De meeste sneeuw ligt rond het IJsselmeer. En aan het eind van de nacht / vanmorgen was het op die plekken juist windstil en helder. Dat heeft er voor gezorgd dat de temperatuur flink onderuit is gegaan.quote:Op zondag 3 januari 2010 08:20 schreef aloa het volgende:
Vreemd ja, de meeste kou zit rond het ijsselmeer. Is daar een logische verklaring voor?
Statistiek he.. door iets weg te halen of toe voegen verander je de realteit niet, slechts de statistiek.quote:Op zondag 3 januari 2010 02:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Van mij mogen ze weerstation Lauwersoog laten verdwijnen.. Die verneukt de hele temp hier.
Het is hier verdomme -12 en niet -7..
Wat gelijkmatiger verdeeld dan eind vorig jaar zo te zien.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:20 schreef horned_reaper het volgende:
Het sneeuwdek in NL !
[ afbeelding ]
Lekker koud.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:20 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ongekend.
Het koudst in Noord Holland!
Berkhout kwam tot -14,4 vanochtend!
Dit is om 7.50, toen -14,1.
[ afbeelding ]
Pas rond half twaalf 's ochtends ongeveer ging de strenge vorst eruit. Momenteel is het er -9.
Nee ongekend niet,quote:Op zondag 3 januari 2010 12:20 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ongekend.
Het koudst in Noord Holland!
Berkhout kwam tot -14,4 vanochtend!
Dit is om 7.50, toen -14,1.
[ afbeelding ]
Pas rond half twaalf 's ochtends ongeveer ging de strenge vorst eruit. Momenteel is het er -9.
Dat weet ik, want ik zat er middenin, maar voor noordwest Nederland, de regio die er vaak het bekaaist vanaf komt qua wintertemperaturen, zijn dit zeer zeldzame waardes.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:21 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Nee ongekend niet,
In januari vorig jaar haalde meerdere plaatsen -18/-19.
Kut als je in omgeving Den Haag woontquote:Op zondag 3 januari 2010 12:20 schreef horned_reaper het volgende:
Het sneeuwdek in NL !
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |