quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Hey studentjes, is je papieren OV nou eigenlijk nog gewoon geldig tot je je studentov-kaart op kan laden met je ov naar keuze? Ik kan het volgens mij pas vanaf de 10e doen.
Nu je het zegt; kan ik niet meer met m'n OV-studentenkaart met de bus reizen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Hey studentjes, is je papieren OV nou eigenlijk nog gewoon geldig tot je je studentov-kaart op kan laden met je ov naar keuze? Ik kan het volgens mij pas vanaf de 10e doen.
Je papieren OV is de hele maand januari gewoon nog geldig ivm de hoogstwaarschijnlijke overgangsproblemen. Ik kan die van mij ook pas de 4e opladen, dus kan niet anders.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
ik ga maar mijn nest in duikenquote:
Ik kan niet bannen helaas.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
Hey IHVK kan je me bannen zaterdag en zondag
Gewoon wat zwaar nutteloze topics openen achterelkaar. Krijg je 48 uur.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:27 schreef Ayca het volgende:
Hmm ja maar ik wil niet gelijk een week ofzo, 2 dagen is genoeg
Hmm dan ga ik dat morgen maar proberenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:28 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Gewoon wat zwaar nutteloze topics openen achterelkaar. Krijg je 48 uur.
Ehgm even mijn agenda erbij pakken..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarvoor? Ik ga echt poweren morgen
Hahaha, dat is kut jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ehgm even mijn agenda erbij pakken..
Scheikunde, geschiedenis, aardrijkskunde, Duits, Engels, Nederlands, wiskunde, Latijn, economie. Maar vooral scheikunde en geschiedenis want dat heb ik maandagtoetsweken
Deze post zag ik niet eens.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Slappe zakken zijn zij bedoel je![]()
Neem sowieso schaatsen met harde schoen, ijshockeyschaatsen zijn snel op korte stukken, maar lange schaatsen (noren) houd je langer vol
Dat is ook niet zo fijn iddquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hahaha, dat is kut jaik moet nog paar honderd pagina's doornemen
Maar ik ga tukken, als jij dat ook doet kan je morgen redelijk fris beginnen!
Trusten
Slapen is goed.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:52 schreef Ayca het volgende:
Als iedereen nou gaat slapen dan verveel ik me dood en ga ook slapen![]()
Slaap lekker IHVK![]()
Ik wou dat ik zo weinig slaap nodig had, alhoewel insomnia mij ook wel vervelend lijkt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 05:05 schreef GenusButeo het volgende:
Iedereen is voor de verandering eens vroeg gaan slapen? En ik heb nog geen slaap, terwijl ik al uren zit te lezen. Zo nog even verder lezen, dan maar. O, insomnia.
Hier niks, alleen wat er al een paar dagen ligt. Hopelijk gaat het niet meer sneeuwen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:21 schreef wikwakka2 het volgende:
WTF, sneeuw in Rotterdam. Ik kijk net pas uit mijn raam.
In Rotterdam was gisteren niks te bekennen, nu wel wat, maar niet ontzettend veel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hier niks, alleen wat er al een paar dagen ligt. Hopelijk gaat het niet meer sneeuwen.
Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voortaan doe ik wel gewoon een o, lekker droog. Hoi.
Geslapen, ik moest de volgende ochtend vroeg opquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:51 schreef Bortecinem het volgende:
Instant happiness.
Nog iets leuks gedaan met oud en nieuw?
Niks bijzonders.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geslapen, ik moest de volgende ochtend vroeg op.
Jij?
Morgen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:57 schreef Emel het volgende:
Goeiemorgen. Sneeuw in Rdamik ga zo naar Den Haag, hopelijk blijft droog enzo.
Ik was ook verrastquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:57 schreef Emel het volgende:
Goeiemorgen. Sneeuw in Rdamik ga zo naar Den Haag, hopelijk blijft droog enzo.
Join the clubquote:
Hey! Ik ga ook winkelenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Morgen.![]()
Wat ga je doen in Den Haag? Ik ga misschien naar Arnhem, winkelen ofzo.
Dat klinkt als een player die zegt: "die sma ga ik effe regelen, swa!'quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:02 schreef Bortecinem het volgende:
Even een vriendin regelen om mee te gaan.
Hehehe.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een player die zegt: "die sma ga ik effe regelen, swa!'
Sale enzo.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat heeft iedereen hier opeens zin om te gaan winkelen?
We hebben geld teveelquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat heeft iedereen hier opeens zin om te gaan winkelen?
Alleen shoppen kan ook leuk zijn!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:02 schreef Bortecinem het volgende:
Even een vriendin regelen om mee te gaan.
Oh lol, ze smst net dat ze niet komt.![]()
Dan blijf ik ook thuis.![]()
Hmm moet ik ook nog gaan doen. Een boekenkast halen.quote:
En je woont in?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik heb geen zin om alleen naar Arnhem af te reizen.
Even doorstuderen, dan heb jij ook geldquote:
Inshallahquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:11 schreef Emel het volgende:
[..]
Even doorstuderen, dan heb jij ook geld
Oh, dan ga je niet even shoppen in Amsterdam of Rotterdam. Leuk wonen daar?quote:
Bedankt voor je medeleven.quote:
Nee daarom. Soms wel, soms niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:15 schreef Emel het volgende:
[..]
Oh, dan ga je niet even shoppen in Amsterdam of Rotterdam. Leuk wonen daar?
Na afstuderen is het leven nog mooierquote:
Wanneer wel en wanneer niet?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bedankt voor je medeleven.
[..]
Nee daarom. Soms wel, soms niet.
Btje kromme foto, maar ik heb deze gehaald vorige weekquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:08 schreef Emel het volgende:
[..]
Hmm moet ik ook nog gaan doen. Een boekenkast halen.
Venray zelf is wel oke, het is niet zo dat er niks te vinden is ofzo. Maar je zit zo ver weg van de randstad enzo. Alles is altijd zo ver.quote:
"even"quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:15 schreef Emel het volgende:
[..]
Oh, dan ga je niet even shoppen in Amsterdam of Rotterdam. Leuk wonen daar?
En met de trein duurt het 2.5 uur.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:21 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
"even"
150 km tussen rdam en venray..
Mooi maar beetje teveel bloemetjes voor mij. Ik hou meer van strak.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:20 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Btje kromme foto, maar ik heb deze gehaald vorige week![]()
[ afbeelding ]
Ach, je vermaakt je wel door met grote ogen te kijken naar de beschaafde wereld. Hoogbouw enzo, je weet niet wat je zietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En met de trein duurt het 2.5 uur.
Het zijn strakke bloemetjesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:23 schreef Emel het volgende:
[..]
Mooi maar beetje teveel bloemetjes voor mij. Ik hou meer van strak.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, je vermaakt je wel door met grote ogen te kijken naar de beschaafde wereld. Hoogbouw enzo, je weet niet wat je ziet
Jeetje, erg lang. Als je 18 bent, kun je gewoon verhuizenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En met de trein duurt het 2.5 uur.
Ze is 19quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:26 schreef Emel het volgende:
[..]
Jeetje, erg lang. Als je 18 bent, kun je gewoon verhuizen
Ik ben 19.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:26 schreef Emel het volgende:
[..]
Jeetje, erg lang. Als je 18 bent, kun je gewoon verhuizen
Ghezállich!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.. valt mee. Venrayenaren hebben niet zo'n overdreven accent. Ik heb alleen een zachte G.
Heb ik niet, ik spreek gewoon ABN, kom uit provincie Utrechtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Liever een zachte G dan zo'n lelijke keelkanker harde G.
Daar hebben ze ook een harde G.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik spreek gewoon ABN, kom uit provincie Utrecht
Wat doe je daar dan nog?quote:
Wérkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:17 schreef Emel het volgende:
[..]
Na afstuderen is het leven nog mooier
Wat moet ik in Rotterdam of Amsterdam gaan doen dan.quote:
Ik heb hem bij de IKEA gezien, hij is wel mooi. Ik ga voor de Expedit boekenkast (open kast). Maakt ook ruimtelijk. Was niet rot bedoeld, ik ben niet van veel bloemetjes, dat maakt het drukquote:
Als je je werk leuk vindt, dan valt het mee hoor. Je hebt meer verplichtingen natuurlijk, blehhquote:
Ik ben gek op Rotterdamquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat moet ik in Rotterdam of Amsterdam gaan doen dan.Ik blijf hier zeker nog wel een paar jaartjes wonen.
Hé, ga nou niet haten!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Liever een zachte G dan zo'n lelijke keelkanker harde G.
Dat is ook zo, en ik wil zeker weten ook geen eeuwige student worden. Het probleem is natuulijk dé perfecte baan te vindenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:36 schreef Emel het volgende:
[..]
Als je je werk leuk vindt, dan valt het mee hoor. Je hebt meer verplichtingen natuurlijk, blehh
Goeie smaak, ik heb hem ook.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:34 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik heb hem bij de IKEA gezien, hij is wel mooi. Ik ga voor de Expedit boekenkast (open kast). Maakt ook ruimtelijk. Was niet rot bedoeld, ik ben niet van veel bloemetjes, dat maakt het druk
Hmm, écht leven mischien? Er is hier wel wat meer te doen dan in Venray.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat moet ik in Rotterdam of Amsterdam gaan doen dan.Ik blijf hier zeker nog wel een paar jaartjes wonen.
Ik hoor wel vaak van vrouwen die het hier niet zo heel fijn wonen vinden omdat ze vaak worden lastiggevallen. Geen last van, of ben je al streetwisequote:
Wat is echt leven? Ik heb het hier goed hoor. Trouwens, Dusseldof, Oberhausen en Keulen zijn hier vlakbij, als ik echt wil winkelen ga ik liever daarheen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hmm, écht leven mischien? Er is hier wel wat meer te doen dan in Venray.
Vergeet Weeze Airport nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is echt leven? Ik heb het hier goed hoor. Trouwens, Dusseldof, Oberhausen en Keulen zijn hier vlakbij, als ik echt wil winkelen ga ik liever daarheen.
Hoi.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:42 schreef Bortecinem het volgende:
Hoooooooi.
Dat is natuurlijk subjectief, maar ik vind het fijn dat hier zo veel te doen is, er een goeie universiteit is en dingen als het OV en zo goed geregeld zijn. Ik kan al bijna niet meer zonder de tramquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is echt leven? Ik heb het hier goed hoor. Trouwens, Dusseldof, Oberhausen en Keulen zijn hier vlakbij, als ik echt wil winkelen ga ik liever daarheen.
Oh ja, jij gebruikt gewoon wat psychologische trucjes om de lastige personen in kwestie in huilen uit te doen barsten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:46 schreef Emel het volgende:
Ik kom uit Rotterdam-Zuid, dan ben je veel gewenden ik ben niet snel bang. Ik weet hoe ik ermee moet omgaan.
Kijk dat zijn de dagen waarop ik het liefst een paar dagen naar de randstad verhuis.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:44 schreef Rookert het volgende:
Bortecinem, aan de carnaval straks?Heb dat serieus nog nooit gedaan
*Emel wordt aangevallen*quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:46 schreef Emel het volgende:
Ik kom uit Rotterdam-Zuid, dan ben je veel gewenden ik ben niet snel bang. Ik weet hoe ik ermee moet omgaan.
Wij hebben hier niet eens een tram nodig.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk subjectief, maar ik vind het fijn dat hier zo veel te doen is, er een goeie universiteit is en dingen als het OV en zo goed geregeld zijn. Ik kan al bijna niet meer zonder de tram.
De supermarkten zijn dus gewoon open.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ik ben zo ff weg, boodschapjes halen.
Hahahahha.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
*Emel wordt aangevallen*
"Meisje, geef deze geld hier"
"Maar hoe voel je je hier nou bij?"
""
*druipt af*
Fietsen is zó 1942.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hebben hier niet eens een tram nodig.
Haha, meeste studenten ontvluchten Leiden ook bij 2 en 3 oktober tijdens Leids Ontzet, alle sjonnies nemen het dan over met kermis en je kan over het plastic van het bier lopenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de dagen waarop ik het liefst een paar dagen naar de randstad verhuis.![]()
![]()
![]()
![]()
Iewh.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Haha, meeste studenten ontvluchten Leiden ook bij 2 en 3 oktober tijdens Leids Ontzet, alle sjonnies nemen het dan over met kermis en je kan over het plastic van het bier lopen
Via Weeze vliegen is veel goedkoper.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Schiphol bevalt mij anders goed hoor, al helemaal met de HSL.
quote:
Ik denk dat vliegen voor 50 euro of minder met 10 kilo handbagage naar tientallen steden in Europa of zelfs Marokko en Kroatië je veel beter bevaltquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Schiphol bevalt mij anders goed hoor, al helemaal met de HSL.
Mijn vliegtickets krijg ik vergoed, dus dat heeft geen invloed op mijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Via Weeze vliegen is veel goedkoper.
Er waren mensen die voor 20 euro deze route deden: Weeze-Berlijn-Stockholm-Rome-Barcelona-Eindhovenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:51 schreef Bortecinem het volgende:
Als je goed zoekt kun je zelfs voor 10 euro een retour naar Londen boeken.
Damn. Stom kind.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn vliegtickets krijg ik vergoed, dus dat heeft geen invloed op mij.
Damn dat klinkt echt goed. Heil Ryanair.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er waren mensen die voor 20 euro deze route deden: Weeze-Berlijn-Stockholm-Rome-Barcelona-Eindhoven
Voor 20 euro heb je dan je hele reis, hoef je alleen nog te overnachten en misschien je kleding wassen aangezien je maar 10 kg handbagage mee mag nemen. Maar dat neem ik voor lief voor die prijs
Ik had andere dingen te doen, even geen tijd voor fok.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:54 schreef IHVK het volgende:
Trouwens wik ben je blij met je sneeuw?
En Bortecinem waar hang jij uit de laatste tijd? En waar ga je werken?
Maar als je keertje zelf wilt reizen gaan paps en mams echt geen 150 euro per ticket binnen Europa dokken hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn vliegtickets krijg ik vergoed, dus dat heeft geen invloed op mij.
Ga naar een AH to Go bij een station in je buurt, daar zit er sowieso wel 1quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:54 schreef IHVK het volgende:
Epische faal weer, je moet blijkbaar je reisproduct ophalen, en dan klik je op dichts bijzijnde (is dit een correc?) en dan doet hij het niet.
http://www.studentenov-ch(...)studentenreisproduct
Fabriek is wat minder.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had andere dingen te doen, even geen tijd voor fok.
Fabriek.![]()
![]()
![]()
Het is maar tijdelijk.
Je bedoelt die zoekmachine die je vertelt waar zo'n ophaalpunt is? Die werkte vorige week wel bij mij, maar vandaag en gisteren nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:54 schreef IHVK het volgende:
Epische faal weer, je moet blijkbaar je reisproduct ophalen, en dan klik je op dichts bijzijnde (is dit een correc?) en dan doet hij het niet.
http://www.studentenov-ch(...)studentenreisproduct
Ja het is idd minder maar ik heb op het moment geen ov enzo om ergens anders werk te zoeken. En het is toch maar tijdelijk 2/3 maanden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Fabriek is wat minder.
Daarom moet je ook naar school.![]()
Het is toch geen 40 jaar geleden.![]()
Zonde!!!!
Ze zouden de Limburgse kolenmijnen weer open moeten gooien, speciaal voor bortecinemquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Fabriek is wat minder.
Daarom moet je ook naar school.![]()
Het is toch geen 40 jaar geleden.![]()
Zonde!!!!
Wat een liefde alweer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze zouden de Limburgse kolenmijnen weer open moeten gooien, speciaal voor bortecinem.
Dat is zo, maar 180-250 euro voor een retourtje zagreb vind ik nog best te doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar als je keertje zelf wilt reizen gaan paps en mams echt geen 150 euro per ticket binnen Europa dokken hoor
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar 180-250 euro voor een retourtje zagreb vind ik nog best te doen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bortecinem en Rookert in koor: HAHAHAHAHAHA.
quote:
Ok, maar ik zou echt een opleiding doen als ik jou was.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja het is idd minder maar ik heb op het moment geen ov enzo om ergens anders werk te zoeken. En het is toch maar tijdelijk 2/3 maanden.
Zo'n plastic verpakkingen inpak fabriek. Ik heb er paar jaar terug vakantiewerk gedaan, echt verschrikkelijk.quote:
Ignorance is a bitchquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar 180-250 euro voor een retourtje zagreb vind ik nog best te doen.
Haha, gelukkig nooit overvallen. Ik weet dat je je angst niet moet laten zien. Als een engerd naast me staat, dan blijf ik gewoon staan, waar ik sta. Ik word ook vaak lastig gevallen met opmerkingen maar ik negeer het gewoon. Het is niet fijn natuurlijk als ergere dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
*Emel wordt aangevallen*
"Meisje, geef deze geld hier"
"Maar hoe voel je je hier nou bij?"
""
*druipt af*
I know. Over 2/3 maanden piep ik wel anders, het werk dat ik ga doen is echt bah.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ok, maar ik zou echt een opleiding doen als ik jou was.
Je zegt nu dat je geen motivatie op kunt brengen, maar je kan wel motivatie opbrengen om de rest van je leven van die slechte baantjes te doen?
/preek
Hersendodend werkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo'n plastic verpakkingen inpak fabriek. Ik heb er paar jaar terug vakantiewerk gedaan, echt verschrikkelijk.
Word dan cassiere of zo, of ga in een winkel werken. Alles beter dan aan de lopende band saai werk doenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo'n plastic verpakkingen inpak fabriek. Ik heb er paar jaar terug vakantiewerk gedaan, echt verschrikkelijk.
Daar heb ik al gesolliciteerd, maar ze zoeken geen werknemers of ze willen geen allochtoon (slachtoffersrol hehe).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Word dan cassiere of zo, of ga in een winkel werken. Alles beter dan aan de lopende band saai werk doen.
Maar vlieg eigenlijk altijd voor langere tijd en heb dus kmeestal wel wat meer baggage bij me dan 10 kilo.quote:
http://www.meldpuntdiscriminatie.nl/quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar heb ik al gesolliciteerd, maar ze zoeken geen werknemers of ze willen geen allochtoon (slachtoffersrol hehe).
De loterij heeft me ook al in de steek gelaten. Gaan ze de 27 miljoen euro aan iemand anders geven. Wat is dat nou weer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hersendodend werk![]()
Je hebt een beurs nodig
Geen cursus 'meppen met strijkijzer in handtasje' nodig?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:02 schreef Emel het volgende:
[..]
Haha, gelukkig nooit overvallen. Ik weet dat je je angst niet moet laten zien. Als een engerd naast me staat, dan blijf ik gewoon staan, waar ik sta. Ik word ook vaak lastig gevallen met opmerkingen maar ik negeer het gewoon. Het is niet fijn natuurlijk als ergere dingen gebeuren.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:04 schreef wikwakka2 het volgende:
http://www.meldpuntdiscriminatie.nl/
Sorry, ik had nog zo beloofd om geen winnend lot te kopenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De loterij heeft me ook al in de steek gelaten. Gaan ze de 27 miljoen euro aan iemand anders geven. Wat is dat nou weer.
Ja ok, maar voor stedentripjes van paar dagen heb je niet meer nodig. Tenzij je met je vriendin gaatquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar vlieg eigenlijk altijd voor langere tijd en heb dus kmeestal wel wat meer baggage bij me dan 10 kilo.
[..]
http://www.meldpuntdiscriminatie.nl/
Postcodeloterij is in Eindhoven gevallen. Hoop wel in een arbeidersbuurtje en niet in zo'n villawijk, gebeurde ook een keerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De loterij heeft me ook al in de steek gelaten. Gaan ze de 27 miljoen euro aan iemand anders geven. Wat is dat nou weer.
Hoe kun je eigenlijk het beste naar Weeze gaan dan? Alleen met de auto, of kan je er ook naartoe treinen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja ok, maar voor stedentripjes van paar dagen heb je niet meer nodig. Tenzij je met je vriendin gaat
Vanuit Venray is het maar 20 km haha.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe kun je eigenlijk het beste naar Weeze gaan dan? Alleen met de auto, of kan je er ook naartoe treinen?
Nog een voordeel van Rotterdam: genoeg baantjes te vindenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar heb ik al gesolliciteerd, maar ze zoeken geen werknemers of ze willen geen allochtoon (slachtoffersrol hehe).
Dat is meteen het kutste van Weezequote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe kun je eigenlijk het beste naar Weeze gaan dan? Alleen met de auto, of kan je er ook naartoe treinen?
Die paupers zullen hun geld toch wel verbrassen aan drank en drugs.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Postcodeloterij is in Eindhoven gevallen. Hoop wel in een arbeidersbuurtje en niet in zo'n villawijk, gebeurde ook een keer
Volgens mij doet driekwart van de jackpot-winnaars datquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die paupers zullen hun geld toch wel verbrassen aan drank en drugs.
Alsof dat niet in alle lagen van de bevolking gebeurtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die paupers zullen hun geld toch wel verbrassen aan drank en drugs.
Domme mensen doen dat meer (arm=dom).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij doet driekwart van de jackpot-winnaars dat.
Jij zit superrelaxed tussen EIndhoven en Weeze Airport inquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vanuit Venray is het maar 20 km haha.
Waarom ging jij nu in een fabriek werken meisje?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Domme mensen doen dat meer (arm=dom).
Omdat ik dom ben.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom ging jij nu in een fabriek werken meisje?
Eindhoven ligt 80 km verderop, Weeze is beter.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij zit superrelaxed tussen EIndhoven en Weeze Airport in![]()
Je hebt hier in de buurt ook Soesterberg als luchtmachtbasis, is nu dicht, maar hadden ze van mij ook een airport van mogen maken
Goed onderbouwd en extreem overtuigend argumentquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Domme mensen doen dat meer (arm=dom).
Neequote:
Ligt dat serieus zo ver?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eindhoven ligt 80 km verderop, Weeze is beter.
Ik ben trouwens wel beroofd in Barcelona!! Ze zijn daar echt professioneel. Ik had helemaal niets in de gaten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Geen cursus 'meppen met strijkijzer in handtasje' nodig?
De lokale oliebollenbakker.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:16 schreef Bortecinem het volgende:
Wie helpt mij met oliebollen bakken? Er is niemand thuis en alleen lukt dat nooit.
Wij hebben er nog 30 liggen, je mag ze hebbenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:16 schreef Bortecinem het volgende:
Wie helpt mij met oliebollen bakken? Er is niemand thuis en alleen lukt dat nooit.
Wat een nieuws, ze hebben gewoon geen energie, wordt je vanzelf depressiefquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:18 schreef Burakius het volgende:
Tieners die weinig slapen of laat naar bed gaan, hebben vaker last van depressies en zelfmoordgedachten. Dat meldde de BBC vandaag op basis van een onderzoek dat is gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschrift Sleep.
Oh nee, iets van 40/50 km volgens mij. Maar met de trein duurt het ongeveer een uur.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
NeeArme student
[..]
Ligt dat serieus zo ver?Aan de andere kant ligt Venray ver van alles
Ze moeten vers zijn, als in net afgebakken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wij hebben er nog 30 liggen, je mag ze hebben
Was al bekend, dacht ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:18 schreef Burakius het volgende:
Tieners die weinig slapen of laat naar bed gaan, hebben vaker last van depressies en zelfmoordgedachten. Dat meldde de BBC vandaag op basis van een onderzoek dat is gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschrift Sleep.
Ja, meisje uit mijn klas dat Spaans volgde en met school naar Salamanca ging werd ook door groepje van 3 meisjes beroofd op straat.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:17 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel beroofd in Barcelona!! Ze zijn daar echt professioneel. Ik had helemaal niets in de gaten.
Niet bij mij.quote:
Oja, je zit op zo'n kut Veolia routequote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh nee, iets van 40/50 km volgens mij. Maar met de trein duurt het ongeveer een uur.
Ga gewoon in een bakkerij werken, moet je wel vroeg opstaan, maar het is wel leuk werk voor jouquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze moeten vers zijn, als in net afgebakken.
Veolia.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oja, je zit op zo'n kut Veolia route
Echt niet. Als hobby vind ik het leuk maar mijn werk ervan maken? Echt niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga gewoon in een bakkerij werken, moet je wel vroeg opstaan, maar het is wel leuk werk voor jou
Damn, wel kut zo op vakantie. Wat zat er allemaal in?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:23 schreef Emel het volgende:
Dat is echt rot. Ik weet niet wie mij beroofd heeft, ik heb niemand gezien. Opeens was mijn tas weg!
Profiteur, mag je daar gewoon loten voor kopen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veolia.![]()
![]()
Ik zie net dat ik ook al niks heb gewonnen met de Turkse versie van de staatsloterij. Sukkels.
Mobiel, ipod, camera, portemonnee.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn, wel kut zo op vakantie. Wat zat er allemaal in?
CASH BABYquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt niet. Als hobby vind ik het leuk maar mijn werk ervan maken? Echt niet.
Ebola, da's kutquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik ga even boodschappenjongen spelen voor een vriend vna mij die net terug is uit Afrika en een of ander buikgriepvirus heeft opgelopen.
Mijn oom had er een meegenomen uit TR.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Profiteur, mag je daar gewoon loten voor kopen?
Alles dus. Klote. Gecmis olsun.quote:
Wat lief.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik ga even boodschappenjongen spelen voor een vriend vna mij die net terug is uit Afrika en een of ander buikgriepvirus heeft opgelopen.
Matties, bloedbroeders voor het leven, jeweetzellufquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Matties, bloedbroeders voor het leven, jeweetzelluf.
Toen ik in Italië was van de zomer kon je loten kopen voor loterji met jackpot van 93 miljoen euroquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn oom had er een meegenomen uit TR.
Wat deed je dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Belt er net iemand aan, hoor ik via de intercom 'goeiemiddag, uw bezorgers van de NRC wensen u een fijne jaarwisseling'. Ik heb dus echt helemaal geen geld in huis
.
Vanaf maandag krijg ik denk ik ondergescheten kranten in mijn bus.
Terugsturen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Belt er net iemand aan, hoor ik via de intercom 'goeiemiddag, uw bezorgers van de NRC wensen u een fijne jaarwisseling'. Ik heb dus echt helemaal geen geld in huis
.
Vanaf maandag krijg ik denk ik ondergescheten kranten in mijn bus.
93 euro.................................quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Toen ik in Italië was van de zomer kon je loten kopen voor loterji met jackpot van 93 miljoen euroKostten alleen 20 euro en was niet zeker of ik die prijs als Nederlander mocht aannemen, dus niet gedaan
Ja, ik had alleen Egyptische ponden en Amerikaanse Dollars op zak. Ik zei maar gewoon dankuwel en hing opquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat deed je dan?NRC Next mensen staan wel 's ochtends vroeg op de stoep steeds, 2 euro kan je wel missen als student, alleen kut als je dat niet hebt in huis
Eens, oliebollen moeten ´naturel´ zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:42 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom verkrachten mensen hun oliebollen door er rozijnen en/of krenten in te doen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eens, oliebollen moeten ´naturel´ zijn. Maar laters, deze boodschappenjongen gaat op pad.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:51 schreef IHVK het volgende:
Net gehoord dat er hier bij een Primera in de buurt zo'n ding was. Helemaal heengegaan.
Storing!
Geniaal.
Via de telefoon zijn ze ook onbereikbaar.
Typisch weer.
Beetje cultuur meebrengen is goed hoor, maar voor de rest laat je het maar thuis, aanpassen zullen julliequote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:02 schreef Bortecinem het volgende:
Nederland begint op Turkije te lijken met hun storingen.
Muah, ik ga voorlopig tóch niet naar buiten. Leren voor tentamen (maandag)...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:19 schreef IHVK het volgende:
Misschien toch die rackets aan je schoenen vastbinden?
Klootzak, 10 jaar opbergenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:22 schreef IHVK het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ige_vraag__.html?p=4
![]()
Sick fuck...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:22 schreef IHVK het volgende:
![]()
Hehe. Ik dacht even dat het weer zo'n domme opmerking van een Turkse 'professor' was. Maar deze vrouw weet over het algemeen wel waar ze het over heeft. Even luisteren naar wat ze zegt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé Borte, deze mevrouw zegt dat het versieren van (kerst)bomen een Turks gebruik is...
Misschien ook de hele uitzending bekijken. Is best interessant.
Ze is wel heel oud, ze lijkt op zo een lieve oude oma.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé Borte, deze mevrouw zegt dat het versieren van (kerst)bomen een Turks gebruik is...
Misschien ook de hele uitzending bekijken. Is best interessant.
Dit is helaas realistischquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
10 jaar?
Wat mij betreft nooit meer vrijlaten.
Dit is een walgelijke daad verder hoor, een fikse straf is terecht, maar ik vind het niet in verhouding staan met het doodschoppen van iemand.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dit is helaas realistisch![]()
Maar ben het er ook wel mee dat de straffen voor dit soort delicten omhoog mogen. Sommige redeneringen van het OM zijn zo ontzettend krom. Je had een paar maanden terug die zaak van een Turk die een café had in Almeloen al jaren gezeik had met de gemeente met vergunningen enzo en toen uiteindelijk ontplofte. Hij stak toen zijn café in de fik en ging naar het gemeentehuis en gijzelde een paar uur lang de wethouder en een paar anderen. Uiteindelijk niemand dood of gewond gelukkig.
Eis van het OM: 17 jaar![]()
Uitspraak: 9 jaar![]()
Het is eigenlijk gewoon te weinig. De enige reden dat ik tegen de doodstraf ben is bijvoorbeeld omdat het niet omkeerbaar is en rechters en justitie niet zelden gigantische fouten maken. Iemand die je gevangen hebt genomen kun je achteraf vrijlaten en misschien een beetje compenseren.quote:Voor moord krijg je soms nog 8 jaar ofzoEis van het OM en uitspraak van de rechter zijn natuurlijk verschillend, meestal wordt wel 15 jaar of meer geëist, maar toch, zo krom
Broer van Orhan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:36 schreef Bortecinem het volgende:
Wat vinden jullie van Osman Pamukoglu?
Tja, ik denk dat 50 jaar wegrotten in een cel je uiteindelijk ook opbreekt hoor, je moet niet onderschatten hoe lang dat is. Als je 20 jaar cel krijgt, ik leef nog niet eens 20 jaarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit is een walgelijke daad verder hoor, een fikse straf is terecht, maar ik vind het niet in verhouding staan met het doodschoppen van iemand.
[..]
Het is eigenlijk gewoon te weinig. De enige reden dat ik tegen de doodstraf ben is bijvoorbeeld omdat het niet omkeerbaar is en rechters en justitie niet zelden gigantische fouten maken. Iemand die je gevangen hebt genomen kun je achteraf vrijlaten en misschien een beetje compenseren.
Maar als er ooit 100% bewijs zou bestaan, ben ik niet tegen de doodstraf. Als je zit wat voor dingen sommige mensen kunnen doen.
Dat is ook weer waar. Misschien is een lange gevangenisstraf erger dan de doodstraf. Maar goed jij studeert rechten toch? Wat is het beste voor nabestaanden?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat 50 jaar wegrotten in een cel je uiteindelijk ook opbreekt hoor, je moet niet onderschatten hoe lang dat is. Als je 20 jaar cel krijgt, ik leef nog niet eens 20 jaar
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:48 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn oliebollenbeslag is helemaal neit gerezen.Dat is veel erger dan bepalen of de doodstraf moet worden ingevoerd of niet.
Ja, ben nu eerstejaars (fiscaal) recht. Strafrecht krijg ik komende periode, maar je krijgt wel meer een kijkje in de keuken enzo, dat is wel leuk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Misschien is een lange gevangenisstraf erger dan de doodstraf. Maar goed jij studeert rechten toch? Wat is het beste voor nabestaanden?
Meisje toch, kusje erop?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:48 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn oliebollenbeslag is helemaal neit gerezen.Dat is veel erger dan bepalen of de doodstraf moet worden ingevoerd of niet.
Rotterdam.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:22 schreef IHVK het volgende:
![]()
Je moet hier geen allochtonen/autochtonen kwestie van maken want dat is het niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Rotterdam.![]()
Een van oudsher Nederlandse stad wat vol zit met tuig en de helft (bijna) bestaat uit allochtonen. Een stad om trots op te zijn. Dat de Nederlands dit uberhaupt pikken vind ik al opmerkelijk.
Meneer studeert ook Rechten. Wat leuk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:51 schreef Rookert het volgende:Ik zou niet kunnen zeggen wat ik zou voelen als een dierbare van mij zou worden vermoord, momenteel zou ik zeggen levenslang, maar denk dat ik hem/haar op dat moment het liefst helemaal kapot zou willen slaan, ben ook maar een mens
Klopt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, ben nu eerstejaars (fiscaal) recht. Strafrecht krijg ik komende periode, maar je krijgt wel meer een kijkje in de keuken enzo, dat is wel leuk.
Bij nabestaanden speelt natuurlijk vooral de emotie een rol en de rechter moet rationeel en objectief blijven. Bij terrorisme speelt emotie van slachtoffers meer mee, aangezien het hoofddoel van terrorisme is om angst te zaaien en de maatschappij te ontwrichten. Ik denk dat dat meeste nabestaanden bij moord wel willen zien dat de dader een enkele reis naar de andere wereld krijgt in het kader van 'oog om oog, tand om tand'. Hun geliefde is dood en de dader wordt 'beloond' met een leven achter de tralies. Een kutleven, maar wel een leven wat hij een ander heeft afgenomen.
Ik zou niet kunnen zeggen wat ik zou voelen als een dierbare van mij zou worden vermoord, momenteel zou ik zeggen levenslang, maar denk dat ik hem/haar op dat moment het liefst helemaal kapot zou willen slaan, ben ook maar een mens
Boh, al die havenarbeiders uit de jaren 70 zijn er blijven plakken, puur het beleid van de overheid dat het daar zo opgekropt zit. Verder is het niet bekend of dit incident iets te maken heeft met allochtonenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Rotterdam.![]()
Een van oudsher Nederlandse stad wat vol zit met tuig en de helft (bijna) bestaat uit allochtonen. Een stad om trots op te zijn. Dat de Nederlands dit uberhaupt pikken vind ik al opmerkelijk.
Mijn reactie staat los van het nieuwsbericht dat geplaatst werd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je moet hier geen allochtonen/autochtonen kwestie van maken want dat is het niet.
Genoeg tuig tussen de autochtone Rotterdammers, kijk maar naar Hoek van Holland.
En van de dader weten we de afkomst ook niet.
Ja, dat is wel zo, maar er wordt geen 5000 jaar straf opgelegd zoals in Spanjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Maar vergelding speelt zeker een rol in het strafproces als ik me niet vergis. Ook de rechter laat dit meetellen.
Dat is wel raar, want je reageert op het nieuwsbericht en je plaats nogal een emotioneel beladen reactie.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn reactie staat los van het nieuwsbericht dat geplaatst werd.
Zolang ze zich normaal gedragen maakt huidskleur weinig uit.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:02 schreef AryaMehr het volgende:
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat er Nederlanders zijn die het pikken om in een stad te wonen wat vol zit met tuig en waar het straatbeeld letterlijk ''zwart'' ziet van de mensen. Een stad om echt trots op te zijn. Ik zou er niet aan moeten denken dat ik wanneer ik terugga naar Iran en een stad als Mashad vol zit met niet-Iraniers.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:02 schreef AryaMehr het volgende:
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat er Nederlanders zijn die het pikken om in een stad te wonen wat vol zit met tuig en waar het straatbeeld letterlijk ''zwart'' ziet van de mensen. Een stad om echt trots op te zijn. Ik zou er niet aan moeten denken dat ik wanneer ik terugga naar Iran en een stad als Mashad vol zit met niet-Iraniers.
En wat is de oplossing dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Verder heeft de gemeente/overheid hier gewoon schuld aan zoals ik al zei met die havenarbeiders
Prachtig politiek-correct antwoord. Nee, in een stad moeten de mensen zich thuis voelen en moet ik als Nederlander het gevoel hebben dat ik mij ook daadwerkelijk in Nederland bevind.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zolang ze zich normaal gedragen maakt huidskleur weinig uit.
Veel Nederlanders zijn daar ruimdenkend genoeg voor.
Ik hoop zo snel mogelijk, maar even afwachten dus.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:05 schreef IHVK het volgende:
En wanneer ga je terug naar Iran?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Prachtig politiek-correct antwoord. Nee, in een stad moeten de mensen zich thuis voelen en moet ik als Nederlander het gevoel hebben dat ik mij ook daadwerkelijk in Nederland bevind.
Dat zou ik niet zo 1,2,3 kunnen verzinnen, neem aan dat ze daar al een tijd over aan het nadenken zijn. Ze hadden denk ik al 30 jaar geleden meer moeten spreiden en vooral mensen de taal aan laten leren en scholing aanbieden. Het was de bedoeling niet dat ze zouden blijven, maar naarmate ze steeds meer familie mochten laten overkomen die ook de taal niet hoefden te leren of scholing te volgen ging het fout. En dan krijgen ze kinderen die dan uiteindelijk wel naar school moeten en in een kloof terecht komen tussen thuis en de maatschappij waar ze moeilijk mee om kunnen gaan en daarom de randmongool uithangen. Er is gelukkig ook een klein deel die wel heeft nagedacht en scholing heeft gevolgd en hun kinderen gestimuleerd om goed te presteren. Het ging gewoon fout in de 'opvoeding' van de gastarbeiders door de overheid van toen en die slechte opvoeding zie je nu ook terug bij gezinnen van nu.quote:
Ja want het is er niet veilig.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik hoop zo snel mogelijk, maar even afwachten dus.
Nee, ik heb helemaal geen bekrompen wereldbeeld.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Je hebt een nogal bekrompen wereldbeeld.
Maar intussen wel studeren in Nederland natuurlijk.![]()
Ja okey, maar dit weten we al.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo 1,2,3 kunnen verzinnen, neem aan dat ze daar al een tijd over aan het nadenken zijn. Ze hadden denk ik al 30 jaar geleden meer moeten spreiden en vooral mensen de taal aan laten leren en scholing aanbieden. Het was de bedoeling niet dat ze zouden blijven, maar naarmate ze steeds meer familie mochten laten overkomen die ook de taal niet hoefden te leren of scholing te volgen ging het fout. En dan krijgen ze kinderen die dan uiteindelijk wel naar school moeten en in een kloof terecht komen tussen thuis en de maatschappij waar ze moeilijk mee om kunnen gaan en daarom de randmongool uithangen. Er is gelukkig ook een klein deel die wel heeft nagedacht en scholing heeft gevolgd en hun kinderen gestimuleerd om goed te presteren. Het ging gewoon fout in de 'opvoeding' van de gastarbeiders door de overheid van toen en die slechte opvoeding zie je nu ook terug bij gezinnen van nu.
Als zelfs onze kroonprinses (die allochtoon isquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Prachtig politiek-correct antwoord. Nee, in een stad moeten de mensen zich thuis voelen en moet ik als Nederlander het gevoel hebben dat ik mij ook daadwerkelijk in Nederland bevind.
Hierrrrquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:16 schreef Bortecinem het volgende:
Niemand? Al mijn emek voor niks.
[ afbeelding ]
Dus?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, ik heb helemaal geen bekrompen wereldbeeld.
Ik studeer inderdaad in Nederland, maar ik betaal ook mijn eigen studie dus jij hoeft je niet druk over te maken.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:16 schreef Bortecinem het volgende:
Niemand? Al mijn emek voor niks.
[ afbeelding ]
Ik heb geen oplossing, ik weet er te weinig vanaf, dit is dan ook een van de grootste problemen die we nu kennen in Nederland. Paar knappe koppen moeten zich erover buigenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja okey, maar dit weten we al.
Oplossing?
Dat was wel een misser van Maxima. De Nederlander bestaat wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als zelfs onze kroonprinses (die allochtoon is) zegt dat de Nederlander niet bestaat, wat is Nederland dan nog?
Een opmerking en heel Nederland staat op z'n kop.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat was wel een misser van Maxima. De Nederlander bestaat wel.
Ze wilde eigenlijk zeggen dat er geen stereotyperingen moeten worden gedaan. Omdat mensen verschillend zijn.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:18 schreef Bortecinem het volgende:
Nee.. Ze zijn juist vet lekker. Ik heb ze juist speciaal voor jou en IHVK gebakken.
Het jaar is nog maar 2 dagen aan de gang.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:20 schreef IHVK het volgende:
Lekker.Nog geen oliebollen gehad dit jaar.
Op de universiteiten hebben de Nederlanders inderdaad vaak het gevoel dat ze in Iran zitten. De Iraniers zijn dan ook oververtegenwoordigd op de universiteiten, in tegenstelling tot de Turken, Marokkanen en Surinamers. Laten we de cijfers van de scholing van allochtonen in Rotterdam er eens bij pakken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dus?
Het is hier wel Nederland en je geef de studenten het gevoel dat ze in Iran zijn met je uiterlijk.
Wat een liefde hierquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:18 schreef Bortecinem het volgende:
Nee.. Ze zijn juist vet lekker. Ik heb ze juist speciaal voor jou en IHVK gebakken.
Ik gisteren nog 3quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:20 schreef IHVK het volgende:
Lekker.Nog geen oliebollen gehad dit jaar.
Ja ik begrijp niet dat de Nederlanders dat pikken hoor. Al die Iraniërs. Het is hier toch wel Nederland.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Op de universiteiten hebben de Nederlanders inderdaad vaak het gevoel dat ze in Iran zitten. De Iraniers zijn dan ook oververtegenwoordigd op de universiteiten, in tegenstelling tot de Turken, Marokkanen en Surinamers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, de pure *inwoner van land* is nou eenmaal moeilijk te definiëren. Wie van degenen die zijn gekomen met volksverhuizingen van de afgelopen eeuwen/millennia mag je wel meetellen en wie niet? Hoeveel generaties moet je ergens wonen voordat je Turks bent? Een "volbloed" Turk bestaat toch nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een opmerking en heel Nederland staat op z'n kop.
Maar ik kan de reactie van de Nederlanders wel begrijpen. Immers wordt hetzelfde al jaren geroepen over Turken. Laatst was er nog een Albanese imbeciel op Turkse TV die zei dat minder dan 5% van Turkije Turks is, nou die mag weer naar school. Of naar Kosovo en zijn bullshit daar gaan verspreiden.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik begrijp niet dat de Nederlanders dat pikken hoor. Al die Iraniërs. Het is hier toch wel Nederland.Je begrijpt volgens mij niet helemaal wat ik bedoel. Wij Iraniers blinken in allerlei positieve dingen uit. Dit in tegenstelling tot de meeste allochtonen in steden als Rotterdam. Pak het percentage werkenden of de scholingscijfers er eens bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo vreemd, Iraniërs kwamen hier uit noodzaak, niet om makkelijk werk te doen waar Nederlanders paar decennia terug te lui voor waren. No offense, maar de mensen die duizenden kilometers wilden verhuizen om een baantje in Nederland te gaan vervullen waren niet van de hoogste lagen van de samenleving aldaarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Op de universiteiten hebben de Nederlanders inderdaad vaak het gevoel dat ze in Iran zitten. De Iraniers zijn dan ook oververtegenwoordigd op de universiteiten, in tegenstelling tot de Turken, Marokkanen en Surinamers. Laten we de cijfers van de scholing van allochtonen in Rotterdam er eens bij pakken.![]()
Idd. Al zou hij gelijk hebben - wat niet het geval is. Dan is het alsnog een domme provocerende opmerking.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, de pure *inwoner van land* is nou eenmaal moeilijk te definiëren. Wie van degenen die zijn gekomen met volksverhuizingen van de afgelopen eeuwen/millennia mag je wel meetellen en wie niet? Hoeveel generaties moet je ergens wonen voordat je Turks bent? Een "volbloed" Turk bestaat toch niet
Ik ben niet zo van de "wij vs. zij" stellingenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je begrijpt volgens mij niet helemaal wat ik bedoel. Wij Iraniers blinken in allerlei positieve dingen uit. Dit in tegenstelling tot de meeste allochtonen in steden als Rotterdam. Pak het percentage werkenden of de scholingscijfers er eens bij.
Ja ik was vergeten dat jullie ubermensen waren sorry.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je begrijpt volgens mij niet helemaal wat ik bedoel. Wij Iraniers blinken in allerlei positieve dingen uit. Dit in tegenstelling tot de meeste allochtonen in steden als Rotterdam. Pak het percentage werkenden of de scholingscijfers er eens bij.
Het is niet provocerend bedoeld.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Idd. Al zou hij gelijk hebben - wat niet het geval is. Dan is het alsnog een domme provocerende opmerking.
Nee, ik doelde op Maxima haar opmerking 'de Nederlander bestaat niet'.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is niet provocerend bedoeld.
Jij zegt dat je het niet snapt dat Nederlanders het accepteren dat het letterlijk zwart ziet van de mensen, terwijl jij vast een zeker ook een 'exotisch' uiterlijk hebt.
Zo een reactie kun je toch verwachten dan? Of heb ik het mis?
Picsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is niet provocerend bedoeld.
Jij zegt dat je het niet snapt dat Nederlanders het accepteren dat het letterlijk zwart ziet van de mensen, terwijl jij vast een zeker ook een 'exotisch' uiterlijk hebt.
Zo een reactie kun je toch verwachten dan? Of heb ik het mis?
Ik probeer je niet uit de tent te lokken ofzo, maar ik irriteer me wel een beetje aan allochtonen met een superioriteitscomplex.
dé Nederlanders bestaat niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op Maxima haar opmerking 'de Nederlander bestaat niet'.
Het is maar net in welke context je die opmerking bekijkt. Dat Nederlanders niet allemaal hetzelfde karakter of dezelfde persoonlijkheid hebben spreekt voor zich. Maar ik denk dat Nederlanders meer het gevoel hadden van 'Wij mogen ons niet meer autochtoon Nederlands voelen, want dat is discriminered' of iets in die trant.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
dé Nederlanders bestaat niet.
Net zoals dat dé Duitser niet bestaat en dé Argentijn ook niet.
Dat is wat ze zei.
Niet 'de Nederlander bestaat niet'
Dat heeft hij ook.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:42 schreef Bortecinem het volgende:
Laten we zeggen dat hij gelijk heeft, dat Turken een hoax zijn.
Ga je eigen volk verheerlijken jij, en houdt je buiten Turken discussies. Jij weet jackshit over mijn volk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |