Tukker Wall of Fame!quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door David en Sjoerd geperfectioneerd
Brutal. Fucking. Metal.
Nee, veelquote:
ken jij dat meisje wat heel vaak bij gerard werkt?quote:
Ik heb die meiden niet alleen op hyves, ik heb ze op msn, heb hun telefoonnummer en heb ze in bed in no timequote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze die chicks op hyves heeft.
Ownedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb die meiden niet alleen op hyves, ik heb ze op msn, heb hun telefoonnummer en heb ze in bed in no time
En ik dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb die meiden niet alleen op hyves, ik heb ze op msn, heb hun telefoonnummer en heb ze in bed in no time
San de Hoerenmadamquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vindt het gewoon sexy.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik kwam af op die rare letters in de TT
Heb je gezien hoe de OP er vanmiddag uitzag?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Praat niet zo dom, geen onderscheid tussen de mensen hier....
Ik weet hetquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Jojoortje is sexy ja vooral haar twents accentje
Ja, eigenlijk alles wel!quote:
Ja met jou naam als uithangbord toch?, die tinypic heb ik verwijderd verder niet ^^.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe de OP er vanmiddag uitzag?
Ik heb er niks mee te maken?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja met jou naam als uithangbord toch?, die tinypic heb ik verwijderd verder niet ^^.
Met die paint?, meer heb ik niet verwijderd dus lijkt me sterk dat je daar uren mee bezig bent geweestquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee te maken?
Anyway, bambino en ik zijn er best lang mee bezig geweest?
Met de OP fixen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Met die paint?, meer heb ik niet verwijderd dus lijkt me sterk dat je daar uren mee bezig bent geweest.
quote:
Nee, heb het niet over uren. Heb het over alles weer uit de war halen, overbodige codes verwijderen, dat soort dingenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:40 schreef Samzz het volgende:
Aaah kom, zo veranderd is die OP niet? Dat is nooit geen uren werk geweest... Of je werkt heel inefficient.
Dan is het systeem van FOK! weer eens brak want heb enkel mn backspace gebruik (Of was het delete?) dus....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, heb het niet over uren. Heb het over alles weer uit de war halen, overbodige codes verwijderen, dat soort dingen
Ja dat klopt, en je had ook <pre> en </pre> verwijderdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan is het systeem van FOK! weer eens brak want heb enkel mn backspace gebruik (Of was het delete?) dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |