Hekelingen! (Gehucht bij Rotterdam in de buurt)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En hier nog steeds geen strooiwagen/sneeuwschuiver gezien.....![]()
Groningen
Lol, die moest ik Wiki-en, nog nooit van gehoord,quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Hekelingen! (Gehucht bij Rotterdam in de buurt)![]()
![]()
da's wel zuur, jullie klok in het Rijksmuseum in 020.....quote:De momenteel oudste nog bestaande gesigneerde luidklok van Nederland (gesmeden in 1285) werd geluid in de eerste (niet meer bestaande) kerk van Hekelingen. Deze luidklok bevindt zich vanaf 1916 in het Rijksmuseum te Amsterdam.[1].
door jouw post kijk ik naar buiten en "he verrek.. het sneeuwt"quote:
Gelukkig heb ik een Studentenwoning in Amsterdam is mijn geliefde klok toch een beetje bij me.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, die moest ik Wiki-en, nog nooit van gehoord,
[..]
da's wel zuur, jullie klok in het Rijksmuseum in 020.....![]()
Maarreh, nu op het balkon een temperatuur van -4, op de 4e verdieping, da's best wel een beetje frisjes, bij welke temperatuur bevriest bier?
Nietes!quote:
Hmm, binnenhalen denk ik.quote:Bevroren bier op de weg
Een druk kruispunt in de Duitse stad Kassel is veranderd in een reusachtig bevroren meer van bier. Een vrachtwagen had in een bocht bijna tachtig kratten vers gebrouwen bier verloren. Het bier bevroor snel bij een temperatuur van min 4 graden. Het kostte een uur om het bierijs weg te halen bij het kruispunt. De bestuurder van de vrachtwagen heeft een boete gekregen, omdat hij zijn lading niet goed had vastgezet.
Ah okay, dan is het goed.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:35 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een Studentenwoning in Amsterdam is mijn geliefde klok toch een beetje bij me.
Ontopic, hier weer droog
-2quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:28 schreef kahaarin het volgende:
Maarreh, nu op het balkon een temperatuur van -4, op de 4e verdieping, da's best wel een beetje frisjes, bij welke temperatuur bevriest bier?
ik heb liever ook het zuiden dat de meeste sneeuw krijgen. Van mij hoef die zooi niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:28 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Weerwoord is af en toe wel echt een grap hoor. Mensen die elkaar de sneeuw in de ogen niet gunnen.
"Het Noorden krijgt altijd meer sneeuw boehoe"![]()
Daarom post ik ook 'sfeer' foto'squote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het sneeuwt dus!
[ afbeelding ]
Onder het mom van : Mijn lantaarnpaal is feller dan die van jou
Jezus die ouwe gast met die opa pet die brabbelt echt in een onverstaanbaar snel dialect.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |