stúúr je hem dan?????
omdat het niet om mij ging maar onze k's choice kaartjesquote:Op donderdag 17 december 2009 12:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Iemand moet het gewoon zeggen....
Waarom stúúr je hem dan?????
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:55 schreef Qebbel het volgende:
[..]
D'rbij, of alleen?![]()
[..]
Succes dan maar!
1 van de 2 is al goed... beide is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een
[ afbeelding ]
Ibuprofen??? WIL JE ME DOOD HEBBEN?![]()
en die hugsel is
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat een chaos.... vetragingen, minder tijd om passagiers te verwerken terwijl er meer meevliegen dan normaalblij dat ik nu zit
Sorry, ik ga vanavond ook nog vliegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Sorry, ik ga vanavond ook nog vliegen
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ibuprofen??? WIL JE ME DOOD HEBBEN?![]()
krijg vette hartkloppingen van die troepquote:
Ik kijk denk ik niet goed genoeg om me heenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:19 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Tja, toch wel uit jouw stad ergens.
[..]
Preciesquote:Op donderdag 17 december 2009 13:14 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik kijk denk ik niet goed genoeg om me heen.
Enne, vriendinnetjes hoeven niet altijd heel goed te luisteren, maar in het geval van sneeuw en voorzichtig doen wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:39 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Precies
Het moet natuurlijk wel spannend blijven, het altijd met elkaar eens zijn is ook maar saaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enne, ja hoor, kom ik wel es
Je weet toch zichzellef.
Ok, nou daar heb ik min of meer de mijnus vandaan. Al kende ik haar al wel langer via studiequote:Op donderdag 17 december 2009 14:34 schreef Brittie het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel spannend blijven, het altijd met elkaar eens zijn is ook maar saai
Enne, ja hoor, kom ik wel es
Nicequote:Op donderdag 17 december 2009 14:48 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ok, nou daar heb ik min of meer de mijnus vandaan. Al kende ik haar al wel langer via studie.
Veel plezier en heel fijne vakantie!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:05 schreef Avey het volgende:
Ik moet zo met de trein van Groningen naar Schiphol... wish me luck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |