Anders geformuleerd, wil je bukken en een pik in je kont krijgen? Dit allemaal terwijl de ballen tegen je bil ketsen. En vergeet natuurlijk zijn sperma niet, slik je het of laat je het over je gezicht heen vallen?quote:
Verwar stereobeeld niet met wat voorbeelden die ik geefquote:Op maandag 30 augustus 2010 02:02 schreef Peter het volgende:
Wat een stereobeeld. Zijn dat je eigen fantasieën?
Als je je aangetrokken voelt tot een jongen ben je homo of en ook tot meisjes bi. Eenmalig of niet. Ik snap niet waarom dingen altijd onnodig gecompliceerd gemaakt moeten worden. Een hetero is niet eenmalig aangetrokken tot een jongen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Het kan zijn dat je bi bent. Het kan ook gewoon zo zijn dat je je éénmalig voelt aangetrokken tot een jongen. Kan je nu nog niet veel over zeggen.
dan zou ik de definities nog maar eens opzoeken...quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:14 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Als je je aangetrokken voelt tot een jongen ben je homo of en ook tot meisjes bi. Eenmalig of niet. Ik snap niet waarom dingen altijd onnodig gecompliceerd gemaakt moeten worden. Een hetero is niet eenmalig aangetrokken tot een jongen.
okquote:Op maandag 30 augustus 2010 07:52 schreef Re het volgende:
[..]
dan zou ik de definities nog maar eens opzoeken...
http://en.wikipedia.org/wiki/Bisexualityquote:Bisexuality does not require that a person be attracted equally to both sexes; one may still have a distinct preference for one sex over the other while identifying as bisexual.
Zou jij je niet eens gaan inzitten om 'open-minded' (ik noem het 'normaal') te worden?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:54 schreef webhostvraag het volgende:
ik vindt het persoonlijk nogal vies en tegen de natuur in. Maar veel mensen zijn meer open-minded en vinden het prima.
wat een onzin. ik ben ook homo, maar er zijn meer meisjes in mijn leven waar ik verliefd op ben geweest dan jongens. sterker nog, maar 1 keer op een jongen. verliefdheid heeft niet veel met je seksualiteit te maken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:14 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Als je je aangetrokken voelt tot een jongen ben je homo of en ook tot meisjes bi. Eenmalig of niet. Ik snap niet waarom dingen altijd onnodig gecompliceerd gemaakt moeten worden. Een hetero is niet eenmalig aangetrokken tot een jongen.
Dan ben je dus biseksueelquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:13 schreef A-noniem het volgende:
[..]
wat een onzin. ik ben ook homo, maar er zijn meer meisjes in mijn leven waar ik verliefd op ben geweest dan jongens. sterker nog, maar 1 keer op een jongen. verliefdheid heeft niet veel met je seksualiteit te maken.
ik denk dat ik dat toch het beste zelf kan beoordelenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:29 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Dan ben je dus biseksueel.
Tja je mag het noemen wat je wil, maar wat je beschrijft wordt toch echt biseksualiteit genoemd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:34 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat toch het beste zelf kan beoordelen
quote:Bisexuality is a sexual behavior or an orientation involving physical or romantic attraction to both males and females.
ik werd allen verliefd, niet geil. dus volgens mij heeft dat met seksualiteit niks te maken, en val ik ook niet in de categorie die wikipedia beschrijft.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:41 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Tja je mag het noemen wat je wil, maar wat je beschrijft wordt toch echt biseksualiteit genoemd.
[..]
Ah, hier hebben we een zeldzame hermafrohomofiel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:46 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik werd allen verliefd, niet geil. dus volgens mij heeft dat met seksualiteit niks te maken, en val ik ook niet in de categorie die wikipedia beschrijft.
Seksualiteit is geen natuurwetenschap, veel mensen passen niet in dat soort definities of hebben er niets mee. Die definities zijn ook maar een eeuw geleden bedacht en ik vraag me serieus af of ze de volgende eeuw halen. Domme hokjes.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:09 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
ok
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bisexuality
Erfrecht, partnerpensioenaanspraken, om maar wat te noemenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:41 schreef A-noniem het volgende:
[..]
waarom ben je tegen het homohuwelijk dan? wat is het verschil dan tussen 2 homo's die een relatie hebben en 2 homo's die met elkaar getrouwd zijn?
adoptie door homostellen zie ik persoonlijk ook niet zitten.
Ik vindt lolquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:54 schreef webhostvraag het volgende:
Je bent homo niets ergs, ik vindt het persoonlijk nogal vies en tegen de natuur in. Maar veel mensen zijn meer open-minded en vinden het prima. Je hebt een normaal leven tegenwoordig als homo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |