is dat niet iets van de pirates o/t carribean soundtrack?quote:
en bedankt...nu heb je mij aan het nadenken....en ik kom er niet op...help eens even dan, welke was het?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan de clip als volgt ging:
Een lelijke gast, met rode haren, in een groene zwembroek, is op het strand geloof ik, met allemaal mooie vrouwen om hem heen, hij wordt helemaal verwend haha, ze gaan ook in de sauna of de jacuzzi ofzo.
Volgens mij was het een dance nummer... van zo'n 6 jaar geleden?
EDIT en ik weet hem al, dankjewel he
armand v helden - my my my?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:44 schreef kvd het volgende:
[..]
en bedankt...nu heb je mij aan het nadenken....en ik kom er niet op...help eens even dan, welke was het?
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Backstreet Boys - That's what she said?
anyone?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:50 schreef Invert het volgende:
[..]
tnx for trying maar dat is em helaas niet (verre van eigenlijk), het is een meer recent nummer van afgelopen zomer oidhet is ook een stuk minder melodieus dan dat.
wat ik overigens bedoel met dat steeds 1 milliseconde van een woord wordt herhaald kan je hier horen vanaf 3:02:
Alleen in het nummer dat ik bedoel variëren ze met dat stukje in de lengte zodat daar ook een soort van beat mee wordt gebouwd, in plaats van dat het zoals hier doorgaat.
Ik weet precies welke je bedoelt, helaas geen naam of iets erbijquote:Op maandag 11 januari 2010 15:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Een song met de tekst "hey how are you doing?" met een saxofoondeuntje erna. Volgens mij (pin me er niet op vast) gezongen door een neger (man) en de clip is lekker zomers (net als het nummer)
De La Soul – Ring Ring Ring (Ha Ha Hey)quote:Op maandag 11 januari 2010 15:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Een song met de tekst "hey how are you doing?" met een saxofoondeuntje erna. Volgens mij (pin me er niet op vast) gezongen door een neger (man) en de clip is lekker zomers (net als het nummer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |