abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85824505
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 03:39 schreef WilburQuant het volgende:
Ik lees steeds: "Ik ben verliefd op Joran"
Die kont hoeft inmiddels niet meer opgerekt te worden.
pi_85824524
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 03:40 schreef OeJ het volgende:

[..]

Die kont hoeft inmiddels niet meer opgerekt te worden.
Ik denk dat dat wel meevalt. Hij zal tot op dit moment zelf meer kontjes opgerekt hebben (voor de tijd dat hij gevangen zat).
pi_85828366
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 01:28 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

op elk potje past een dekseltje, maak je geen zorgen
Het ziet er ook naar uit dat je het zonder al te veel problemen voor jezelf geaccepteerd hebt.

Hoe heeft je familie en de rest van de buitenwereld gereageert of weten die het nog niet?
Nog niet. Van plan om dat binnenkort toch maar 'ns te doen. Geen idee hoe ik dat ga aanpakken, mijn ouders en vrienden hebben het nog altijd over een vriendin. :P

quote:
Op zondag 29 augustus 2010 01:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Genoeg gaycafé's enzo toch? En andere gaygerichte aktiviteiten...
Gaycafé's lijken me eigenlijk niks, maar ga dat wel een keertje proberen als ik out ben, dan weet ik het ook zeker.

Activiteiten wel, maar daar kan ik eigenlijk vrij weinig over vinden.

[ Bericht 16% gewijzigd door EenvoudigeRups op 29-08-2010 12:28:04 ]
pi_85828477
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 02:03 schreef Drinky het volgende:
Verdomme, oud gaytopic gelezen om er achter te komen dat het een oud, gekickt gaytopic is :')
Drinky leest oude gaytopics. :')
pi_85835880
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kijk samen met hem onder het genot van een biertje Brokeback Mountain.
Hehehehe :Y
  zondag 29 augustus 2010 @ 16:15:22 #156
1337 Zak
.........................?
pi_85836068
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 22:49 schreef ehqo. het volgende:
Neem hem keihard in zijn anus, en denk er nog eens goed over na als je zijn poep uit je eikelrand schrobt.
Cola over mijn iPad heen gesproeid van het lachen, TNx
pi_85851515
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:20 schreef EenvoudigeRups het volgende:

[..]

Nog niet. Van plan om dat binnenkort toch maar 'ns te doen. Geen idee hoe ik dat ga aanpakken, mijn ouders en vrienden hebben het nog altijd over een vriendin. :P
[..]

Gaycafé's lijken me eigenlijk niks, maar ga dat wel een keertje proberen als ik out ben, dan weet ik het ook zeker.

Activiteiten wel, maar daar kan ik eigenlijk vrij weinig over vinden.
Ik heb het ook alleen aan mijn moeder vertelt omdat ik zat thuiskwam en het toen wel durfde. Ging ook bij best wat vrienden zo :@. Nu ik ga studeren in Nijmegen vertel ik het wel gewoon meteen aan iedereen zodat ik het niet onhandig na een tijd moet vertellen terwijl iedereen denkt je te kennen. Een nieuw leven lijkt het wel!!1111

En eens, gay.nl is best eng.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:23:26 #158
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_85852844
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:20 schreef EenvoudigeRups het volgende:

[..]
Zal dus best wel even schrikken zijn voor ze.
Ik heb het zelf ook mee gemaakt, ik heb een stiefzoon die homo is...maar ja, als de ergste klap verwerkt is als ouder zijnde heb je 2 keuzes, of je accepteert het of je accepteert het niet en dan heb je grote kans dat je het contact met je zoon of dochter kwijt raak.
En accepteren betekent mijns inzien niet dat je het met alles eens hoeft te zijn, ondanks dat ik er geen problemen mee heb dat hij homo is (en ook als ik dat wel zou hebben, je verandert er toch niets aan) heb ik wel bezwaren met andere bijkomende zaken zoals homohuwelijk en adoptie door homo stellen.
Wat ik met bovenstaand bedoel is dat je het als ouder best kunt accepteren zonder dat je bij de eerste de beste gay parade op de voorste boot in je roze string tussen een stel leernichten hoef te staan omdat je zo medelevend bent....dus leven en laten leven....

En Paaskonijn, heel veel plezier en geluk in Nijmegen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_85853951
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
En accepteren betekent mijns inzien niet dat je het met alles eens hoeft te zijn, ondanks dat ik er geen problemen mee heb dat hij homo is (en ook als ik dat wel zou hebben, je verandert er toch niets aan) heb ik wel bezwaren met andere bijkomende zaken zoals homohuwelijk en adoptie door homo stellen.
waarom ben je tegen het homohuwelijk dan? wat is het verschil dan tussen 2 homo's die een relatie hebben en 2 homo's die met elkaar getrouwd zijn?

adoptie door homostellen zie ik persoonlijk ook niet zitten.
pi_85854034
en hoe oud ben je dan als ik vragen mag EenvoudigeRups?
pi_85854216
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:42 schreef A-noniem het volgende:
en hoe oud ben je dan als ik vragen mag EenvoudigeRups?
17. Of inmiddels 18.
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:50:58 #162
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_85854446
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:41 schreef A-noniem het volgende:

[..]

waarom ben je tegen het homohuwelijk dan? wat is het verschil dan tussen 2 homo's die een relatie hebben en 2 homo's die met elkaar getrouwd zijn?

oke even off-topic zonder er een oeverloze discussie over op los te laten want daar komen we hier toch nooit uit.
Het huwelijk is voor mij in principe een strikte verbindenis tussen man en vrouw en niet tussen m/m of v/v, ze mogen van mijn part gerust een samenlevingscontract of iets dergelijks afsluiten maar ik zie het huwelijk als iets tussen m/v.
Maar ja, ik zie mezelf dan ook als een conservatief ;)
pi_85854520
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:50 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

oke even off-topic zonder er een oeverloze discussie over op los te laten want daar komen we hier toch nooit uit.
Het huwelijk is voor mij in principe een strikte verbindenis tussen man en vrouw en niet tussen m/m of v/v, ze mogen van mijn part gerust een samenlevingscontract of iets dergelijks afsluiten maar ik zie het huwelijk als iets tussen m/v.
Maar ja, ik zie mezelf dan ook als een conservatief ;)
ja dat heb je net al gezegd. maar waarom zie je dat zo, dat is wat ik vroeg. geloof je soms in god en de bedoeling van het geloof of iets dergelijks?
pi_85854532
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

17. Of inmiddels 18.
oke.
pi_85854732
[HOMO] #2859 - -edit- TT verwijderd. heeft ook al wat stelletjes opgeleverd :+
dag
pi_85854857
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:55 schreef Peter het volgende:
ik snap echt nooit waar die topics over gaan xD
pi_85854904
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:57 schreef A-noniem het volgende:

[..]

ik snap echt nooit waar die topics over gaan xD
Slowchat, maar er lopen nu al minimaal 3 stelletjes rond die elkaar van daar kennen en al lang een relatie hebben :Y.
dag
pi_85855092
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:58 schreef Peter het volgende:

[..]

Slowchat, maar er lopen nu al minimaal 3 stelletjes rond die elkaar van daar kennen en al lang een relatie hebben :Y.
dus er wordt gewoon maar wat gesproken over dingen. of het is echt een koppelservice? sorry ik ben niet de slimste, ik weet niet wat een slowchat is.
pi_85855263
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:55 schreef Peter het volgende:
Stomme chat.
  zondag 29 augustus 2010 @ 23:06:29 #170
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_85855277
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef A-noniem het volgende:

[..]

dus er wordt gewoon maar wat gesproken over dingen. of het is echt een koppelservice? sorry ik ben niet de slimste, ik weet niet wat een slowchat is.
't IS gewoon een chat. Af en toe komen er foto's van leuke kerels langs of hebben we het over een typisch homo-onderwerp, maar vaker dan niet gaat het echt over alles dat je kunt bedenken.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_85855301
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef A-noniem het volgende:

[..]

Slowchat is gewoon gezellig met elkaar praten over vanalles en nogwat. En heel soms is er een meet, en aangezien je dan elkaars interesses al aardig kent zonder echt ontmoet te hebben, weet je bij het ontmoeten al genoeg van elkaar om een leuk gesprek aan te gaan etc. Dan is koppelen niet meer zo eng :+. ( en je kunt met leuke mensen op MSN gaan zitten natuurlijk)
dag
pi_85855414
oke bedankt jongens. dan weet ik dat ook weer ;)
  zondag 29 augustus 2010 @ 23:10:34 #173
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_85855477
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:52 schreef A-noniem het volgende:

[..]

ja dat heb je net al gezegd. maar waarom zie je dat zo, dat is wat ik vroeg. geloof je soms in god en de bedoeling van het geloof of iets dergelijks?
ik geloof niet in een god zoals bijv. een christen dat doet en deze vereert maar ik geloof wel dat er een bepaalde macht is. dus mijn bezwaren zijn enigzins op geloof berust zou je kunnen zeggen.
pi_85855586
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:10 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik geloof niet in een god zoals bijv. een christen dat doet en deze vereert maar ik geloof wel dat er een bepaalde macht is. dus mijn bezwaren zijn enigzins op geloof berust zou je kunnen zeggen.
of die macht nu wel of niet bestaat. huwelijk is niks machtigs. mensen hebben dat zelf verzonnen. het is maar een papiertje. dus als je tegen een homohuwelijk bent moet je eigenlijk ook tegen een homorelatie zijn. anders ben je niet consequent. maar zo zie ik dat dan ;)
  zondag 29 augustus 2010 @ 23:24:14 #175
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_85856141
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:12 schreef A-noniem het volgende:

[..]

of die macht nu wel of niet bestaat. huwelijk is niks machtigs. mensen hebben dat zelf verzonnen. het is maar een papiertje. dus als je tegen een homohuwelijk bent moet je eigenlijk ook tegen een homorelatie zijn. anders ben je niet consequent. maar zo zie ik dat dan ;)
precies, zoals jij het ziet ;) , maar dit topic lijkt me niet de plaats voor deze discussie.
Er zijn genoeg discussies over enigzins gelijke onderwerpen, ook met betrekking tot het geloof, en die zijn echt overloos en eindeloos...we komen er toch nooit uit.
pi_85856328
-edit-

ik heb weer in het verkeerde topic gepost |:(

[ Bericht 48% gewijzigd door A-noniem op 30-08-2010 17:11:31 ]
pi_85860079
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:31 schreef EenvoudigeRups het volgende:

[..]

Ik weet niet. :')
Anders geformuleerd, wil je bukken en een pik in je kont krijgen? Dit allemaal terwijl de ballen tegen je bil ketsen. En vergeet natuurlijk zijn sperma niet, slik je het of laat je het over je gezicht heen vallen?

Zeg aub nee :')
Its my life, dont you forget
pi_85860104
Wat een stereobeeld. Zijn dat je eigen fantasieën? :N
dag
pi_85860140
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 02:02 schreef Peter het volgende:
Wat een stereobeeld. Zijn dat je eigen fantasieën? :N
Verwar stereobeeld niet met wat voorbeelden die ik geef :N.
Its my life, dont you forget
  maandag 30 augustus 2010 @ 02:12:37 #180
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_85860201
Je bent verliefd op mij. Is niet gek. :D
Goed van jou.
  maandag 30 augustus 2010 @ 02:14:16 #181
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_85860218
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Het kan zijn dat je bi bent. Het kan ook gewoon zo zijn dat je je éénmalig voelt aangetrokken tot een jongen. Kan je nu nog niet veel over zeggen.
Als je je aangetrokken voelt tot een jongen ben je homo of en ook tot meisjes bi. Eenmalig of niet. Ik snap niet waarom dingen altijd onnodig gecompliceerd gemaakt moeten worden. Een hetero is niet eenmalig aangetrokken tot een jongen.
  maandag 30 augustus 2010 @ 07:52:00 #182
262 Re
Kiss & Swallow
pi_85861358
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 02:14 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Als je je aangetrokken voelt tot een jongen ben je homo of en ook tot meisjes bi. Eenmalig of niet. Ik snap niet waarom dingen altijd onnodig gecompliceerd gemaakt moeten worden. Een hetero is niet eenmalig aangetrokken tot een jongen.
dan zou ik de definities nog maar eens opzoeken...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:09:01 #183
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_85869163
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 07:52 schreef Re het volgende:

[..]

dan zou ik de definities nog maar eens opzoeken...
ok

quote:
Bisexuality does not require that a person be attracted equally to both sexes; one may still have a distinct preference for one sex over the other while identifying as bisexual.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bisexuality
  maandag 30 augustus 2010 @ 14:12:37 #184
312049 Lightly-Salted
Een beetje zoutig..
pi_85871389
TS: Gewoon zien waar het schip strandt jongen!
Ik raad je aan om gewoon even rustig aan te kijken hoe het verder gaat, of je deze gevoelens blijft houden voor die vriend van jou. En als dat over is na een tijdje, gewoon afwachten op wie je daarna verliefd wordt.
Ik zou niet te hard zoeken naar een stempel, en ook niet meteen de kast uit vliegen. Gewoon genieten van het feit dat je verliefd bent. Als je homo bent, dan kom je daar heus wel achter en als je hetero bent ook. Het maakt ook allemaal niks uit!

Strawberry, ik sta soms versteld van de gelijkenissen die wij hebben! M'n mond valt er open van af en toe :P

Ontopic: Ik ben ook weleens verliefd geweest op een jongensachtig meisje, ook wel verder mee gegaan maar er mist toch wat. Ik ben wel van mening dat vrouwen veel mooier zijn om naar te kijken, maar ik zou er geen relatie meer mee hoeven denk ik.. Alhoewel.. ;)
-Veel mensen kijken over het kleine geluk heen, terwijl ze met wazige ogen naar het grote zitten uit te kijken-
pi_85872243
How cute,
haha zelf ben ik Bi,
maar heb respect dat je je gevoelens durft te uiten :')
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:34:01 #186
161575 Esuri
Zo goed mogelijk helpen
pi_85874213
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:54 schreef webhostvraag het volgende:
ik vindt het persoonlijk nogal vies en tegen de natuur in. Maar veel mensen zijn meer open-minded en vinden het prima.
Zou jij je niet eens gaan inzitten om 'open-minded' (ik noem het 'normaal') te worden?
Mijn doel is om op ieder topic een goed en eerlijk antwoord te geven. Ik probeer op een eerlijke manier open te staan voor de mening van iedereen.
pi_85878487
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 02:14 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

wat een onzin. ik ben ook homo, maar er zijn meer meisjes in mijn leven waar ik verliefd op ben geweest dan jongens. sterker nog, maar 1 keer op een jongen. verliefdheid heeft niet veel met je seksualiteit te maken.
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:29:04 #188
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_85879062
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef A-noniem het volgende:

[..]

wat een onzin. ik ben ook homo, maar er zijn meer meisjes in mijn leven waar ik verliefd op ben geweest dan jongens. sterker nog, maar 1 keer op een jongen. verliefdheid heeft niet veel met je seksualiteit te maken.
Dan ben je dus biseksueel ;).
pi_85879243
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:29 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Dan ben je dus biseksueel ;).
ik denk dat ik dat toch het beste zelf kan beoordelen ;)
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:41:32 #190
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_85879437
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:34 schreef A-noniem het volgende:

[..]

ik denk dat ik dat toch het beste zelf kan beoordelen ;)
Tja je mag het noemen wat je wil, maar wat je beschrijft wordt toch echt biseksualiteit genoemd.

quote:
Bisexuality is a sexual behavior or an orientation involving physical or romantic attraction to both males and females.
pi_85879617
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:41 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Tja je mag het noemen wat je wil, maar wat je beschrijft wordt toch echt biseksualiteit genoemd.
[..]

ik werd allen verliefd, niet geil. dus volgens mij heeft dat met seksualiteit niks te maken, en val ik ook niet in de categorie die wikipedia beschrijft.
pi_85880262
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:46 schreef A-noniem het volgende:

[..]

ik werd allen verliefd, niet geil. dus volgens mij heeft dat met seksualiteit niks te maken, en val ik ook niet in de categorie die wikipedia beschrijft.
Ah, hier hebben we een zeldzame hermafrohomofiel.

Mooi, ook weer onder gebracht in een categorie. Next.
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:10:00 #193
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_85880277
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 13:09 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

ok
[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Bisexuality
Seksualiteit is geen natuurwetenschap, veel mensen passen niet in dat soort definities of hebben er niets mee. Die definities zijn ook maar een eeuw geleden bedacht en ik vraag me serieus af of ze de volgende eeuw halen. Domme hokjes.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  maandag 30 augustus 2010 @ 21:18:38 #194
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_85887034
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:41 schreef A-noniem het volgende:

[..]

Erfrecht, partnerpensioenaanspraken, om maar wat te noemen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_86044177
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:54 schreef webhostvraag het volgende:
Je bent homo niets ergs, ik vindt het persoonlijk nogal vies en tegen de natuur in. Maar veel mensen zijn meer open-minded en vinden het prima. Je hebt een normaal leven tegenwoordig als homo.
Ik vindt lol
Huehue
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')