Tukker Wall of Fame!quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door David en Sjoerd geperfectioneerd
Brutal. Fucking. Metal.
Nee, veelquote:
ken jij dat meisje wat heel vaak bij gerard werkt?quote:
Ik heb die meiden niet alleen op hyves, ik heb ze op msn, heb hun telefoonnummer en heb ze in bed in no timequote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze die chicks op hyves heeft.
Ownedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb die meiden niet alleen op hyves, ik heb ze op msn, heb hun telefoonnummer en heb ze in bed in no time
En ik dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb die meiden niet alleen op hyves, ik heb ze op msn, heb hun telefoonnummer en heb ze in bed in no time
San de Hoerenmadamquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vindt het gewoon sexy.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik kwam af op die rare letters in de TT
Heb je gezien hoe de OP er vanmiddag uitzag?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Praat niet zo dom, geen onderscheid tussen de mensen hier....
Ik weet hetquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Jojoortje is sexy ja vooral haar twents accentje
Ja, eigenlijk alles wel!quote:
Ja met jou naam als uithangbord toch?, die tinypic heb ik verwijderd verder niet ^^.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe de OP er vanmiddag uitzag?
Ik heb er niks mee te maken?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja met jou naam als uithangbord toch?, die tinypic heb ik verwijderd verder niet ^^.
Met die paint?, meer heb ik niet verwijderd dus lijkt me sterk dat je daar uren mee bezig bent geweestquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee te maken?
Anyway, bambino en ik zijn er best lang mee bezig geweest?
Met de OP fixen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Met die paint?, meer heb ik niet verwijderd dus lijkt me sterk dat je daar uren mee bezig bent geweest.
quote:
Nee, heb het niet over uren. Heb het over alles weer uit de war halen, overbodige codes verwijderen, dat soort dingenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:40 schreef Samzz het volgende:
Aaah kom, zo veranderd is die OP niet? Dat is nooit geen uren werk geweest... Of je werkt heel inefficient.
Dan is het systeem van FOK! weer eens brak want heb enkel mn backspace gebruik (Of was het delete?) dus....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, heb het niet over uren. Heb het over alles weer uit de war halen, overbodige codes verwijderen, dat soort dingen
Ja dat klopt, en je had ook <pre> en </pre> verwijderdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan is het systeem van FOK! weer eens brak want heb enkel mn backspace gebruik (Of was het delete?) dus....
Deze voor een paar minutenquote:
OM TE KOTSEN!quote:
Voor dat?quote:
Neukt dat nou lekker? Zo'n schaap?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
http://img502.imageshack.us/img502/3875/vriendin.jpg
KLIKKEN OP EIGEN RISICO!
quote:
GELUID EN KABAALquote:
Markoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Selma![]()
Gaan we zo kippetjes eten in de stad?
quote:
Gefeliciteerd Sanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:43 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag!Wuppekindje is echt m'n paardje nu
Hij stond eerst te koop, maar nu niet meer. Ik mag hem helemaal gaan opleiden en hij blijft dus bij mij voor onbepaalde tijd! Jeeeeej
Ik ben zo fuckin blij! Wup is echt zó mijn type paard! Jip gaat helaas wel weg, hij is niet zo betrouwbaar en ondanks dat ik het wel zie zitten, wil de eigenaar het niet hebben. Dus van hem kan ik nog genieten zo lang hij er nog is. Maar Wuppie blijft gelukkig
Goedemorgen danquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:17 schreef ACT-F het volgende:
Middag!
Wat is het heerlijk om een gat in de dag te slapen
quote:
Ze zit in mijn kelder, maar maak je geen zorgen.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:30 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ze zit in mijn kelder, maar maak je geen zorgen.
Ze krijgt elke dag eten en heeft elke dag 3 keer seks!
Hoi!quote:
Hoi!quote:
nog iets doen vanaamd?quote:
Eens!quote:
Halloooooquote:
hoe was de kip?quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Radstake is leuk joh! Damn, ik wil ook
Tsja..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:07 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ben echt het hele jaar nog bezopen geweest.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:07 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ben echt het hele jaar nog bezopen geweest.
Ik kom je zo ophalen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Radstake is leuk joh! Damn, ik wil ook
Ik ga Lord of the Rings the extended edition erop zetten denk ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond lekker henig dvd van Herman Finkers kijken denk ik
waar is het lijstje voor?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ok even een lijstje, vul aan met je eigen naam:
1. markooo
2. san
3. justin
4. david
5: sander
die heeft mijn broertje laatst gekocht, dus moet die ook nog gaan zienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga Lord of the Rings the extended edition erop zetten denk ik
Wie er op Markooo zn feestje aanwezig zijn op zaterdag 9 januariquote:
En waarom weet ik daar niks van?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie er op Markooo zn feestje aanwezig zijn op zaterdag 9 januari
6.Selmaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ok even een lijstje, vul aan met je eigen naam:
1. markooo
2. san
3. justin
4. david
5: sander
Bij deze Selmaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En waarom weet ik daar niks van?
Zit nu in de trein!quote:
Kan nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:17 schreef Oldenzaal het volgende:
Gaan jullie ook maar naar Radstake ja!
Want?quote:
Selmaaaaaaaaaquote:
Inderdaad. De sneeuwpoppen worden alweer gemaakt hier.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:46 schreef Robinhoo het volgende:
En niet zo'n beetje ook nie.
Met wie moet ik daarheenquote:
Ga met mij mee! Ik wacht nu op je op station Zutphen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met wie moet ik daarheenIk ga niet in m'n eentje naar Stake.
Dan kan je lang wachten, want ik zit thuis in m'n pyjamaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:52 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga met mij mee! Ik wacht nu op je op station Zutphen!
Nu moet ik een uur wachten op de volgende trein, en het sneeuwt!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten, want ik zit thuis in m'n pyjamaVolgende keer, goed?
Ik hoop dat jullie hem cool vindenquote:
Long distance hugquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nu moet ik een uur wachten op de volgende trein, en het sneeuwt!
Ik vind m niet lame?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie hem cool vinden
vindt de huidige pretty lame om eerlijk te zijn
Daarna misschien wat vids en plaatjes zoeken van en of over twente
Jullie hebben gelukkig geen foto van mijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind m niet lame?
Ik dacht dat je foto's van de users erin wilde doen. Blij dat dat van tafel is. Plaatjes over Twente? Grolsch, Military Boekelo-Enschede, de Toren, Oude Markt, van Heekplein? Zoiets?
Maak er maar 20 à 30 jaar geleden vanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:25 schreef bambino het volgende:
Dat is het plein tegenover de V&D in enschede, alleen dan 10 jaar terugals het niet meer is
Lumiere <3333
bullshit lolquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maak er maar 20 à 30 jaar geleden van
Ja, ik herkende het alquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het van Heekplein in de goede oude tijd. Toen het nog wel sfeervol was
Dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:31 schreef bambino het volgende:
Tuurlijk is dit plaatje MISSCHIEN wel vele ouder.
Het is in spiegelbeeld! Het is nl.:quote:
Wat maakt dat uit joh, is toch mooi zoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:34 schreef bambino het volgende:
Ik zie nu pas dat dinkel plaatje breder is dan regge >______<"
*editting*
Ow crap >_____<"quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is in spiegelbeeld! Het is nl.:
"Er ligt tussen Regge en Dinkel een land....", en niet: "Er ligt tussen Dinkel en Regge een land...."
NEE, niet doen! Het is Dinke en Reggequote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Ow crap >_____<"
Ik heb juist dat dinkel plaatje ge mirrored zodat die mooier uitkwam
ik zal ze andersom zetten >_<
wtf lame
Wat vind jij? Ben je al in Varsseveld?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:39 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik vind alleen die stroke een beetje cheap
Neequote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:48 schreef ACT-F het volgende:
Het zou eigenlijk een winters landschap moeten zijn
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:43 schreef bambino het volgende:
ze zijn nu allebei even breed
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja![]()
Maak jij even een foto van de Dinkel? Dan loop ik even naar de Regge
Nee, ik ben gestrandquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat vind jij? Ben je al in Varsseveld?
Dat is te verwachten met NS en Syntusquote:
Jij hebt zo'n mooie camera, wil je een keer portretjes schieten van mij en m'n paardje?quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:05 schreef Samzz het volgende:
Jij hebt zo'n mooie camera, wil je een keer portretjes schieten van mij en m'n paardje?
Zeg maar wanneer je er bent, dan kijk ik wel of ik tijd hebquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ergens deze maand verwacht ik toch in Enschede te zijn. Ok?
Vanuit Zutphen ga je niet over Deventer als je naar Oldenzaal moet? Dat is een rechtstreekse verbinding.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deventer meldt problemen bij de NS vanaf het CS
Weet ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanuit Zutphen ga je niet over Deventer als je naar Oldenzaal moet? Dat is een rechtstreekse verbinding.
PM anders je nummer voor het geval dat ik richting Enschede ga. Dat kan soms à la minute gebeuren (en hopen dat je dan ook kunt).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:18 schreef Samzz het volgende:
Zeg maar wanneer je er bent, dan kijk ik wel of ik tijd heb
Mach ich!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
PM anders je nummer voor het geval dat ik richting Enschede ga. Dat kan soms à la minute gebeuren (en hopen dat je dan ook kunt).
Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie over Twente:
Twente is een landstreek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat, evenals het tot Gelderland behorende Rietmolen. In het westen en noorden grenst het aan de eveneens Overijsselse streek Salland (waarbij de Regge bij Nijverdal de grens vormt), in het zuiden aan de Achterhoek (provincie Gelderland), in het zuidoosten aan de Duitse Kreis Borken en in het oosten en noorden aan de eveneens Duitse Grafschaft Bentheim, waar de Dinkel als natuurlijke grens wordt beschouwd.
Waar komt de naam Twente vandaan:
In oude geschriften is Twente achtereenvolgens terug te vinden als Tuianti (797), Tueanti (799), Thuehenti (851), Tuente (11e eeuw) en tenslotte Twente of Twenthe. Voor de herkomst van deze naam zijn twee theorieën gangbaar. De eerste en oudste gaat terug tot de 16e eeuw toen men Twente identificeerde als het woongebied van de Germaanse stam de Tubanten die bekend was uit de Romeinse oudheid. De tweede theorie is gebaseerd op de gelijkenis tussen de namen Twente en Drenthe. Zoals de naam Drenthe is afgeleid van het telwoord drie, denkt men dat Twente is afgeleid van het woord twee. Vóór de elfde of twaalfde eeuw grensden de gouwen Drenthe en Twente nog aan elkaar.
Geschiedenis:
De geschiedenis van Twente voor de vroege middeleeuwen is slechts fragmentarisch bekend. Er zijn vele bodemvondsten gedaan die op permanente bewoning ver voor het begin van onze jaartelling wijzen. Tijdens de eerste eeuwen van onze jaartelling vindt men de invloed van het Romeinse Rijk ook terug in Twente, dat echter samen met overige noordwest-Germaanse streken Romeinse pogingen tot onderwerping steeds met succes afsloeg.
*Voor de volledige geschiedenis van Twente kun je hier klikken*
Landschap:
Twente is buiten de grote steden een streek met grote landschappelijke kwaliteiten: het heeft een kleinschalig coulisselandschap met belangrijke natuurgebieden (zoals het Lutterzand aan de meanderende Dinkel en de heide op de Friezenberg bij Markelo), en veel groene landgoederen (Singraven, Weldam, Twickel).
De Hagmolenbeek bij het dorpje Beckum.
Bij Rijssen biedt de rivier de Regge mooie natuurgezichten.
Het gebied wordt van noord naar zuid door een heuvelrug doorsneden, waarvan de Tankenberg bij Oldenzaal het hoogste punt is. Rond Ootmarsum, Denekamp, Nijverdal en Markelo liggen heuvelachtige landschappen met vele bossen. Oud stedenschoon is vooral te vinden in het kleine Ootmarsum en in mindere mate in Oldenzaal, dat wel een zeer belangrijke Romaanse basiliek (de Sint Plechelmusbasiliek) heeft. Ook de stadjes Delden en Diepenheim hebben hun historische centrum en pittoresk aanzicht behouden.
Geologisch is Twente een van de interessantste gebieden van Nederland. Er komen aardlagen uit verschillende perioden op een vrij klein gebied aan de oppervlakte. Bij Losser bevindt zich een open steengroeve. Hengelo en Boekelo hebben zoutwinning.
Plaatsen in Twente:
Aadorp - Agelo - Albergen - Almelo - Azelo - Beckum - Bentelo - Beuningen - Boekelo (Enschede) - Boekelo (Haaksbergen) - Borne - Bornerbroek - Brammelo - Breklenkamp - Bruinehaar - Buurse - Delden - De Lutte - Denekamp - Deurningen - Diepenheim - Dulder - Elsen - Enschede - Enter - Eppenzolder - Fleringen - Geesteren - Glane - Glanerbrug - Goor - Haaksbergen - Haarle - Harbrinkhoek - Hengelo - Hengevelde - Herike - Hertme - Hezingen - Hoge Hexel - Holthuizen - Langeveen - Lattrop - Lemselo - Lonneker - Losser - Mariaparochie - Mander - Manderveen - Markelo - Markvelde - Noord Deurningen - Notter - Nijverdal - Oele - Oldenzaal - Ootmarsum - Oud Ootmarsum - Overdinkel - Rectum - Reutum - Rietmolen - Rijssen - Rossum - Saasveld - Sint Isidorushoeve - Stepelo - Stokkum - Tilligte - Tubbergen - Usselo - Vasse -Vriezenveen - Weerselo - Westerhaar - Wiene - Wierden - Ypelo - Zenderen - Zuna
Bezienswaardigheden in Twente:
Oldenzaal Plechelmus
Twickel
Poaskearls Ootmarsum
Drienerlo Campus Enschede
Mariaparochie parochiekerk
Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door David en Sjoerd geperfectioneerd
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Ja dat snap ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:39 schreef Samzz het volgende:
Maar... we hebben die laatste delen informatie (over twente) eruit gehaald omdat hij te lang werd daardoor
En niemand leest het
Dat duurt dus wel even?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:37 schreef bambino het volgende:
Als iedereen het leuk vind dan save ik em
hahaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens mag je mijn naam er nu wel onderuit halen
Het mag wat korter, en de foto's wat gevarieerder dan kerken. En kleiner. Eventueel maak je er één fotocollage van in één afbeelding.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:48 schreef bambino het volgende:
Maar is er iemand op dit moment met suggesties of echt zwaar tegen een lange OP?
Succesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:42 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga zo de kou trotseren. Anti-vries ophalen.
Verschrikkelijkquote:
Morgen maar eens nuchter proberen danquote:Op zondag 3 januari 2010 01:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar niet in het echt, dat maken je hersenen ervan
Wishfull thinkingquote:Op zondag 3 januari 2010 04:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hou je bek jij, 't is mijn vrouw
So help me SATANKLAAS \m/quote:Op zondag 3 januari 2010 04:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
It's the truth, the whole truth and nothing but the truth.
Ik maakte een grapje met m'n vrouw, mag ik?quote:Op zondag 3 januari 2010 04:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eerst je mama en nu je vrouw?
Viespeuk!
Met die grote onthulling? Ik meen zoiets gelezen te hebben. Zal eens ff kijken.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:10 schreef Oldenzaal het volgende:
En waarom is mijn andere topic nog open?
Goedemorgen.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:26 schreef Robinhoo het volgende:
Morgeh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |