Ik weet hetquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Jojoortje is sexy ja vooral haar twents accentje
Ja, eigenlijk alles wel!quote:
Ja met jou naam als uithangbord toch?, die tinypic heb ik verwijderd verder niet ^^.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe de OP er vanmiddag uitzag?
Ik heb er niks mee te maken?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja met jou naam als uithangbord toch?, die tinypic heb ik verwijderd verder niet ^^.
Met die paint?, meer heb ik niet verwijderd dus lijkt me sterk dat je daar uren mee bezig bent geweestquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee te maken?
Anyway, bambino en ik zijn er best lang mee bezig geweest?
Met de OP fixen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Met die paint?, meer heb ik niet verwijderd dus lijkt me sterk dat je daar uren mee bezig bent geweest.
quote:
Nee, heb het niet over uren. Heb het over alles weer uit de war halen, overbodige codes verwijderen, dat soort dingenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:40 schreef Samzz het volgende:
Aaah kom, zo veranderd is die OP niet? Dat is nooit geen uren werk geweest... Of je werkt heel inefficient.
Dan is het systeem van FOK! weer eens brak want heb enkel mn backspace gebruik (Of was het delete?) dus....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, heb het niet over uren. Heb het over alles weer uit de war halen, overbodige codes verwijderen, dat soort dingen
Ja dat klopt, en je had ook <pre> en </pre> verwijderdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan is het systeem van FOK! weer eens brak want heb enkel mn backspace gebruik (Of was het delete?) dus....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |