Ik kom je zo ophalen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Radstake is leuk joh! Damn, ik wil ook
Ik ga Lord of the Rings the extended edition erop zetten denk ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:15 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond lekker henig dvd van Herman Finkers kijken denk ik
waar is het lijstje voor?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ok even een lijstje, vul aan met je eigen naam:
1. markooo
2. san
3. justin
4. david
5: sander
die heeft mijn broertje laatst gekocht, dus moet die ook nog gaan zienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga Lord of the Rings the extended edition erop zetten denk ik
Wie er op Markooo zn feestje aanwezig zijn op zaterdag 9 januariquote:
En waarom weet ik daar niks van?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie er op Markooo zn feestje aanwezig zijn op zaterdag 9 januari
6.Selmaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ok even een lijstje, vul aan met je eigen naam:
1. markooo
2. san
3. justin
4. david
5: sander
Bij deze Selmaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En waarom weet ik daar niks van?
Zit nu in de trein!quote:
Kan nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:17 schreef Oldenzaal het volgende:
Gaan jullie ook maar naar Radstake ja!
Want?quote:
Selmaaaaaaaaaquote:
Inderdaad. De sneeuwpoppen worden alweer gemaakt hier.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:46 schreef Robinhoo het volgende:
En niet zo'n beetje ook nie.
Met wie moet ik daarheenquote:
Ga met mij mee! Ik wacht nu op je op station Zutphen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met wie moet ik daarheenIk ga niet in m'n eentje naar Stake.
Dan kan je lang wachten, want ik zit thuis in m'n pyjamaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:52 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga met mij mee! Ik wacht nu op je op station Zutphen!
Nu moet ik een uur wachten op de volgende trein, en het sneeuwt!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan je lang wachten, want ik zit thuis in m'n pyjamaVolgende keer, goed?
Ik hoop dat jullie hem cool vindenquote:
Long distance hugquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nu moet ik een uur wachten op de volgende trein, en het sneeuwt!
Ik vind m niet lame?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie hem cool vinden
vindt de huidige pretty lame om eerlijk te zijn
Daarna misschien wat vids en plaatjes zoeken van en of over twente
Jullie hebben gelukkig geen foto van mijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind m niet lame?
Ik dacht dat je foto's van de users erin wilde doen. Blij dat dat van tafel is. Plaatjes over Twente? Grolsch, Military Boekelo-Enschede, de Toren, Oude Markt, van Heekplein? Zoiets?
Maak er maar 20 à 30 jaar geleden vanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:25 schreef bambino het volgende:
Dat is het plein tegenover de V&D in enschede, alleen dan 10 jaar terugals het niet meer is
Lumiere <3333
bullshit lolquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maak er maar 20 à 30 jaar geleden van
Ja, ik herkende het alquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het van Heekplein in de goede oude tijd. Toen het nog wel sfeervol was
Dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:31 schreef bambino het volgende:
Tuurlijk is dit plaatje MISSCHIEN wel vele ouder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |