Niet zo vreemd aangezien de sharia geen deel uitmaakt van de christelijke of westerse cultuur. Christenen willen jou zonder mokken best regeren met de bijbel in de hand.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Christenen en westerlingen willen de wereld niet onderwerpen aan de sharia.
Met alle respect Piet, ik ben ook niet zo'n fan van die Wilders, maar hij is nog wel het enige lichtpuntje in deze duisternis.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Moslims doen weer uitstekend hun best om mensen als Wilders stemmen te bezorgen.
Voor wie?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die krijg ik (nogmaals) sowieso al over mij heen (zie bijvoorbeeld dit topic). Wat is dan de meerwaarde van mijn veroordeling? Voor wie of wat doe ik het dan?
Sorry hoor, maar er sterven dagelijks moslims in de strijd tegen Islamitische extremisten. Nogal schandalig, wat moeten de familieleden van die gedode moslims wel niet denken? Ze geven hun leven en jij zegt dat je "niks ziet binnen de eigen groep"?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:16 schreef verzer het volgende:
[..]
Omdat het steeds structureler aan het worden is?
En ik zie niks binnen 'de eigen groep' gebeuren om dit soort extremisme aan te pakken.
En van de reacties van Nederlanders hier die zich superieur voelen tegenover moslims wordt je toch ook niet goed van![]()
als ik dit allemaal zo lees he....het gaat toch nooit meer goedkomen met de combinatie moslims + Europa...
Als hij duidelijk is, zoals ik net zei, dan is deze opmerking van jou overbodig...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mutant is de hele tijd duidelijk. Maar hij wordt hier behandeld alsof hij een gemuteerd wezen is. Wat hij ook zegt, het wordt verdraaid. Jammer.²
Juist in onderontwikkelde gebieden vind ik het nog niet eens zo vreemd dat er doden vallen, maar ze zouden hier toch beter moeten weten. En dat ze het voor elkaar krijgen tot Denemarken te gaan om die man te vermoorden is gewoonquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:16 schreef Re het volgende:
het blijft me verbazen dat een of ander suffe cartoon zoveel impact heeft 6000 km verderop, hoeveel slachtoffers zijn er wel niet gevallen bij demonstraties ertegen in landen die niet eens weten wat Denemarken is...
ik blijf me verbazen dat mensen zich geroepen voelen om te doden op basis van humor
Ik veroordeel het.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:17 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Voor wie?
Voor iedereen die hier meeleest en post.
Dan is het duidelijk waar je staat.
Nu draai je er alleen maar omheen.
Wees eens een kerel en veroordeel dit.
Dan heb je mijn respect verdiend, en ik denk bij vele andere users.
Ik denk daar toch een tikkeltje anders over. Wanneer je over enig historisch besef zou beschikken dan wist je dat het westen de grootste bedreiging is voor de wereldvrede.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De islam is op dit moment de grootste bedreiging voor de wereldvrede.
Ik ben dom en jij achterlijk, big deal.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent ook echt vreselijk dom. Anders zou je een dergelijke vergelijking immers niet aanwenden.
1, een, uno, un, ein, unus, uma, ena somalische moslim in denemarken zorgt voor meer wilders stemmers?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Moslims doen weer uitstekend hun best om mensen als Wilders stemmen te bezorgen.
Hoezo verbaast het je? Het is ondertussen duidelijk dat de moslims leven op haat, dus ach, dit past er prima bij.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:16 schreef Re het volgende:
het blijft me verbazen dat een of ander suffe cartoon zoveel impact heeft 6000 km verderop, hoeveel slachtoffers zijn er wel niet gevallen bij demonstraties ertegen in landen die niet eens weten wat Denemarken is...
ik blijf me verbazen dat mensen zich geroepen voelen om te doden op basis van humor
Het westen? Verklaar eens?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk daar toch een tikkeltje anders over. Wanneer je over enig historisch besef zou beschikken dan wist je dat het westen de grootste bedreiging is voor de wereldvrede.
Ik denk dat je eerder zeer onoprecht bent dan dom.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik ben dom en jij achterlijk, big deal.
de mensheid is de grootste bedreiging voor de wereldvrede...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk daar toch een tikkeltje anders over. Wanneer je over enig historisch besef zou beschikken dan wist je dat het westen de grootste bedreiging is voor de wereldvrede.
Wat jij vind moet je bij de politie brengen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
Ik vind het onterecht dat Mutant ter verantwoording wordt geroepen om wat een Somalische moslim in Denemarken heeft gedaan.
Jij hebt echt oogkleppen op.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien de afgelopen 100 jaar eens voor de geest halen. Maar goed, het is nooit het Westen als geheel, maar delen van het Westen.quote:
Waarom worden moslims in Nederland verantwoordelijk gehouden voor de daad van enkeling? Die nota bene ook nog eens uit Somalie komt. Leg eens uit. Ik begrijp daar werkelijk niets van.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik veroordeel hem helemaal niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
Ik vind het onterecht dat Mutant ter verantwoording wordt geroepen om wat een Somalische moslim in Denemarken heeft gedaan.
Wellicht omdat de meeste te druk zijn met te gillen over amerika en israel, als grote satans.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar er sterven dagelijks moslims in de strijd tegen Islamitische extremisten. Nogal schandalig, wat moeten de familieleden van die gedode moslims wel niet denken? Ze geven hun leven en jij zegt dat je "niks ziet binnen de eigen groep"?
Ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:21 schreef Re het volgende:
[..]
de mensheid is de grootste bedreiging voor de wereldvrede...
Ja zo werkt dat toch gewoon, want als er bijvoorbeeld een extreme christen in staphorst weer in het nieuws komt, dan worden ook meteen alle christenen over 1 kam geschoren.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |