quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie al waar het fout ging.
Nee, zij moet aan dr huiswerkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb ook geen plannen. Ook wel eens lekker.
Misschien vandaag met Dzjenn meeten in de KFC.![]()
quote:
Jaaaaaaa, dat denk jij!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat loopt niet weg, dat is er zondag ook nog wel.
Slaapsequote:
Lienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:26 schreef L.no het volgende:
tvp enzo
Dan zal het welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uhm... Ja, eigenlijk wel.
quote:
Ja? Oh ik geef ook boodschappen door hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En anders kan er ook zondag afgesproken worden.
Maar ik denk dat ik dit beter allemaal met haar kan gaan bespreken dan met jou.
Lucquote:
en dan zelf eerder afsprekenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja? Oh ik geef ook boodschappen door hoor
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:38 schreef PieterBas het volgende:
En toen was de sneeuw al weer bijna weg
Ja, dan weet je zeker dat hij stuk gaatquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:36 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik ga me eens op mn beeldscherm storten
Zoveel weeg ik heul nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dan weet je zeker dat hij stuk gaat
Sneeuwen doet het hier niet meer, maar er ligt al wel een paar centimeter (± 5 cm).quote:
Hier sneeuwt het steeds harderquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sneeuwen doet het hier niet meer, maar er ligt al wel een paar centimeter (± 5 cm).
Het is hier nu meer soort van regenen aan het doen.
Open klikken danquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:52 schreef Bravebart het volgende:
Ik loop nu al vastEr zijn 4 schroeven, maar als je die los draait, gebeurt er niks
Dat ding zal wel weer van de kliksystemen aan elkaar hangen
Torx?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zoveel weeg ik heul niet![]()
Ik moet nu op zoek naar allemaal spacende schroevendraaiersVan die sterunits, heb ik nog ergens liggen volgens mij
Johquote:
Checkquote:
Gabyquote:
Vaak kan je op de site van da fabriekant wel handleidingen vinden. Of even googlen. Ik heb van mijn laptops een poos geleden ook de complete openschroefvolgordehandleiding gevondenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JohHet probleem is meer dat je van de buitenkant vaak/meestal niet kan zien waar dat moet
En het blijft plastic, dus zoveel pogingen kan je niet doen
Dat zou ik voortaan eerst gaan doen jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:58 schreef Bravebart het volgende:
Misschien laat ik hem maar gewoon in elkaar en ga eerst eens rondkijken wat de verwachte levensduur van een TFT-scherm is. Anders ga ik mooi mn garantie claimen bij Dell
Schopje WGRquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:58 schreef Bravebart het volgende:
Misschien laat ik hem maar gewoon in elkaar en ga eerst eens rondkijken wat de verwachte levensduur van een TFT-scherm is. Anders ga ik mooi mn garantie claimen bij Dell
Jeps, maar die kon ik zo ff niet vindenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vaak kan je op de site van da fabriekant wel handleidingen vinden. Of even googlen. Ik heb van mijn laptops een poos geleden ook de complete openschroefvolgordehandleiding gevonden
Die gasten weten niet zo veelquote:
Daarom koop ik ook nooit extra garantie.. ook als de Mediamarkt er zo op aan dringt. Iets met consumentenrechtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps, maar die kon ik zo ff niet vinden
[..]
Die gasten weten niet zo veelIk heb al op GoT gekeken en gewoon ouderwets gegoogeld en ik kwam 5,7 jaar tegen als economische levensduur. Maar dat was puur van de backlight
Mja, daar wist ik in 2006 nog niks vanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom koop ik ook nooit extra garantie.. ook als de Mediamarkt er zo op aan dringt. Iets met consumentenrecht
En Dell rekent heeeele hoge kosten voor ophalen en reparerenquote:Ik heb net contact gehad met de juridische afdeling van de consumentenbond. De economische levensduur van een TFT monitor is 3 jaar. Op grond van artikel 17 van boek 7 heb je ook na afloop van de garantie periode nog rechten. Het komt er op neer dat bij reparatie ik 2/3 van de kosten zou moeten betalen. Dell zegt geen TFT monitoren in reparatie te nemen.
Ik zeg dan.. "Ik kom wel terug met mijn wetboek"quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, daar wist ik in 2006 nog niks van
Ik kom net dit op GoT tegen
[..]
En Dell rekent heeeele hoge kosten voor ophalen en reparerenDus toch maar openschroeven nu
Staan daar verwachte levensduren in?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zeg dan.. "Ik kom wel terug met mijn wetboek"
Nee, maar ik heb wel een lijstje gehad met wat redelijk geacht genoemd mag worden... van de economisch levensduur van een apparaat.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Staan daar verwachte levensduren in?
Maar wel dure woordenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Staan daar verwachte levensduren in?
Mja, dat is het ook een beetje; een nieuwe monitor kost tegenwoordig 150-200 euro en voor dat geld kan je hem denk ik amper laten opsturen/reparerenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een lijstje gehad met wat redelijk geacht genoemd mag worden... van de economisch levensduur van een apparaat.
Alleen moet je dan wel afvragen, is het de moeite waard. Als volgend jaar mijn monitor kapot zou gaan, dan had ik gewoon naar een computerzaak gegaan en een nieuwe gekocht..
Dat zeker, voor sommige woorden moest ik gewoon een woordenboek pakken..quote:
Och, zolang ik het niet nodig heb blijf ik er mooi ver vandaanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zeker, voor sommige woorden moest ik gewoon een woordenboek pakken... Er is wel geprobeerd om een aantal wetten in een meer jip en janneke taal te beschrijven, maar dat scheen nogal lastig te zijn.
Terwijl elke Nederlander geacht wordt zich aan de wet moet houden, en er zijn zoveel wetten... dat het amper mogelijk is.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, zolang ik het niet nodig heb blijf ik er mooi ver vandaan
Ik had ook nog "garantie" op mijn scheerapparaat en zou dan een vervangend exemplaar krijgen... maar dat vond ik gewoon te veel werk.. Naar de It's, doe maar die maar... en 5 minuten later stond ik weer buiten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, dat is het ook een beetje; een nieuwe monitor kost tegenwoordig 150-200 euro en voor dat geld kan je hem denk ik amper laten opsturen/reparerenPlus, de monitor wordt ouder, dus de kans dat er binnen een paar jaar weer wat stuk gaat wordt alleen maar groter...
Dat bedoel ik. Nu heb ik toch al wat een probleem met authoriteit, dus zolang ik niemand kwets overtreed hier en daar gerust een wetje of twee.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Terwijl elke Nederlander geacht wordt zich aan de wet moet houden, en er zijn zoveel wetten... dat het amper mogelijk is.
Heyquote:
Ook goedemorgenquote:
Doet het hier nogquote:
Ik hoop het ook voor je.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:32 schreef jna het volgende:
Ik begin het nu alvast te zeggen tegen iedereen. De ns, prorail, de weergoden. Dinsdag MOETEN er treinen rijden! Zo dan weten jullie dat alvast. Dankje
Ik duim met je mee!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:32 schreef jna het volgende:
Ik begin het nu alvast te zeggen tegen iedereen. De ns, prorail, de weergoden. Dinsdag MOETEN er treinen rijden! Zo dan weten jullie dat alvast. Dankje
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik duim met je mee!
Zaterdag MOETEN de wegen schoon zijn!
En woensdag ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:32 schreef jna het volgende:
Vertel!quote:
Jaaaa, zou je wel willen weten hequote:
Anders vraag ik het nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaa, zou je wel willen weten he
Date met Dzjenn?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaa, zou je wel willen weten he
Ook een date?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanaf maandag moeten de wegen sneeuw- en ijsvrij zijn!
quote:
Niet dat ik weetquote:
Maak jij alvast een schema danquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:46 schreef jna het volgende:
Zullen we in ploegendiensten gaan zorgen dat we allemaal komen waar we moeten zijn? Alleen als het omgaat trouwens, werk telt niet.
Deal!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:46 schreef jna het volgende:
Zullen we in ploegendiensten gaan zorgen dat we allemaal komen waar we moeten zijn? Alleen als het omgaat trouwens, werk telt niet.
Ik weet nog nergens van!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En anders kan er ook zondag afgesproken worden.
Maar ik denk dat ik dit beter allemaal met haar kan gaan bespreken dan met jou.
Ja, dat zei ie een keer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:51 schreef jna het volgende:
Luctor, je hebt toch geen hooikoorts hè? Anders weet ik wel weer hoe het in de lente gaat
Jij was er niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:49 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik weet nog nergens van!
Oh ja, natuurlijk. Er ligt sneeuw.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:51 schreef jna het volgende:
Luctor, je hebt toch geen hooikoorts hè? Anders weet ik wel weer hoe het in de lente gaat
Ik welquote:
Dat zou wel erg lastig zijn op het werk met bijna alleen maar vrouwen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:58 schreef DjRex89 het volgende:
Misschien is ie wel allergisch voor vrouwen
De pimp!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou wel erg lastig zijn op het werk met bijna alleen maar vrouwen.
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou wel erg lastig zijn op het werk met bijna alleen maar vrouwen.
We zouden niet durvenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jullie maken me belachelijk hier.
ik werk op financiële zaken van een administratiekantoor voor scholen.quote:
Jij misschien niet, maar jna schrikt nergens voor terug.quote:
http://wiki.answers.com/Q/What_is_a_female_pimp_calledquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:02 schreef Bravebart het volgende:
Wat is eigenlijk het vrouwelijke equivalent van pimp? Pimpin? Pimpette?
Ook voor de scholen in Vlissingen? Ik loop stage op Het Vlot.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik werk op financiële zaken van een administratiekantoor voor scholen.![]()
Weet je nog niet wat ik doe
Sterktequote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:03 schreef Dzjenn. het volgende:
Maar peeps, ik moet er weer vandoor. Afspraak met m'n werkgroepje van school. Op een fucking záterdag!![]()
Fijne dag allemaal!![]()
Luc, om het nog zieliger te maken, in fucking kapelle.![]()
Succes pimpettequote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:03 schreef Dzjenn. het volgende:
Maar peeps, ik moet er weer vandoor. Afspraak met m'n werkgroepje van school. Op een fucking záterdag!![]()
Fijne dag allemaal!![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:03 schreef Dzjenn. het volgende:
Fijne dag allemaal!![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:58 schreef The_Dean het volgende:
Hij is net als ik gewoon bang voor meisjes
Die school ken ik niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:03 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ook voor de scholen in Vlissingen? Ik loop stage op Het Vlot.
nee hoor schatjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar jna schrikt nergens voor terug.
Maar niet meer voor jouquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:05 schreef jna het volgende:
[..]
nee hoor schatje
maar ik rust niet totdat je een echte hosselaar bent
Eh...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die school ken ik niet.Onder werk bestuur valt die?
Vanaf gisteren doen wij daar ook de administratie voor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:06 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Eh...Het valt onder de Archipel Scholen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:08 schreef jna het volgende:
Ik wil gewoon dat luctor aan de vrouw komt want dan maak ik ook een keer kans om op 1 te komen in de dagcijfers.
Dan ben je wel de lekkerste vent die ik ooit heb gezienquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:08 schreef Dzjenn. het volgende:
Nu ga ik echt! als de treinen überhaupt gaan
Bye sweethearts!
succesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:08 schreef Dzjenn. het volgende:
Nu ga ik echt! als de treinen überhaupt gaan
Bye sweethearts!
Ik wil gewoon dat luctor aan de vrouw komt want dan maak ik ook een keer kans om op 1 te komen in de dagcijfers.
We kunnen hem ook gewoon een keer kaartjes voor een tof feest/concert in Lutjebroek geven?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:08 schreef jna het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan ben je wel de lekkerste vent die ik ooit heb gezien
Primaquote:
concert van Delain of Nightwish.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We kunnen hem ook gewoon een keer kaartjes voor een tof feest/concert in Lutjebroek geven?
Desnoods!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
concert van Delain of Nightwish.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht meer aan Tokio.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We kunnen hem ook gewoon een keer kaartjes voor een tof feest/concert in Lutjebroek geven?
Tokio Hotel, mmh jaquote:
Word jij de pastoor?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
20 maart? In 's-Hertogenbosch?
quote:
Idd, ik zou dr doen!quote:
Wist niet dat jij daar in meedeedquote:
quote:
Nee, in de muziekwereldje ben ik alleen jouw groupie, remember?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wist niet dat jij daar in meedeed
Dat vergeet ik niet zo snelquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:23 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
*sopsop
[..]
Nee, in de muziekwereldje ben ik alleen jouw groupie, remember?
Zolang hou ik het niet uitquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jna, als ik in november op vakantie ben heb je meer dan een maand om de eerste plaats te bemachtigen.
Australiëquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:28 schreef jna het volgende:
[..]
Zolang hou ik het niet uit
waar ga je naartoe?
Mag ik mee?quote:
Onder andere.quote:
Moeten we nog maar even over vergaderen.quote:
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga eventjes bammetjes doen.
Nou nou nou...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:49 schreef jna het volgende:
Laat ze lekker de vettyfus in hun rechterhartklep krijgen met die ov chipkaart
OV-chipkaartquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:49 schreef jna het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:55 schreef The_Dean het volgende:
Nja, stiekem vond ik nog een kliekje snert in de koelkast
Nee tochquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
OV-chipkaart![]()
![]()
Als ik 20 maart met de trein ga, heb ik zo'n ding ook nodig zeker.
Oh grutjes, ik ga morgen ook met de trein reizenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:49 schreef jna het volgende:
Juh, of de treinkaartjes moeten nog geldig zijn, maar daar ben ik zelf ook niet zeker vanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
OV-chipkaart![]()
![]()
Als ik 20 maart met de trein ga, heb ik zo'n ding ook nodig zeker.
Waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, of de treinkaartjes moeten nog geldig zijn, maar daar ben ik zelf ook niet zeker van
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:58 schreef jna het volgende:
Nu krijg ik een brief binnen dat ik er 2 zou hebben
Nee, dan kan je gewoon een normaal treinkaartje kopen in 2010quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:06 schreef The_Dean het volgende:
Een kaartje dus ofzo... en voor die mensen die paar keer per jaar reizen moeten ook zo'n ding?
Of als je perongeluk besluit die dag met de trein te gaan... dan ben je de lul
Gelukkigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dan kan je gewoon een normaal treinkaartje kopen in 2010
Als je kan inchecken moet je inchecken, anders moet je je OV-chipkaart aan de bestuurder laten zienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:11 schreef jna het volgende:
Maar kan je al overal inchecken dan in Nederland? Als ik bijvoorbeeld op een doordeweekse dag een bus in Friesland pak. Dan reis ik vrij, maar moet ik inchecken? Kan ik überhaupt inchecken?
Dus in de treinen moeten alle studenten inchecken?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je kan inchecken moet je inchecken, anders moet je je OV-chipkaart aan de bestuurder laten zien
Geen ideequote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:11 schreef jna het volgende:
Maar kan je al overal inchecken dan in Nederland? Als ik bijvoorbeeld op een doordeweekse dag een bus in Friesland pak. Dan reis ik vrij, maar moet ik inchecken? Kan ik überhaupt inchecken?
Iddquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:18 schreef jna het volgende:
[..]
Dus in de treinen moeten alle studenten inchecken?dat wordt leuk met 1 zo'n paal per perron
Zal hier niet anders zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
IddWij hebben op Delft ook maar 1 paal voor het hele station
PICSquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Net even kastje voor mijn dvd's in elkaar gezet en ook maar gelijk de DVD's erin gedaan.
Wel bier meenemen ehquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:32 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind het nog steeds raarrrrr, 2010 te zien staan
En ik ga ff boodschappen doen![]()
En mn OV-chipkaart proberen te activeren
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:32 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind het nog steeds raarrrrr, 2010 te zien staan
quote:En ik ga ff boodschappen doen![]()
succesquote:En mn OV-chipkaart proberen te activeren
oeh.. Ik zal eens proberen die te maken.quote:
De witte kast die erachter staat, die gaat weg en daar komt dan een andere kledingskast.quote:
en dat voor een studentenstadquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal hier niet anders zijn.
Dat dacht ik al te zienquote:
Waarom één of ander duur kastje nemen, terwijl IKEA prima werkt.quote:
quote:
Weet ik eigenlijk niet meer. Maar die lopende rimpel is al de moeite waard om nog ff te wachtenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:14 schreef The_Dean het volgende:
Hehehe. Komt die dude trouwens terug?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:20 schreef DjRex89 het volgende:
Op de site van de kroeg sta ik iig niet op de foto met oud en nieuw
Kom je uit Rotterdam dan??quote:
Dus helemaal voor niets daarheen gegaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:25 schreef Bravebart het volgende:
Nondeju, het postkantoor is hier dicht op zaterdag (like WTF) en de chipkaart-automaat unit bij de C1000 was stuk
Dus en geen mobiel en geen geactiveerde OV-chipkaart
Je kunt toch iig in januari nog met dat tijdelijke abo reizen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:25 schreef Bravebart het volgende:
Nondeju, het postkantoor is hier dicht op zaterdag (like WTF) en de chipkaart-automaat unit bij de C1000 was stuk
Dus en geen mobiel en geen geactiveerde OV-chipkaart
Nee, ik heb wel boodschappen gedaanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus helemaal voor niets daarheen gegaan.
Jeps, maar ik wilde hem alvast maar activerenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je kunt toch iig in januari nog met dat tijdelijke abo reizen?
Dus je hebt niet om hoeven rijden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel boodschappen gedaanEn het postkantoor zit op de weg naar de C1000, dus het viel allemaal wel mee
Dat hoor je vaak aan.... ROTTERDAM... HOOLIGANSquote:
Nopequote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus je hebt niet om hoeven rijden.
Viel best mee.quote:
Welkom terugquote:
Gezelligquote:
Dankje.quote:
Nee man, ik voel me wat ziekjes.quote:
Luc!quote:
Natuurlijk weer teveel gezopen tijdens o&n.quote:
Nergens meer last vanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Natuurlijk weer teveel gezopen tijdens o&n.
Van 1 glasje chapagne.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Natuurlijk weer teveel gezopen tijdens o&n.
quote:
Sensation Black nummers draaienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:26 schreef Bravebart het volgende:
Buh, mn beeldscherm is nu nog dooierMaar ik heb een reanimatiepoging bedacht
Mn beeldscherm is zwart, maar ik draaide de laatste tijd te veel witte muziek, dus ik had bedacht, als ik nu dikke underground hiphop en hardcore ga draaien, dan voelt hij zich misschien wat meer op zn gemak door de "blackness" van die muziek, zodat hij weer gaat werken
Ik heb de nieuwe Thunderdome al gedownload en nu staan Timbaland (quote:
The rootsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe Thunderdome al gedownload en nu staan Timbaland () en The Roots op, als opwarmertje
quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:26 schreef Bravebart het volgende:
Buh, mn beeldscherm is nu nog dooierMaar ik heb een reanimatiepoging bedacht
Mn beeldscherm is zwart, maar ik draaide de laatste tijd te veel witte muziek, dus ik had bedacht, als ik nu dikke underground hiphop en hardcore ga draaien, dan voelt hij zich misschien wat meer op zn gemak door de "blackness" van die muziek, zodat hij weer gaat werken
Dat doe ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]Je moet me niet zo serieus nemen swa
Jaaaaaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:40 schreef The_Dean het volgende:
Oh, en over underground hiphop gesproken, chech de Hilltop Hoods dan ook even
Voorstellen mag altijdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet hoor
Vond het idee wel grappig though
Mag ik wat black metal voorstellen?
Is dat alles?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Maar daar heb ik niks van op mn mac staan
En voordat er weer om pics gezeurd gaat worden
[ afbeelding ]
Aansluiten kan alsnog welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:47 schreef Bravebart het volgende:
Mmmh, en nu heb ik hem straks zo uit elkaar, maar hoe ga ik dan testen of mn voeding stuk is
Juh, het bleek een kwestie van sierlijst eraf en toen kon je hem losschroevenquote:
Ja, maar hij ligt wel erg blootquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Aansluiten kan alsnog wel
Stekkers erin, niet geleidende ondergrond en gewoon aanzetten.
Nee, maar ik zie dat ze met Dilated Peoples hebben gewerkt, dus tofquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:51 schreef The_Dean het volgende:
En Bart, de Looptroop Rockers, ken je die?
Neuh, kan niks gebeuren. En anders leg je hem weer even in het achterpaneel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, het bleek een kwestie van sierlijst eraf en toen kon je hem losschroeven
[..]
Ja, maar hij ligt wel erg blootEn de aan/uitschakelijk is gewoon een PCB'tje, zal dat onder stroom staan?
Ik heb ff een testopstelling gebouwd met duct tape enzoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, kan niks gebeuren. En anders leg je hem weer even in het achterpaneel.
Ja, Bubbaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:00 schreef The_Dean het volgende:
En iets minder underground, maar vergeet Bubba Sparxxx niet
Wow, het klinkt goed.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:40 schreef The_Dean het volgende:
Oh, en over underground hiphop gesproken, chech de Hilltop Hoods dan ook even
Duct tapequote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb ff een testopstelling gebouwd met duct tape enzo
[..]
Ja, BubbaDat beukte altijd zeg, damn
Alleen is hij niet zwart genoeg
Valt mee joh.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:10 schreef Bravebart het volgende:
Buh, net beeldscherm weer aangezet en hij zoemt nog steedsEn het is echt zo'n hoogspanningsmast-zoem, dus ik ben bang dat ik straks keihard geëlektrocuteerd raak
Whahaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Valt mee joh.
Doe eens een filmpje
Niks mis meequote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:26 schreef Bravebart het volgende:
Nee, je hoort het nietMaar beeld je maar het geluid van een hoogspanningsmast in
Nicequote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef Houniet het volgende:
Ik ben zo naar de klote, was pas 0430 in slaap. .0800 er weer uit om te werken.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks mis mee
Als hij uitstaat is het geluid ook weg?
TOch echt de voeding... niet een los massacontactje of gare condensator?quote:
Kijk, zo hoort het!quote:
Jaja, ef lekker chill met de boys.quote:
Zo functioneel, die jongenquote:
Bandjesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:47 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb zo repetitie met de kapel en daarna waarschijnlijk de kroeg in. Zie net dat er een bandje optreed vanavond en heb toch nog munten over
Uuuhm, hoe ga ik dat checken?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
TOch echt de voeding... niet een los massacontactje of gare condensator?
Bartje B Morequote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jaja, ef lekker chill met de boys.
We gaan naar Bart B More toniightttttt.
Nope, DJ .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |