whutquote:Op zondag 3 januari 2010 21:04 schreef horned_reaper het volgende:
Het is een kwestie van een aantal dagen en we kunnen grote tourtochten verwachten op het IJsselmeer !![]()
Dit zijn twee foto's van vandaag.
De haven...
[ afbeelding ]
En het IJsselmeer!
[ afbeelding ]
Als ik zie wat ik hier in Zaanstad aan gemeentebelastingen betaal mogen ze de weg wel met strooigoud behandelen als het aan mij ligtquote:Op zondag 3 januari 2010 20:47 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Te duur, en je denkt toch serieus niet dat men meer dan 10.000 km gaan bestrooien.
Is dat Hindenlopen?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:04 schreef horned_reaper het volgende:
Het is een kwestie van een aantal dagen en we kunnen grote tourtochten verwachten op het IJsselmeer !![]()
Dit zijn twee foto's van vandaag.
De haven...
[ afbeelding ]
En het IJsselmeer!
[ afbeelding ]
Tevens heeft het weinig nut om wijkwegen te bestrooien wanneer er amper over gereden wordt natuurlijkquote:Op zondag 3 januari 2010 21:22 schreef Samson het volgende:
[..]
Als ik zie wat ik hier in Zaanstad aan gemeentebelastingen betaal mogen ze de weg wel met strooigoud behandelen als het aan mij ligt
Ik zit hier goed zo vlakbij Gilze-Rijen.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:57 schreef sk888er het volgende:
wth, -14 in Tilburg volgens de KNMI site.
Nu nog maar -6.5.quote:
Misschien wordt het nog wat kouder, blijft gokken. Hangt van wind en bewolking afquote:Op zondag 3 januari 2010 22:39 schreef sk888er het volgende:
Hoe moet ik de tempratuur zien over 6 uur? (4:00). Het is hier nu namelijk -14.4 graad (Tilburg). Wordt het kouder of minder koud?
Er waren niet echt veel tochten met mooi zwart ijs. Dat is ook de charme.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:59 schreef Freak188 het volgende:
Jammer he? Is het een keer elfstedenweer, ligt er al zoveel sneeuw dat het moeilijk aangroeit en dat het zowiezo klote kwaliteit is om op te schaatsen.
Whehe inddquote:
'Vroeger' doen inwoners zelf hun straatje nog strooiden.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:30 schreef Samson het volgende:
[..]
Gelukkig is het goed afgelopen, wel kans dat je opnieuw moet laten balanseren als je een stoeprand hebt geraakt. Maar dat valt dan weer mee. Blijft het vervelende dat op de straten rond huizen natuurlijk niet gestrooid wordt. Vreemd trouwens dat gemeentes daar niet voor zorgen, maar zal wel te kostbaar zijn op een of andere manier.
De meeste gemeentes verstrekken gratis strooizout, maar het ligt aan de bewoners zelf of ze het ook daadwerkelijk ophalen en uitstrooien natuurlijk...quote:Op zondag 3 januari 2010 19:30 schreef Samson het volgende:
[..]
Gelukkig is het goed afgelopen, wel kans dat je opnieuw moet laten balanseren als je een stoeprand hebt geraakt. Maar dat valt dan weer mee. Blijft het vervelende dat op de straten rond huizen natuurlijk niet gestrooid wordt. Vreemd trouwens dat gemeentes daar niet voor zorgen, maar zal wel te kostbaar zijn op een of andere manier.
En als dat niet werkt, vraag je de chauffeur van de zoutstrooiwagen om een flinke emmer. Stelletje zeikers altijd.quote:Op maandag 4 januari 2010 03:02 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
De meeste gemeentes verstrekken gratis strooizout, maar het ligt aan de bewoners zelf of ze het ook daadwerkelijk ophalen en uitstrooien natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |