abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:08:04 #1
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_76308957
quote:
Europese Commissie: Hoog risico op financiële ineenstorting Nederland 2010

Wall Street Journal: Eurozone krijgt in 2010 te maken met enorme
schuldencrisis

Nederland Leenland
Volgens de Europese Commissie (EC) lopen in het nieuwe jaar 8
EU-landen het grote risico dat de publieke financiën niet langer
betaalbaar zullen zijn, en de landen feitelijk failliet gaan. Deze
landen zijn Griekenland, Spanje, Ierland, Slovenië, Slowakije, Malta,
Cyprus en... Nederland.

De overige EU landen krijgen van de EC het predikaat `gemiddeld
risico' opgeprikt. Alleen Finland is als `laag risico' gekwalificeerd.
http://tinyurl.com/ykpo569

Mooi he die door bedrijven geinfesteerde politiek...?

Gek he, elke echte euro kent 9000 virtuele onechte kinderen, 51% van alle waarde bij 2% van de mensen, geld om niet (rente)... enz.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:15:45 #2
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_76309256
huizenmarkt-zeepbel.nl is ongeveer net zo betrouwbaar als de Prive.
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_76309408
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:15 schreef _Michiel_ het volgende:
toch is er paar landen zo overkomen!..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:20:37 #4
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_76309501
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:08 schreef fokthesystem het volgende:
Gek he, elke echte euro kent 9000 virtuele onechte kinderen, 51% van alle waarde bij 2% van de mensen, geld om niet (rente)... enz.
Ik snap dit niet
Je moeder is een hamster
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:22:22 #5
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_76309597
Als je naar die interactive chart kijkt van WJS vraag je je af hoe ze tot die conclusie zijn gekomen.
Zo zijn er redelijk wat grafiekjes waar NL er best netjes uit komt.
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik het artikel van WJS niet volledig gelezen heb, al hebben ze het in dat hele artikel niet over NL terwijl het wel knalrood op het kaartje staat.

Iets zegt me dat zelfs ik (terwijl ik amper de bron bekeken heb) het artikel van WJS nog beter bekeken heb dan Huizenzeepbel.nl .
pi_76309676
In jip en janneke taal: over 3 maanden zitten we met zijn allen te vechten om een stuk brood, tenzij je pietverdriet, Selang of bendk heet. Het grootgraaiersgilde zal de dans ontspringen.

Ik had al heel lang een soort voorgevoel en idee dat nederland naar de kloten zou gaan. Ik hoop dat het niet uit komt.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:24:12 #7
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_76309699
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:15 schreef _Michiel_ het volgende:
Het is de bron niet, slechts een echo site die opdook in google alert , zoals vele waaronder BBC en natuurlijk de EU zelve.

Onderstaande spreekt voor zich lijkt me, al zou ie op lutjebroek-aanzee.nl staan.

Guilt by association , of in dit geval ontkennen door associatie werkt niet makker, de shit is onderweg naar de fan.
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:25:32 #8
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_76309764
Wat is de oorspronkelijke bron?
pi_76309808
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:22 schreef bleiblei het volgende:
Als je naar die interactive chart kijkt van WJS vraag je je af hoe ze tot die conclusie zijn gekomen.
Zo zijn er redelijk wat grafiekjes waar NL er best netjes uit komt.
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik het artikel van WJS niet volledig gelezen heb, al hebben ze het in dat hele artikel niet over NL terwijl het wel knalrood op het kaartje staat.

Iets zegt me dat zelfs ik (terwijl ik amper de bron bekeken heb) het artikel van WJS nog beter bekeken heb dan Huizenzeepbel.nl .
Ik snap het wel: er zijn wat landen die het iets beter doen (Finland, Duitsland, België...). Nederland doet het ogenschijnlijk niet slecht omdat er ook wat landen zijn die het veel en veel slechter doen. De angst bestaat dat Nederland ook in dat groepje landen terecht gaat komen. Dat kan rap gaan, hoewel Nederland natuurlijk het vlees noch vis land bij uitstek is.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:26:51 #10
36431 bleiblei
pi_76309832
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:24 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Het is de bron niet, slechts een echo site die opdook in google alert , zoals vele waaronder BBC en natuurlijk de EU zelve.

Onderstaande spreekt voor zich lijkt me, al zou ie op lutjebroek-aanzee.nl staan.

[ afbeelding ]

Guilt by association , of in dit geval ontkennen door associatie werkt niet makker, de shit is onderweg naar de fan.
Ja, al hebben ze dus in het bericht van de Wallstreet nergens over NL en kan ik aan de hand van de grafiekjes gekoppeld aan dat mooie plaatje van je niet bepaald een gevoel krijgen dat je het aan het rechte eind hebt.

Doomsdaydenkers .
Het blijft natuurlijk het verhaal dat diegene die de meeste mensen omgeturnt krijgt, gelijk krijgt.
Als iedereen positief is, gaat het zeer waarschijnlijk prima.
Als iedereen op dezelfde golflijn als huizenzeepbel.nl zit, dan zijn we idd de sjaak.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:26:59 #11
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_76309842
Orgineel is dus Wallstreet journal, staat veel meer in dan in de OP
http://online.wsj.com/art(...)rticleTabs%3Darticle
Het gaat om de publieke sector, ben nog aan het lezen
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:27:25 #12
36431 bleiblei
pi_76309866
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:26 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik snap het wel: er zijn wat landen die het iets beter doen (Finland, Duitsland, België...). Nederland doet het ogenschijnlijk niet slecht omdat er ook wat landen zijn die het veel en veel slechter doen. De angst bestaat dat Nederland ook in dat groepje landen terecht gaat komen. Dat kan rap gaan, hoewel Nederland natuurlijk het vlees noch vis land bij uitstek is.
Als je naar die interactive chart kijkt, zie je dat NL het beter doet dan Dld .
Volgens die stats dan.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:29:24 #13
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76309975
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:26 schreef Bob-B het volgende:
Orgineel is dus Wallstreet journal, staat veel meer in dan in de OP
http://online.wsj.com/art(...)rticleTabs%3Darticle
Het gaat om de publieke sector, ben nog aan het lezen
Dat is erg genoeg. Weet je: in Duitsland bezuinigen ze niet eens, ondanks dat er een centrum-rechts kabinet zit.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:29:32 #14
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_76309980
http://online.wsj.com/art(...)leTabs%3Dinteractive
Als je op Nederland klikt vraag ik me af, gezien de grafieken, waarom wij nou zo rood zijn, sterker nog, in sommige opzichten doen we het nog beter ook.

Sterker nog, we doen het overal beter dan EU gemiddeld, denk fout kleurtje
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:29:54 #15
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_76309999
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Volgens die stats dan.
Oh je was er ook al
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:29:57 #16
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76310001
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:27 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Volgens die stats dan.
KIjk naar de groei van de overheidsschuld.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:31:19 #17
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_76310066
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:29 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

KIjk naar de groei van de overheidsschuld.
Lager dan EU gemiddeld, das een goed iets, toch?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:32:08 #18
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_76310109
Kijk maar eens bij Griekenland of Ierland, dan snap je dat die rood zijn, bij NL snap ik het niet.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:32:51 #19
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76310146
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:31 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Lager dan EU gemiddeld, das een goed iets, toch?
Dat gemiddelde wordt ontzettend omhoog getrokken door Griekenland, Slovenië en de andere landen die nu al de sigaar zijn. Haal die voor de grap er eens uit zou ik zeggen.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:33:44 #20
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_76310199
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:32 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat gemiddelde wordt ontzettend omhoog getrokken door Griekenland, Slovenië en de andere landen die nu al de sigaar zijn. Haal die voor de grap er eens uit zou ik zeggen.
Ja dat is ook een manier om wetenschappelijke informatie te interpreteren
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:35:59 #21
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76310317
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:32 schreef Bob-B het volgende:
Kijk maar eens bij Griekenland of Ierland, dan snap je dat die rood zijn, bij NL snap ik het niet.
Sommige van die statistiekjes liegen. De werkloosheidscijfers zijn hier crap. Doordat Lubbers ooit zijn definitie heeft versoepeld zegt dat geen drol meer. Alleen mensen met minder dan 12 uur werk zijn werkloos. Dat slaat helemaal nergens meer op in de huidige constellatie.
Werkloosheidscijfers worden ook gedrukt door gemeentelijke werkverschaffingsprojecten. Mensen moeten al heel snel een baan accepteren onder hun niveau. ZZP'ers worden uit de statistieken gelaten. Deeltijd-WW doet ook niet mee.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:37:12 #22
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76310376
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:33 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Ja dat is ook een manier om wetenschappelijke informatie te interpreteren
Het kan hard gaan. Binnen een half jaar ben je een derde wereldland.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:38:40 #23
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76310450
Nou dan ga ik toch maar snel naar België
Snollebolt
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:40:10 #24
36431 bleiblei
pi_76310537
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 23:35 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Sommige van die statistiekjes liegen. De werkloosheidscijfers zijn hier crap. Doordat Lubbers ooit zijn definitie heeft versoepeld zegt dat geen drol meer. Alleen mensen met minder dan 12 uur werk zijn werkloos. Dat slaat helemaal nergens meer op in de huidige constellatie.
Werkloosheidscijfers worden ook gedrukt door gemeentelijke werkverschaffingsprojecten. Mensen moeten al heel snel een baan accepteren onder hun niveau. ZZP'ers worden uit de statistieken gelaten. Deeltijd-WW doet ook niet mee.
Oh kom op zeg.
Dat kaartje en het artikel is gebaseerd op die statistiekjes.
Je loopt hier paniek te schoppen.
Maar als er met logisch kijken geroepen wordt dat het nergens op slaat, de paniek.
Dan kloppen eens de stats niet meer .

Ga eens anti-depressiva slikken. Wordt je leven een stuk leuker van .
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:40:30 #25
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_76310553
ECB president aan het woord en in beeld:

http://online.wsj.com/art(...)7D-BAB5-2B99E38F5D6F

Oh ja, basis kennis waar zelfs economen even van slikken :

Wat elk kind/puber op school zou moeten mogen leren:

http://video.google.nl/videoplay?docid=3435415963578872386#

Een zeer goede uitleg inzake de krankzinnige wereldverloedering als gevolg van gemaakt, onecht, niet echt bestaand, geen waarde dekkend,,,,, "GELD".

In 45 minuten leer je als volwassene wat je deels al wist en al dan niet juist snapte, deels, maar dan dus geheel, oftewel 'het hele plaatje'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')